Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 6 Jun 2010




EELLLEEEH... YOU INGAT MAK TAK TAHU... YOU PANGGIL MAK KATAK



IBRAHIM ALI TAWAR RM2000 SERAH PITA RAKAMAN CERAMAH – beeita hairan

Ibrahim Ali menawarkan wang tunai RM2,000 kepada sesiapa yang menyerahkan pita rakaman mengenai tindakan PAS dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) mengutuk beliau ketika berceramah.

Beliau berkata, pita rakaman berkenaan akan dijadikan bukti pada perbicaraan nanti, sekali gus menunjukkan kedua-dua parti berkenaan mempunyai niat jahat hendak menjatuhkan maruah serta kredibilitinya.

"Tindakan parti berkenaan ketika berceramah berniat jahat mahu menjatuhkan maruah serta kredibiliti saya sebagai seorang pejuang Melayu tulen yang mengaitkan saya dengan syarikat judi.

KAH KAH KAH..

woit…BETUL KE MAKLUMAT TAWARAN INI?.... kah kah kah..

woit… INI PELUANG AMAT BAIK….kah kah kah..

kah kah kah ... DAPAT DUIT BOLEH PERGI NAIK MAK AJI..kah kah kah..

kah kah kah…PITA INI MEMANG BANYAK… TIAP TIAP MALAM ADA MENGUTUK….kah kah kah..

woit… BUKAN BERKOTAK KOTAK LAGI…kah kah kah

kah kah kah…. BERKATAK KATAK …..SUDAH TERKUMPUL… kah kah kah

nota:
ada nampak pejuang islam
zul nordin?

apakah malaon ini telah
menyuludup ke hanoi untuk
menegakkan agamanya kah kah kah

atau masih lagi berbisul kah kah kah

15 ulasan:

Johan 23.01.84 berkata...

video ni boleh bantu jadi bukti tak? http://www.youtube.com/watch?v=vN3L1-cfCXw

kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Salam 2 All,

Saya Zul Nordin la TT. Apa kejadahnya teman naik sekapal dengan kapal rachel tu...Skrg teman tengah kena tahan dengan Israel. Penat teman berperang dengan Israel nih.

Nanti teman update lain semula.

Nizam berkata...

2 ribu je? Apa kelas dpt 2 ribu? Hee Yit Pong pun dpt 24 juta. Kita melayu nak offer 2 ribu je?

OK.. we make a deal.. u hep me i hep u... 12 juta bole?

Tanpa Nama berkata...

http://www.sportstoto.com.my/

100 web terhot di malaysia...

Tanpa Nama berkata...

kahkah.. badut rakyat mengaku pejuang melayu.. badut rakyat mmg seekor pejuang melayu yang terus menjadi LAYU.. kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

zul tu main mission utk menegakkan k*te dia

AzamDin berkata...

ahahaha sekali 50 keping cd orng hantau..mana nk dicekaunya 2000 sorang?? ahahaha da macam koboi dah jadinya..mintak bounty hunter carikkan cd... ahahahahahaha..
manja gila si brahim ali ni..tak tahan kutuk nk saman..budak2 dia siap2 menganjingkan orng lain tk de lak pon orng nk saman.. ahahaha

Tanpa Nama berkata...

Pejuang Melayu kunun,
kalau kamu pejuang melayu,
Kedai Piza, Kedai kentucky,
kedai Mamak,
Tidak ada di tanah melayu.
Yang ada ialah kedai franchise nasi kerabu.
Yang ada ialah kedai fanchise nasi berlauk.
Puki mak hang pejuang melayu.
Mamak mamak hidup senang lenang berniagqa dan bantu kaum. Ada kamu dengar mamak ada mengaku pejuang Mamak?
Tak sedar diri.Pejuang melayu kunun.
Kaum apa yang paling bangsat dari segi ekonomi kalau tidak dari kaum pejuang melayu?
Pejuang pukimak ada banyak lah.

Tanpa Nama berkata...

kalau tak ade pita rakaman tu maknanya pas dan pkr tak kebulor la nak mengata kat lu..... cuma lu yang perasan ada orang yang nak jatuhkan lu!!!! piiiirah datuk puaka,sekarang berani kata kat pas nak jatuhkan lu, takmalu.... dulu terhegeh hegeh mintak nak bertanding menggunakan kerusi pas tengok muka lu pon wa rasa macam nak sumbat butoh dalam mulut lu..... cam sial.

storm62 berkata...

I Belah Him a/l Alibaba,

sejak bila ko bermaruah?

ko pakai tiket PAS diPasir Mas dan telah mengkhianati pengundi2nya...maruah ko ada kat jubor aku la wei.....mai saman aku.

kalo ada maruah, letak jawatan sbg MP Pasir Mas bahlol.

Tanpa Nama berkata...

pejuang melayu?
janganlah kau nak bergurau TT...
nak muntah aku.
loya la!

Tanpa Nama berkata...

artikel ini dari jamil kucing...dia hebat macam tt jugak...pejuang yang tak mau jawatan, sbb dah glamer dah wey...

================

Apa yang terjadi perak samaada mahu atak tak mahu pemimpin keadilan rakyat mesti meminta maaf dekat sahabat-sahabat pakatan terutamanya pas,sebab kerana pemimpin pakatan lah perak tumbang ke tangan musuh. kerana 3 orang pencacai melayu,3 orang barua melayu lah perak jatuh ke tangan penghianat, so dsai patut membuat satu rombakan besar besaran untuk melakukan pembersihan supaya tiada lagi pemimpin talam 2 muka dalam keadilan rakyat. belajar dari PAS.

PAS sebagai sebuah gerakan Islam yang diasaskan semenjak tahun 1951 telah mempunyai pengalaman berdepan dengan Adun yang mengkhianati parti. Lompat parti inilah yang menyebabkan kerajaan PAS Terengganu dijatuhkan pada tahun 1961.

Ekoran daripada itu, PAS sentiasa meletakkan syarat yang ketat untuk menjadi calon. Antaranya seseorang calon itu hendaklah mempunyai akhlak Islam yang jitu, tidak melakukan dosa besar dan tidak berterusan dengan dosa kecil. Selepas lulus tapisan yang pertama ini di peringkat Majlis Syura Ulamak. Barulah seseorang calon itu ditapis mengikut kesesuaian politik di kawasan masing-masing.

Ini bermakna akhlak seorang calon di jadikan asas utama. Bukannya kehebatannya berpolitik semata-mata. Kalau seorang ahli politik yang handal tetapi korup akhlaknya akan menyebabkan berlakunya gejala yang tidak sihat seperti lompat parti dan seangkatan dengannya.

Menjadi calon Pembangkang besar cabaran dan dugaannya. Calon pembangkang bukan sekadar letih ketika pilihanraya semata-mata. Bukan sekadar peribadi diteropong ketika pilihanraya. Bahkan apabila seseorang calon menyatakan persetujuan untuk bertanding, ketika itulah, musuh-musuh datang mengintip segala tindak tanduk dan tingkah laku. Apatah lagi jika kawasan yang ditandingi itu menang.

Semenjak dulu lagi, Adun Pembangkang bukan sahaja dinafikan peruntukan tahunan Adun. Bahkan diperlakukan oleh kerajaan BN seperti bukan seorang Adun. Contohnya apa yang dilaporkan oleh Adun PAS di Pahang yang telah dinafikan hak untuk menghadiri program rasmi kerajaan di kawasan beliau sendiri.
Alhamdulillah dalam segala isu yang berlaku. Tidak kedengaran pula terdapat Adun dan Ahli Parlimen PAS lompat parti atau diugut. PAS pernah menempa sejarah gemilang apabila kesemua Adun PAS di Kelantan berjaya dalam mempertahankan prinsip perjuangan. Ketika itu (2004-2008), Kerajaan PAS hanya memerintah dengan majoriti 1 kerusi. Ketika itu, terdapat Adun-adun PAS cuba ditawarkan untuk khianat kepada PAS dengan harga RM 5 juta (5,000,000.00). alhamdulillah, hasil tarbiyyah dan keteguhan perjuangan. Tawaran tersebut ditolak mentah-mentah.

Tanpa Nama berkata...

@AzamDin

Mak Brahim ni mana dia nak amik kesah sangat pasal 50 CD tu x 2000, dia ni dah jutawan meh... setakat sejuta dua tu, dia tak heran meh...

Masakan Vincent Tan boleh amik dia jadi Ahli Lembaga Pengarah Ascot Sport...

Tanpa Nama berkata...

mangkok ni tengah pening duit banyak lam poket sedekah jariah dari dermawan vinse tan camna na perabih...

kingkonglee69 berkata...

hai hicyam,
berita reward dari Berahim tongkat Ali kawan lama lu buat poton gua punya stim.
lu kirim salam lahanat pada lu punya kawan lama. Gua ada simpan ENAM KOTAK CD/VCD/DVD ucapan Berahim tongkat Ali hantam Mahadey, Dollah, Najib, Anwar, Tok Guru Nik Aziz, Mao Zedong, Hitler, Sokarno, Khomeny,Mandela, Obama & ... vincent tan

Koleksi ucapan yang dikehendaki oleh Berahim tu gua simpan kat ladang babi cibai & suruh Berahim tanya sama Ezam.
Reward RM2000 meh?.. suruh dia bayar kat ah moi highlass satu malam lagi hor liaw..