Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 6 Jun 2010

BERITA BERGAMBAR - ZIONIS KERANA PIJAK




INI DIA ZIONIS ANTARABANGA KENA PIJAK




INI DIA ZIONIS TEMPATAN KENA PIJAK




KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH...


nota:
jangan sibuk dengan zionis antarabangasa
sampai lupa zionis tempatan

jangan sibuk pasal gaza
tapi berembang dan pelentong lupa

kah kah kah

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apco
i help you, you help me

Tanpa Nama berkata...

solat la byk2 wahai tt..ko pon pe kurang nye pegangan agame pon dh xde

Tanpa Nama berkata...

http://bbcatlover.blogspot.com/2009_02_01_archive.html

Ternampak foto jamil di sebuah blogs ( reformisjalanan ) bertanya kenapa raformis di pinggirkan,atau tidak di ambil peduli langsung oleh pimpinan keadilan rakyat.dan jamil di jadikan salah satu contoh.untuk reformisjalanan bukan susah jawapannya senang je. orang yang bergelar reformis bukan dari kalangan orang kaya, pegawai besar,anak orang kaya, anak tokoh koperat,jutawan,anak raja tetapi REFORMIS adalah mereka-mereka yang berkerja sendiri,kais pagi makan pagi, atau perkerja bawahan,yang tidak pernah di ambil tahu oleh mana-mana pemimpin di malaysia ini. reformis tidak bersekolah tinggi,bukan dari oxford,bukan dari london, bukan lawyer,tapi mereka mempunyai hati yg mulia di kurniai allah subhanahuwataala.

So buat apa pemimpin -pemimpin terutamanya dari keadilan rakyat nak peduli,reformis bukan ada wang berjuta, bukan boleh sponser meja makan dgn pemimpin pun,reformis bukan boleh sponser kereta, reformis bukan boleh sponser duit tiket kapal terbang. reformis hanya di inggati ketika pemimpin nak buat demonstrasi,nak buat progrem, sebab senang boleh di suruh tanpa perlu bayar sebab kebanyakan reformis jenis buat sesuatu ikhlas dari hati mereka. jamil tulis ini akan ada yg kata jgn ungkit,kena ikhlas buat,jgn harapkan imbuhan. jamil nak jawab satu je poodahhhhhhh. tolong perkenalkan diri aku nak tengok siapa tu.kalau dia reformis siapa? entah-entahw aktu reformasi dulu dia pun taka da. waktu last last sebelum dsai bebas,waktu kebanyakan dah mula nak cabut muke die orang pun tak nampak, bila dsai bebas terus tunjuk muka pastu nak menyalak ikhlas,jujur, jujur ikhlas kepala bapak kauuuuu.

Untuk pimpinan keadilan,pengampu pemimpin aku jamilkucing pun tak kehingin nak apa-apa ajwatan,imbuhan dari ko orang. aku taip ini pun sekadar untuk memastikan kamu agar jgn jadi melayu mudah lupa. aku dah cukup terkenal kerana haiwan,aku dah cukup malah berlebihan makanan, aku ada tempat tinggal.aku tak memerlukan ahli politik dan aku tak minat nak menggampu ponggong-ponggong mana-mana pemimpin. cuma aku pinta tengok-tengoklah separuh reformis-reformis tu. ada yg meniaga di pasar karat,ada yg berkerja urut kaki orang di bukit bintang. sedangkan ko orang dah bergelar yb. dah tak minat nak bersalam denganh mereka-mereka ini ke.dulu bukan main weiiiiii. apa spesis umno cilakak ke.

Ingen berkata...

Tanpa Nama 22:13

Kalo PR perintah pun hidup kita tetap sama.. Kena pergi keje gak nak dapat duit.. Bukan melopong jual nama Reformis menagih simpati..