Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 27 Jun 2010

SIASAT SIAPA PEMANDU KERETA PROTON HIJAU





SIAPA BERI ARAHAN BUNUH ALTATUYA



3 PEGAWAI SPRM KE LONDON TEMUI BALASUBRAMANIAN – berita hairan

Tiga pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) akan berlepas ke London pertengahan bulan depan untuk mengambil keterangan penyiasat persendirian, P Balasubramaniam berhubung kes pembunuhan wanita Mongolia, Altantuya Shaariibuu.

Pengarah Siasatan SPRM, Mustafar Ali, berkata ketiga-tiga pegawai Bahagian Siasatan suruhanjaya itu akan bertemu Balasubramaniam di lokasi yang dipersetujui kedua-dua pihak.

Kami sudah memaklumkan supaya beliau (Balasubramaniam) menyediakan apa saja yang berkaitan dengan kes itu, termasuk dokumen yang boleh menyokong keterangannya, katanya ketika dihubungi di sini, semalam.

Baru-baru ini, di Dewan Rakyat, Mohamed Nazri Aziz, berkata siasatan SPRM berhubung kes itu menjadi sukar kerana lokasi penyiasat persendirian terbabit tidak diketahui.

Berikutan itu, SPRM mengeluarkan kenyataan sedia memenuhi permintaan Balasubramaniam untuk merakam percaka-pannya mengikut lokasi dipersetujuinya, termasuk luar negara.

Setakat ini, hanya kenyataan Balasubramaniam diperlukan bagi membolehkan SPRM melengkapkan kertas siasatan kes itu.

Sehingga kini, SPRM sudah mendapatkan keterangan daripada adik Najib Mohamad Nazim Razak dan seorang ahli perniagaan, Deepak Jaikishan berhubung isu akuan bersumpah Balasubramaniam mengenai pembunuhan Altantuya.

Mustafar berkata, kerjasama Balasubramaniam diperlukan bagi membolehkan SPRM melengkapkan siasatan dan menyerahkannya untuk pertimbangan lanjut pejabat Peguam Negara.

KAH KAH KAH…

woit… JANGAN BAGI REST…. JANGAN BAGI BERHENTI… kah kah kah..

kah kah kah… SATU MALAYSIA WAJIB TERUS DINGATKAN DENGAN NAMA ALTANTUYA… kah kah kah…

woit… DARI SEKOLAH RENDAH HINGGA KE UNIVERSITI….. SEKURANG KURANG PERNAH DENGAR NAMA ALTANTUYA….. kah kah kah..

kah kah kah…. KITA LIHAT SANDIWARA APA YANG AKAN DI MAIN KAN OLEH SPRM…. kah kah kah..

kah kah kah…SPRM BERKELINTAU KELINTAU… CUBA BUAT BUAT TAK TAHU….kah kah kah...

kah kah kah... SPRM CUBA BUAT BUAT TAK TAHU SIAPA PEMANDU PROTON HIJAU... kah kah kah...

kah kah kah... NANTI DI LONDON... APA PULAK DRAMANYA...kah kah kah..

kah kah kah... KENAPA TAK PANGGIL RAZAK BAGINDA ... SIASAT SAMPAI MATI..kah kah kah

nota:

soalan soalan yang perlu jawapan:


1 – siapa beri arahan bunuh altantuya?
2 – kenapa pemandu proton hijau kini dikenali sebagai orang dari pejabat mat mongol tidak disiasat.
3 – siapa dulu entot altantuya ? mat mongol atau razak baginda
4- anak razak atau cucu razak yang kini di ulanbator? kah kah kah


13 ulasan:

Lang berkata...

kes ni buat buang masa jak... noleh ke jalan klu banyak bonggol sana bonggol sini... kalau jalan pon terlompat2... mcm katak lompat... buang masa buang duet... tunggu kalau mesia tukar pemerintah... tu ada kemungkinan jugak. kita bukan mcm negara mentari terbit... depa org propesional.. ada kes letak jawatan... sini klu nak letak jawatan, suami meraung2 la plak.. bingit telinga isteri...

C++ berkata...

Bhai TT,

Orang dari kereta Proton hijau tue adalah Aminulrasyid Amzah yang mati kena tembak di Shah Alam itu hari...

err... aderkah adik Aminulrasyid Amzah yang mengarahkan pembunuhan Altantuya... biler dier kerja kat Pejabat Najib Razak...

err... konpius la gua..

Ahmad Chin berkata...

anakmudadiary.blogspot.com---->masih perlu dorongan

Tanpa Nama berkata...

kemungkinan yang akan brlaku:
1. sorang kena stroke, sorang pekak serta bisu dan sorang lagi kening tak tos kerana perubahan iklim disana!
2. dari keterangan pi maniam, tiada satupun yang boleh mengaitkan keterlibatan razak dan anak razak dalam kes pembunuhan tersebut
3. pi maniam tidak memberikan kerjasama yang diharapkan semasa memberi keterangan
4. sprm berpuashati dengan keterangan maniam dan menutup kertas siasatan seperti yang najib arahkan, selepas masing masing memeriksa akaun sudah ada perubahan seperti yang jijanjikan...!!!!!!

HajiKepalaLembu berkata...

SPRM..kah kah kah kah..lain lah kalau ICAC hong kong..siasat sampai tak ada bukti..amput lah

HajiKepalaLembu berkata...

budak2 sprm ni nak kena bagi penampar kat bik mama kah..

suis-media berkata...

Salam Bro,

Buang duit kerajaan saja hantar SPRM ke Landon tuu,boleh percaya ke?sprm dalam kes melibatkan najib ni?ini semua nak membodohkan orang yang lemah fikiran.Kes altantuya ni sepatutnya tak layak diadili oleh mahkamah Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Ingat senangkah nak tangkap public enemy no 1? hau ..hau ..hau ..hau...kita tukar dulu baru selesei....kena cari eee jugak kasi selesei ini kes......

sunsnake@budakbalun berkata...

wakakakaka!!

Bro sham.. anak teman yang umur 3 tahun tu.. kalau nampak gambor najib dia akan otomatik jerit..

Atantuya!! Atantuya!!

wakakakaka!!!

Tanpa Nama berkata...

PEMANDUNYA BELUM MUKTAMAD
RASA-RASANYA TERUS TAK MUKTAMAD

Buat apa g london klu nak buang duit
g sana pun bukan boleh bukak kat mahkamah
mahkamah akan tolak mentah2

baik pakai duit tu buat beli makanan kucing
gemuk jugak kucing tur

Tanpa Nama berkata...

kejaan monggolia bagi duit kat bapak antuya buat apa
tak kan tak tau jawapan mahkamah sini

aku belum bicara pun dah tau jawapan
baik bagi duit tu kat aku
kejaan mongolia ni pun ngok jugak
patutnya mintak bicara mahkamah antarabangsa. baru betol. baru tak berani kuar negeri. tak pun mintak ekstradisi dan buat bicara kat mongolia. baru tau langit tinggi rendah. baru tau mana sedap buah mongol dengan buah tempatan

Tanpa Nama berkata...

tiuniama pegi london
lagi mau buang duit ke?
tak habis habis mau wayang
semua dah tau la ape resultnya
kah..kah..kah..klakka-la.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

jangan risau bro
tak jumpa punya
aku dah c4kan proton hijau tu sekali!