Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 2 April 2010

APO KO NO JANG – EKAO TAKUT KO



OOOO PO COOT





ISU APCO : KDN GANGGU EDISI SULUNG TABLOID POLITIK – malaysiakini

Belum sempat berada dalam pasaran, tabloid politik terbaru -Kabar - mendakwa 'diganggu' oleh Kementerian Dalam Negeri (KDN), dipercayai ekoran laporan muka depannya edisi sulungnya berhubung isu mengenai firma perhubungan antarabangsa, Apco Worldwide.

Ketua pengarang akhbar dengan slogan “Era Pakatan” - menggantikan Konsep yang gagal diperbaharui permit penerbitannya - Mohd Zahari Ali berkata, empat pegawai KDN datang ke kilang pencetaknya di Shah Alam pagi tadi dan melarang pencetakannya.

“Mereka kata tiada permit. Mereka tidak benar cetak,” katanya sambil menambah bahawa tabloid Kabar telah mendapatkan permit dari kerajaan pada Disembar tahun lalu.

“Mereka berada di situ kira-kira 30 minit. Lepas kita faks permit (penerbitan) ke kilang, mereka beredarlah,” katanya.

KAH KAH KAH

woit…. TAKUT BETUL DENGAN AP KO INI… kah kah kah…

kah kah kah... AP KO NO EKAO... OOO CO POT... kah kah kah

kah kah kah… ZIONIS TEMPATAN … NAK JAGA ZIONIS ISREAL…kah kah kah..

woit… KERJA TAHAN AKHBAR INI… KERJA ZIONIS…kah kah kah..

kah kah kah…. MACAM ISREAL TAHAN AL-AKHBAR PALESTINIA DI GAZA… kah kah kah…

nota:
tt akan mula menulis di akhbar ini
untuk keluaran yang akan datang.
tulis tentang apa ?
tulis tentang yang menentang kah kah kah




14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini bangang punya kerajaan UMNO/BN...tarak guna dan tak boleh percayai langsung !!

apa pasal tak nak siasaat hubungan UMNO Najib dengan Apco ?? sebaliknya nak hukum Anwar ??

mungkin UMNO dah "diZionistkan" oleh APCO .... apa pulak cerita Madey, kononnya musuh utama Zionist ??

Ibrahm Ali pulak, hari2 tibai sama orang2 Malaysia (cina)...senyap aje dengan APCO...mungkin jugak wang zionist dah masuk kocet katak !!

Lang berkata...

Jawablah menjela-jeka dan penuh fakta dan bukti... anwar tetap anwar, mulutnya perlu dibisukan, mula-mula gerombolan ingat anwar buat lubang kubur sendiri... semua gerombolan ketawa terbahak-bahak; nak bagi anwar gali lubang lebih dalam suruh anwar jawab pertuduhan nya sendiri (yang ni memang lawak, tuduh lepas tu jawab sendiri).

Akhirnya bila dah dijawab, lubang makin besar rabak, baru perasan lubang tu untuk gerombolan... cilakak anwar, dalam berseloroh gerombolan terkena jugak... jadi tak heran kalau mereka nak heret si nuar tu ke jawatankuasa, biar diam sikit dan tak merobek rabakkan lubang harum yang semakin menusuk hidung gerombolan.

itulah sandiwara yang sedang dimainkan hari-hari kat drama buletin dan drama perdana.

apo nak dikato, rakyat dikayukan, penipuan dibenarkan...

merbok berkata...

hehehe tu dah ada bukti la tu yg israel ni dah meresap dalam bumi tanah melayu hehehe.. mmg dah dasar israel nak tindas orang je keje dia. hehehe tu pun org dok sokong lagi umno hehehe..buta perut..

Akaloid berkata...

kah kah kah
tak susah nak memahami situasi yang
berlaku jaman ini.
sobab itu gaji polis dinaikkan.
sobab itu polis diangkat sebagai perwira.
sobab itu Musa Hitam dikekalkan.
Percayalah, tidak payah susah-susah
kita tersedia maklum apa agenda ini.

Trik ini trik Mustafa Kamal Attarturk.
Trik ini digunakan untuk menjatuhkan
Khilafah Islamiyah.
Trik ini mewajibkan Kuasa Polis,
Perundangan serta Bidang Kehakiman
dikuasai secara menyeluruh bagi merogol
kebebasan fikrah rakyat.
Hasilnya pada November 1922, secara
rasminya Turki di 'Republikan' oleh Mustafa
Kamal Attarturk dibantu oleh rakan baiknya
Esmut Inono.

Melihat kepada situasi semasa Malaysia,
kuasa Sultan dinafikan, kuasa Ulamak
dirogolkan apatah lagi kuasa rakyat.
Pada ketika ini, agenda Zionis telah
pun bertapak. Kita perlu faham bahawa Zionis
itu adalah ideologi. Artinya, Goyim (non-
yahudi) juga boleh menganut fahaman ini.

Terpekiklah, terlolonglah, atau berjalan katak
sekalipun tidak akan mampu membuahkan hasil
kerana jika kita melihat Turki sekalipun tidak
mampu melawan setelah diperdaya oleh
Mustafa Kamal Attarturk.

Jadi, bagaimana untuk keluar dari sindrom
yang jijik ini?

Kembalilah kepada Al-Quran dan Sunnah.
Ambil contoh Salahuddin Al-Ayyubi Si
Penakluk Jerusalem. Tidak ada cara lain
lagi. Justeru, bacalah kisah Sultan Salahuddin
Al-Ayyubi ini.

Tanpa Nama berkata...

apco = apko = ap ko punyo es
= up your ass = shy fool ass

Tanpa Nama berkata...

jawab la!
cikgu tanyo, jawab la!
apo dogil bona? jawab la!
diam bisu lak, anjing dah gigit lidah ekau ko?
cikgu suruh tonggeng, cemat bontot kang!
jawab copek!
jangan asek nak menyurok colah bik mama's bik kopek!

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

Jadi apanya Visi dad Misi Kementerian Penerangan dan kerbudayaan.Ramalx

Tanpa Nama berkata...

Tuan TT

Bayi lahir umur baru sehari pun prdm sudah datang mau kacau
nasib baik ada lampin pakai buang
prdm senyum pahit terus balik opis

Hai, dengan bayi baru lahir sehari pun korang dah kecut perut
Apa hal ni???

Tanpa Nama berkata...

sungguh hairan !! tak dengar bunyi Ibrahim katak Ali pon !! manalah ketuanan Melayu ?? Zionist dah masuk UMNO kot !! kah...kah..kah...

Perkasa, bila nak buat demo besar di Puterajaya ?? Ibrahim Ali, tolong selamatkan umat UMNO dari Zionist...kah...kah..kah...

Madey, mana lu, Zionist dah sampai Putrajaya, silap nanti Putrajaya di tukar nama jadi Zionistjaya !!!

Tanpa Nama berkata...

bolehkah tutup apo kono jang di palimen?

aku rasa tak boleh

tutup mulut anwar, ada S nasution
tutup mulut S nasution, ada Kit Siang
tutup mulut Kit Siang, ada karpal
tutup mulut karpal, ada Guan Eng
tutup mulut guan eng, ada nizar
tutup mulut nizar, ada mahfuz
tutup mulut mahfuz, ada tian chua

yang aku pelik
mana anwar dapat cerita apo kono jang ni?

sardindalamtin berkata...

najis upah syarikat zionis...kepala bontot die la. berape lame lagi najis nak tipu 1 malaya.

najib tersilap zaman daaa....ini zaman internet. ade google, youtube, facebook dll. maklumat cepat tersebar. duduk kt mane pon dlm dunia nie, kalo ade line internet, mmg x gune kalo najis seketol nie nak berdolak-dalik.

padan muke ko najis, buat baik balas baik buat zalim balas zalim.

Nostalgia abkk berkata...

Orang yang menuduh telah pun memberi keterangan dengan buktinya sekali.Yang kena tuduh tidak menjawab dan mencabar keterangan yang diberikan.
Keputusannya yang menuduh didapati bersalah.
Kalau filem ini katergori apa.....lawak,seram...

Kucing Parsi berkata...

israel pun israel la

janji rock

hidup najib

orang melayu memang bodoh

visit

http://melodymockers.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

tahniah
israel zionis sudah masuk
sikit hari kita jadi macam palestin
padan muka kita