Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 10 Jun 2010

PERANGAI RAJA GOPAL




LAWAN ZIONISMA - JATUHKAN APCO APNO



TENGKU TEMENGGONG KELANTAN TARIK BALIK SAMAN TUNTUT KERETA BENTLY – berita hairan

Tengku Temenggong Kelantan, Tengku Muhammad Fakhry Sultan Ismail Petra menarik balik saman pemula terhadap abangnya, Tengku Mahkota Kelantan, Tengku Muhammad Faris bagi menuntut pengisytiharan sebuah kereta Bentley bernilai RM1.7 juta, adalah miliknya.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH


woit…. MACAM MANA RAKYAT NAK HORMAT… kah kah kah…

kah kah kah… PERANGAI MACAM CHUTAK… kah kah kah…

woit….TERCHUTAK KE HULU ..TER CHUTAK KE HILIR..kah kah kah..


nota:
apakah itu chutak?
tunggu tt akan beritahu
apakah itu chutak kah kah kah



9 ulasan:

anti soltan berkata...

mcm babi raja kelantan nih...rakyat nak mampus makan tanah, menatang raja babi nih berebut bentley..macamana bini indon x lari..

dasar anak raja dajal!

Tanpa Nama berkata...

tak habis2 la fakry nie..bagus dia bagi 1.7 juta dia tu dengan rakyat miskin.. cibai betol..

tiu nia beng la fakry.. lain kali tt jangan guna istilah sultan2 dengan raja gopal nie.. sebut je nama fakry ismail petra... cibai betul la raja gopal..

Tanpa Nama berkata...

memang tak layak diberi hormat...
perangai macam orang bangang...

TheGame berkata...

berita mcm ni pun masuk news jugak??hairan hairan berita hairannn

Tanpa Nama berkata...

woi! rm1.7 juta tu ada bahagian aku sama tu.. aku yang bayar cukai, senang2 depa tibai.. apa sumbangan pada negara dan aku?

bro din penang

Tanpa Nama berkata...

marah rajagopal reda dengan keta sebijik

sebijik macam shitfool
dahi ada lambang cap $$

Tanpa Nama berkata...

chua jui meng kena tarik 2 gelaran

Gua setuju sangat
sebab datok tak bawak mati

Datok Cu so lick
Kah Kah Kah
Pencen dapat tan tin tun

Lang berkata...

nilah rajagopal punye keje... saman menyaman pasal kete... rakyat bukan main menjunjung kasih, ampun tuanku... rajagopal bergaduh pasal rebut kete... rakyat terus merane... dorang gaduh tu elaun duit sapa? mai sama2 dok renung sampai termenung... tp jgn jadi bengong.

Tanpa Nama berkata...

Kesian kat rakyat, apa la bodo sangat menyembah2 Sultan yang bangang nih???? Daulat kebender, makan petai, kencing pun haring lal.

Kita sudah nak jadi republik dah ooit... Rajagopal ni pun tak sedar2. Patut bilang hari la nak pegi motong getah atau buat bendang.

Get ready yer.... kita tengok rajagopal ngan kavita singh buat bendang kat Tg Karang pulak.