Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 23 Mei 2010

KESAH PERJUANG ISLAM



JANGAN CUBA BUAT CHOP MOHOR SPR KERANA TAK HANTAR LAPORAN KEEWANGAN




ADUN SIDAM : KAMI KEKAL PKR, JANGAN TANYA LAGI-minsidet

Sebagaimana dijanjikan kesemua tiga Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) PKR muncul dalam perhimpunan raksasa di sini malam ini bagi membuktikan kerajaan negeri Kedah pimpinan Pakatan Rakyat (PR) masih kukuh lagi mantap.

Perhimpunan ini menarik perhatian bukan sahaja kerana spekulasi berterusan sejak lebih enam bulan lalu, malah di sebalik khabar angin terbaru pagi tadi bahawa dua daripada tiga Adun itu sudah pun berada di Shah Alam, Selangor untuk mengumumkan mahu keluar parti.

Sidang media yang dikatakan bakal diadakan di Shah Alam pukul 2 petang akhirnya terbukti palsu.

Adun-adun PKR ini muncul di Kota Sarang Semut di sini malam ini bagi membuktikan mereka akan terus kekal bersama kerajaan negeri Kedah yang masih stabil.
Adun Sidam Tan Show Kang muncul sebagai penceramah pertama apabila perhimpunan bermula pukul 10 malam tadi.

Berucap dalam Bahasa Malaysia di hadapan hadirin kira-kira 1,000 orang yang majoritinya orang Melayu, Tan melahirkan kekecewaan dengan siri khabar angin bahawa beliau merupakan antara wakil rakyat yang akan keluar.

“Saya penat dan bosan kerana terpaksa menjawab soalan yang sama berkali-kali. Biar ia dihentikan malam ini,” kata Tan dalam ucapannya.

Tan juga berkata, beliau tidak lagi akan melayani permintaan media untuk mendapatkan komen.

“Berapa kali hendak saya mengatakan saya tidak mahu melompat? Saya terus bercakap benda yang sama — tidak. Media minta saya adakan sidang media, jadi saya memberitahu mereka OK, buat selama-lamanya, kita akhir perkara ini.

“Saya akan berada di sini pada 22 Mei dan ini adalah kali terakhir saya mahukan mengatakan tidak, saya tidak akan melompat dan tidak, kerajaan negeri tidak akan tumbang,” katanya lagi.

Kemudian Tan mencuit perasaan para hadirin dengan berkata, “ini bukan lagu merdu, yang anda boleh dengar berulang kali.”

KAH KAH KAH..

woit… INI PROPAGANDA GEROMBOLAN…. kah kah kah..

woit…INI HEBOH DARI MULUT PEJUANG ISLAM…. kah kah kah..

woit… TANYA PEJUANG ISLAM INI… BETUL KE BUAT TIPU CAP MOHOR SPR…. kah kah kah..

woit… KEMUDIAN KENA PEGANG…. LALU MINTA AMPUN….kah kah kah..

kah kah kah… KALAU TIDAK BUKAN SAHAJA HILANG KERUSI… JAMIN MASUK JIL…kah kah kah..

kah kah kah… TAK JADI LOYAR BURUK LAGI….. kah kah kah…

kah kah kah… BERAKHIR NYA KESAH PEJUANG ISLAM…. kah kah kah

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pujuk wang zul kulum ?????itu malaon wa sudah sumbat wa punya spenda dekat itu dia punya mulot,,,dia sudah bisu

Tanpa Nama berkata...

tak macam adun KULUM teloq dah kene picit trus cium molot ngan bini BIK MAMA...hahahahaahaahaha
zaman nabi ada abdullah bin ubay
zaman jibun ada zul nordeens

Tanpa Nama berkata...

Zul dah belaja menipu
munapik zul nih
cakap zul tak betul
memang munapik
itu hari munapik lompat
ini hari munapik tipu


*peranan utama zul - jatuhkan PR kedah. Tak mau kalu ......cop spr datang balik.

Lang berkata...

"wa sanggup lakukan apa saja, asal teloq wa jangan dipicit... hehehehe"

Tanpa Nama berkata...

pejuang islam kepala bana...jangut je sedepa cakap pasal islam mulut bebuih-buih bila bab judi bola lulus mulut yang berbuih jadi kering apsal tak menyalak macam anjing.mulut pejuang islam ni dah tersumbat dengan kepala agung kot.pantek omak kau la samo macam mufti harus sana sini tu.

Tanpa Nama berkata...

SALAM..Dzul,Dzul..Klu dijaman Khalfah Umar,org mcm kau ni dh becorai kepalo dari badan di pancung dek Saidina Umar..Kau memang la org Islam,tp Islam yg mcm mano?yg trus masuk syugo tanpo Hisab ko atau Islam yg kono sekso kek nerako dulu,lps tuh baru dpek masuk syurgo?cubo2 tgk diri tu dulu sblm nak golar diri tu pejuang Islam..