Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 8 Mei 2010

WASPADA - PEJUANG MALAYU DIHINGGAP PENYAKIT



PEJUANG KETUANGNAG MELAYU SEDANG BERJUANG



INI DIA! KUGIRAN KEPALA LEMBU

nota:

perhatikan betul betul
para perwiraa pejuang ini
mereak telah di jangiti oleh
penyakit bik mama

semua mereka kelihatan obese kah kah kah


20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

konfom ade berlaku gempa bumi 9.0 pd skala richter time dorang berdemo tuh..wakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

..caya lah ..ini band kugiran songkok tinggi la bro...dngn lagu nya ...HATIKU HANCUR BEDERAI.

hj jamaludin berkata...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bro diorang ni tengah nyanyi atau karaoke lagu tiga kupang ke atau lagi seribu dinar ?Dah bawak surat loya pun boleh lupa lirik pulak?

Tanpa Nama berkata...

pejuang melayu amco
perot beso banyak isi
kelepir kecik songkok tinggi

storm62 berkata...

Ka ka ka ka...begitukah muka pejuang2 melayu ApNo zionist Israel...ka ka ka...sungguh memalukan Agama, Bangsa dan Negara.

Wei, songkok tinggi2 tak erti engko umat Islam yg tulin...ka ka ka.

Sultanah Kelantan yg ditangkap dgn tactik militant Israel tu mcm mana?

pengecut melayu ApNo engko semua, tarak teloq....ka ka ka ka.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

keh keh

Tanpa Nama berkata...

kamu juga kelihatan obese?

Harris berkata...

Keh keh keh!!X leh blah btoi ngn songkok tingginye tu!Keh keh keh!!Cam palatt!!

Tanpa Nama berkata...

kenapa lah bengong sangat puak puak ni..geng ni dah tentu ingkar kepada perintah sultan dan bolehlah digelar penderhaka kerana telah berpolitik di kawasan masjid..ni boleh didakwa ni...

Tanpa Nama berkata...

Muka budak-budak demo macam pernah nampak... I rasa mereka kini lebih popular drpd Najiban. Kerja tetap mereka ialah "demo" and "buat kacau". Gaji tinggig... lepasan university prof kangkung sayol.

Tanpa Nama berkata...

tangkap....tangkap...tangkap......
demo tanpa permit
ceramah tanpa permit
berhimpun tanpa permit
sumbat jgn tak sumbat
dakwa jgn tak dakwa
ini malaya negara adil
ini malaya negara bebas
ini malaya 1 malaysia

Tanpa Nama berkata...

Kumpulan ini adalah geng provokasi. Mereka sengaja mencari punca untuk berbalah.

Bohong kalau dia nak pertahankan maruah sultan kerana telah banyak peristiwa berkaitan dengan kesultanan yang telah dicemarkan mereka tidak peduli.

Mereka sedang mencari melayu bodoh yang boleh diperbodohkan dengan kedaulatan kesultanan dan mengikut rentak mereka.

Mengapa mereka terpekik terlolong kononnya sipolan itu menghina sultan itu.... apa motifnya..?

Kalau ketika ini pasukan mereka kuat, mereka akan permainkan institusi raja lagi. Itu pernah mereka lakukan ketika zaman pemerintahan Tun Mahathir.

Kalau pasukan mereka kuat, mereka tidak perlukan sokongan dari sultan. Mereka boleh lawan sendiri. Malah sebagai ahli UMNO biasa, mereka boleh melantik kerabat jadi raja.

Walau pun peguam negara, hakim dan mahkamah masih kuat berpihak kepada pasukan mereka, namun mereka bertambah lemah.

Walau pun anggota polis masih setia berkhidmat dan berpihak pada mereka, namun maruah polis sudah amat tercemar ketika ini. Kewibawaan polis sudah tidak boleh dipercayai lagi.

Kalau kita terbabit dalam kancah provokasi ini, kita akan duduk dirumah tak berdapur di kemunting. Itu sebenarnya sedang dirancang dan diperhatikan.

Kalau kita melawan mereka, polis yang ketika itu tidak mendapat arahan menghalang perhimpunan tanpa permit akan mendapat arahan mencari kita hingga kedapur rumah.

Mereka yang berkumpul kononnya memperjuangkan maruah ketua negeri adalah kumpulan celaka.

Tujuannya adalah menimbulkan pertelagahan antara kaum agar UMNO boleh memerintah lagi tanpa perlu ada pilihanraya yang biasa dilakukan.

Ini adalah plan. Dan ini adalah perancangan yang dilakukan sehingga pilihanraya ke13.

Mereka sebenarnya sudah kalah perang, namun mereka akan mencuri lagi untuk membeli kemenangan. Jika kita peka, pasti akan ada lagi barang yang hilang, projek yang gagal, glc yang bangkrap. Rasuah akan terus beleluasa.

Oleh kerana itu kita jangan layan mereka yang rasis. Jangan pilih pasukan mereka lagi untuk memerintah Malaysia.

Kita perhati dan ketawakan kebodohan mereka yang cuba memperbodohkan kita.

Tanpa Nama berkata...

inilah kerja2 untuk memastikan orang melayu terus menjadi bangang dan bangang. inilah falsafah dah syahadah asas menyokong umno... marilah kita terus bangang dan bangang dan teruslah menyokong umno dan bn.

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro,

Memang betul kesemua yang kat depan tu OBES, Perut jalan dulu. Takut kalau PR menang dah tak boleh nak MASYUKKK DAN TIPU MELAYU.

Songkok makin tinggi tu, makin tinggi la membodeknya.

PARIAHHHH!!!!

Lang berkata...

apa yang aku nampak hanyalah GST (gerombolan songkok tinggi)...

Abu Abdurrahman berkata...

Aku tengok video demo ni. Wow makcik tu dok panggil "Apco Apco" sampai sisongkok tinggi naik hangin satu badan!

Lepas dah nampak orang tak boleh nak dikecutkan, mencarut plak!

Dengan perempuanpun dah kalah ..kah kah kah

Ariffin Kg Morten berkata...

Aku tengok video mamat-mamat ni. Dengan perempuan pun dah kalah!

Makcik tu jerit "Apco Apco", MST (mamat songkok tinggi) mengamuk!

Tanpa Nama berkata...

kumpulan Lembu Gila kurang Upaya mempersembahkan sebuah lagu bertajuk "kelepir".

Dipersilakan!

kingkonglee berkata...

hai bro hicham, gua manyak takut tengok orang songkok tinggi-perut buncit. Gua hingat Singapore diberi pada cibai Lee Kuan Yu pun oleh yang pakai songkok tinggi jugak.Babi cibai LKY ini sudah banyak tipu sama malaysia govt. Gua lebih suka melayu pakai songkok putih, pakai serbann lagi baik. hai hicyam lu jangan pakai itu songkoktinggi, Hg. Tuah & Hg. Jebat pun tarak pakai..Songkoktinggi punya orangla suka halau cina balik tongsan, tapi mau Wang suap dari cukong2 cibai Cina..

Tanpa Nama berkata...

Perut ke depan...masuk angin keluar asap. Kenapa ....bah. jangan tiru bikmama.


~~budak pantai irama.