Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 18 Jun 2010

Pengumuman

Atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkann program pada petang ini terpaksa dibatalkan. Harap maaf.



24 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

heard u kena dengue.....take it easy man....see u soon

Tanpa Nama berkata...

pak!
cuba komen skit blog tun mahathir... ade citer skit pasal kitul dan raja mandalier.... heheheheh

kingkonglee69 berkata...

hai hicyam,
Keciwa gua ...;
1. lu punya program di KL Central petang ini dibatalkan.
2. Fiesta Kelantan, Najib mau rasmi itu jam - gua tunggu kat RTM hampehh, juga dibatalkan.
tut, tut Mustaffa Mohammad jadi tukang rasmi dengan pengunjungnya 300 orang (30,000 orang!!! ???)

Cibai umnu kelantan telah dimalukan oleh Yang Maha Kuasa kerana kurang ajar dengan Nik Aziz Sifu & Duli Yang Maha Mulia Sultan Kelantan.
Bila gua cakap sama jiran gua (melayu minang) mlam tadi dia terus je nyanyi untuk M. Mustaffa :

... " PAT PONG PAK MUTAPER, TIDUR LAY DI RUMAH NYER,
ADA TEPONG ADA KELAPER.
MASAK GULAY, ADUH ENAK NYER" ...

Orang Kelantan dah kasi malu sama itu umnnu cibai lagi socai

Tanpa Nama berkata...

"ARTIS DITANGKAP KERANA DAKWAAN GANJA DIBEBAS DENGAN JAMINAN POLIS"

Hu Hu Hu
-dalam pengawasan pdrm
-2 minggu lagi untuk pilih dakwa atau tak dakwa
-lakonan yang amat lawak

Ha Ha Ha
*40 gram tu bukan daun ganjakah? Itu daun kunyitkah?
*kata nak dakwa hari ini. Kenapa tak jadi dakwa? Penat wartawan tunggu tau!
*artis terkenal katakan!!
*ganja punya penangan memang lawak

Hi Hi Hi
#Gitu Gitu Ganja
#Anugerah Pelakon Ganja Terbaik
#Bintang Popular Ganja

mama berkata...

according to malaysian digest, isham is suspected dengue.

Keylee Daud berkata...

ok

Tanpa Nama berkata...

Rintangan .......?


Rintangan ~ "Resistance"
=========================.
Rintangan arus electric
Rintangan arus sungai
Rintangan arus agin


"Best" sekali dari
"Rintangan" arus natang-natang...
Me no spik inglis........

Kah........kah.........kah........
Heee.......heee...........heee....


"Supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without fighting."
Sun-Tzu
Chinese general & military strategist (~400 BC)

Tanpa Nama berkata...

Program apa?

fahmi nazarie berkata...

semoga TT dapat buat pada hari yg lain..

Tanpa Nama berkata...

"Perkasa, Gertak will ‘die out’ without Dr M, says Nazri"

KUALA LUMPUR, June 18 — If it were not for Tun Dr Mahathir Mohamad, right-wing groups like Perkasa and Gertak would cease to exist, says Datuk Seri Nazri Aziz.............

http://malaysia-today.net/index.php?option=com_content&view=article&id=32521:perkasa-gertak-will-die-out-without-dr-m-says-nazri&catid=19:newscommentaries&Itemid=100131

Betul.........!
Correct...........!
Korek...korek....korek.......!

Real real true.....!

Ooi.......mana Katak Ali ?
Ooi.......mana Zooo Nordin ?
Ooi.......mana Songkok setinggi "Lan-chow" ?
Ooi.......mana katak,rentak,kertak,gertak,budak dan badak ...........?
kah........kah...kah.....

Cepat......!
Cepat.......!
Pergi cari......"Ginseng"......
Ginseng yang berumur 1000.......untuk memanjangkan usia Mamak Kutty.........
cepat...........


Berumur 1000 tahun ke ?
atau
Perhimpunan 1000 orang aje ?

Kah............kah...........kah.....
Ooi.......cepat........


"A lie can travel halfway around the world while the truth is putting on its shoes."
Mark Twain, (attributed)
US humorist, novelist, short story author, & wit (1835 - 1910)

Jalan Pulang berkata...

Ada date baru bro?

Sbb bru nak pegi sana...

Thanks.../JP

Sepukal berkata...

SEMOGA LEKAS SEMBUH

Tanpa Nama berkata...

huahaua hangat2 tahi babai..huahauahaua
hauahaua...ckp mcm paria,hauauaua..
hauahaua..ko tukar tiub ke atau mkn tiub..hauahauaha
blum stim da terpancut..hauauauau

Tanpa Nama berkata...

apahal ni bro, tengah nak terpancut aapsal potong bro

Tanpa Nama berkata...

Apa hal ni bro?
Hal penting sangatkah?
Bro menikah hari inikah?
Atau awek cun sg golok ada call?
Berita gembirakah atau sebaliknya?

Ini hari satu hari yang tak terisi.
Penuh kebosanan dan kebencian.
Hilang kepuasan dan kedamaian.
Begitulah.

Apakah akan muncul kata maaf lagi?

Tanpa Nama berkata...

isham, semoga sembuh cepat beb.. wa belum dapat autograf lagi kat buku baru lu hehe

CodeNameSomaliPirate berkata...

Batal? amende batal

he he he he he
kah kah kah kah
ketawa sampai pecah perut
ketawa sampai londeh seluar!

Modern Talking berkata...

tukar tiub nak tgk Jerman lawan ye...

Benrauf berkata...

waduh..tak muktamad tu bang isham

Tanpa Nama berkata...

Woit...apahal tak update blog ni...keciwa ke...baru cancel concert dah stop nulis..Belum kena uji macam pemimpin lagi dengan segala macam dugaannya kah....kah..kah....Woit....

Kalau ada masalah ngadulah kat Hosni Mubarak atau Muamar Gadafi. Mereka pun pure sosialis juga...kah..kah...kahhhh.

penyokong_bn_pputeh berkata...

salam.......ada masa lihatlah fb Tok Pa nih...tak kenal tak cinta...


http://www.facebook.com/pages/Mustapa-Mohamed/227789400038?ref=ts

tq
fb:probnpp

Mat Lendir KG Lonek berkata...

Salam bro....

adehhh!!
bro kena denggi rupanya
sori la bro
gua dah pikir yang bukan2
gua ingat bro kena isa
paling tak pun kena reman 7 hari

orang kata kan bro
denggi ni kena banyak minum 100 plus
orang lain kata
kena makan/ minum sup ketam nipah

abis kat mana skang?
HUKM ka?
Gua ingat nak hantar bunga sama buah anggur

relak bro
semoga cepat sembuh
kerana kerja masih banyak

Tanpa Nama berkata...

Dari kamus Dewan Buasir dan Puaka:

"LORDREIDBABI telah 'dibabihitamkan' oleh najis dan bik mama"

"LORDREIDBABI telah melakukan proses 'menjuborsifoolkan' bik mama"

"dalam proses "pengazilahan" itu, LORDREIDBABI telah 'dic4kan' oleh najis kerana 'menjuborsifoolkan' bik mama"

"najis telah 'mengkorectkorectkan' LORDREIDBABI agar 'dibabihitamkan' dengan kaedah 'menjarjis' secara bertubi-tubi"

ok ke contoh ayat ni??

@@@@ nama kucing saya ialah 'first baldi' @@@@

Tanpa Nama berkata...

aiseh... dengue pun denggi lah. saya mau tujukan lagu ini buat isham http://www.youtube.com/watch?v=CQYOGkCk2DA selamat sembuh ya tok.