Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 25 Jun 2010

TIGA WAJAH ASRI - EROTIK DAN BERGAYA !




KALAU BATMAN ASRI BERJALAN DEPAN LA QUEEN DI BB MESTI RAMAI PEMINAT




ASRI THE ULTRAMAN MEMBUNUH BUAYA DARAT YANG PENUH MAKSIAT



WOIT! SIX PACK EROTIK GILA ASRI THE SUPERMAN


SAYA TIDAK MUSUHI ASRI : ZAMIHAN -minsider

Zamihan juga mempertikaikan tindakan Timbalan Menteri Pengajian Saifuddin Abdullah dalam mengendalikan isu semasa berkaitan fahaman Wahabi dan kumpulan pengganas Jemaah Islamiah sebagai tidak profesional.

Malah pegawai kanan bidang pemikiran Institut Latihan Islam Malaysia ini memberitahu, beliau tidak mengaitkan Asri dengan fahaman Wahabi dan melontarkan pemikiran keras semata-mata untuk mencantas bekas mufti Perlis itu daripada arus perdana Islam negara ini.

“Bagi saya tiada (elemen mahu mencantas Asri). Kalau dia berpandangan begitu terpulang (kepada beliau).

“Bagi saya tiada. Dia nak jadi mufti, hendak jadi menteri, nak jadi Batman, Ultraman, Superman... dia punya hal.


KAH KAH KAH


nota:

sekarang makin nampak jelas
semacam akan berlaku krisis bila
asri masuk dalm tim gerombolan.
tim lama gerombolan merasa mereka
akan terpinggir. susah cari makan.
susah nak buat fatwa. susah nak pau
atas nama tuhan.

ini biasalah budaya gerombolan
selagi ada yang boleh jual akan dijual
termasuk masjid dan tuhan kah kah kah

nota:
kalau mufti jadi batman
iman jadi batboy kah kah kah
woit ramai manah cu yang akan diselamat oleh superman kan kah kah kah
batman erotik gila - six pack
sapa nak jadi robin....kah kah kah


nota:
ada semacam sabotage bila
asri the superman nak masuk
tim gerombolan. tikusman dan bodekman
jadi takut man kah kah kah

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa ko ni TT
aku tak sabotaj dia la
dia nak masuk manapun iku dia punya hal

dia nak masuk apno, itu hal dia
dia nak masok umco, itu hal dia
dia nak masuk longkang, itu hal dia
dia nak masuk jamban, itu hal, dia
dia nak menjarjis, itu hal dia
dia nak mengatak, itu hal dia
dia nak membikmama, itu hal dia
dia nak mengazilah, itu hal dia
dia nak mensirulkan, itu hak dia
dia nak kena menc4kan, itu hal dia
dia nak hantuk kepala, itu hal dia

aku apa de hal.....
sebab aku dah nak muntah tengok perangai dia masa jadi mufta dulu

Teluk Bakong berkata...

ha ha... best sajak tuan tu

Teluk Bakong berkata...

salam
Tukar Tiub
sajak tuan tu best ler

Tanpa Nama berkata...

kulitnya agama, tp isi tetap fulus dan kedudukan. ni la bila agama dijadikan sumber pendapatan. masing2 berebut utk ke atas. masing2 mengaku dia lah yg paling suci.

Tanpa Nama berkata...

pada pandangan aku, asri tu memang layak masuk umno saja.

jangan la masuk pakatan...nanti jadi liabiliti pada pakatan. dia bukannya ada pendirian sangat, kalo dia join pakatan, dia akan membela islam cara zulkipliaq nordin... kalo dia masuk pakatan, aku akan kluar pakatan, akan register parti baru... PARTI PUKIMAK, baru ada best nama parti baru ni...

baik asri jadi bebas macam zul nordin. elok la kedua2nya pown kawan rapat...( apa kome belom kebah lagi ko bisol kat buah peliaq kome tu, zulkipliaq)?

Tanpa Nama berkata...

ari ni 40 ularmak masuk semak amno - grup A
sok ada lagi sploh ularmak nak masuk semak jugak - grup B
50 lagi tak ada berita (sbb itu hari kata ada 100 ularmak) - grup C

(suma ularmak muda belia dan ada ijazah sampai phd - kek kek kek)

Gua sedang tunggu asri masok grup yang mana
Grup A?? Grup B?? atau grup C?? atau tak mau masuk ularmak??

Tanpa Nama berkata...

Ularmak masuk perangkap dah

Wal ularmak un
Fi wal fulusi di al-poketi
di mangkok al-apconi
ma al-juddi bolahi wal halali
Wal ularmak tomfok tomfok taie unte

Tanpa Nama berkata...

Tak kira siapa,nampaknya ulamak senang kena beli.Jangan persoalkan ulamak jenis apa dan dari mana serta kelulusan apa - pokoknya mereka ulamak.Contoh mufti-mufti, mereka juga ulamak tapi semua diam pasal judi.Dalam PAS pun ramai ulamak,ada yang tua dan ada jugak yang muda,24 jam pakai serban dan berjangut macam kambing.Soalnya boleh percayakah kad mereka ni?