Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 2 April 2010

AL- FTIHAH




DIN BERAMBOI


Al-fatihah

kamu membuat kami tersenyum
semoga dicucuri rahmat
simpati untuk keluarga
kawan dan peminat



19 ulasan:

kookabooras berkata...

Al-Fatihah...

Tanpa Nama berkata...

seicucuri rahmat Allah .., amen

Tanpa Nama berkata...

tak sangka gurauannya di gelanggang akhir raja lawak 4menjadi kenyataan

Tanpa Nama berkata...

semua yang hidup akan bertemu-Nya
hanya masa menentukan
segala yang baik dan buruk, kita bawa bersama

waktu itu,
kebenaran mengatasi kepalsuan
tiada kasta tidak juga raja
yang diterima hanya keimanan

sudahkah kita bersedia ke arah itu
atau masih bergelumang pangkat dan darjat
masih memburu kuasa dan harta
menutup salah mengejar batil

haris.maa berkata...

TAKZIAH

meninggal hari jumaat... alfatihah

Tanpa Nama berkata...

Al-fatihah utk arwah Meor...

Kehilangan mu betul2 terasa di sanubari....

Ideamu betul2 bagus....seperti TT.

Teringat masa Di THR tahun 1997...arwah memegang watak shasha dan apek. Dari situ wa minat kat dia punya idea. Semuga di cucuri rahmat kepada rohnya. Aminnnn

Sivakumar berkata...

Kehilangan org yg buat org lain happy seperti artis macam ni amat dikesali.

Tanpa Nama berkata...

Terkejut sungguh seperti mana-mana insan yang baik yang telah pergi secara mendadak. Kenapa orang jahat/penipu/perogol/putar alam/ penjenayah/penindas besar tidak pergi lebih awal dari Din Beramboi? Tuhan saja yang lebih mengetahui. Bagaimanapun 'Selamat Jalan Din', giliran AKU pun entah bila-bila masa aje. Terpulang pada arahan Tuhan kepada malaikat yang kerjanya menyabut nyawa manusia aje. Memang hidup di dunia ini penuh misteri.

edolah berkata...

...manusia yang membahagiakan orang lain, hidupnya tidak lama... sebaliknya manusia yang menyusahkan orang lain, hayatnya dipanjangkan.. mungkin utk beri ruang kesempatan menginsafi diri...wallahuaklam...

Syukri Sapuan berkata...

Al-Fatihah.

lawaknya di rancangan spontan & radio sukar utk kita cari pengganti.

ilhamghaz... berkata...

innalillah..(sambung)

Kebiasaanya setiap pagi ia buat kita ketawa...
Tapi pagi ini ia buat kita sedih....
Takziah utk keluarga beliau..
AL FATIHAH.

Tanpa Nama berkata...

you made us laugh
you made us smile
now that you're gone, it's going to be tough
let me go cry now, it's ging to take a while...

kamu menyebabkan kami tersenyum ceria
kamu membolehkan kami tertawa gembira
semoga kamu beroleh rahmat Yang Maha Esa
semoga Allah redhakan kamu balasan syurga...

al-Fatihah...

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

Al-Fatihah...
Semoga rohmu dicucuri rahmat. Amin..

Tanpa Nama berkata...

Aku teringat lawak giler si din tu dalam spontan (astro), "Ini telinga syaitan!!!" (4.00/9.00)

http://www.youtube.com/watch?v=7FTxMAM0_Kc&feature=related

Setakat sekarang, takder lagi aku jumpa makhluk buat lawak SAMPAI KEJANG ABIS USUS PERUT AKU kat mukabumi ini.

Semoga dosa2 En Din diampunkan Allah hendaknya.

Tanpa Nama berkata...

Selamat jalan din/ meor
moga perjalanan hidupmu dahulu diberkati

sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah kepada Allahyarham Mior

Al-Fatihah

Tanpa Nama berkata...

kata DB kpd Alex..kalau aku tak de lagi kat ERA..kau ganti tempat aku..

Tanpa Nama berkata...

Al Fatihah ...

Tanpa Nama berkata...

Al-fatihah..
semoga roh dicucuri rahmat..

Tanpa Nama berkata...

berkata DB kpd Alex..bila aku tak de kt ERA nanti, kau ganti tempat aku..