Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 26 Julai 2010

MACAM ORANG GILA !





JARUM ZIONIS TELAH MENYERAP MASUK !




UMNO TETAP MAHU JALIN KERJASAMA PERPADUAN DENGAN PAS MESKI PUN DITOLAK MUKTAMAR, NIK AZIZ - minsider

Usaha Umno untuk menjalinkan perpaduan bersama PAS tidak akan dihentikan meskipun mendapat tentangan Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Ketua Penerangannya Ahmad Maslan berkata ini kerana Umno yakin masih terdapat kumpulan tertentu dalam PAS yang menyokong usaha berkenaan.

“Nik Abdul Aziz boleh cakap apa saja tapi dalam PAS itu ada juga kumpulan-kumpulan tertentu. Sebagaimana orang maklum, PAS ini bukannya semua berkisar pada Nik Abdul Aziz saja,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan seminar Pengurus Felda 2010 di Dewan Perdana Felda, di sini hari ini.

Ahmad berkata PAS tidak bergantung kepada kepimpinan Nik Abdul Aziz semata-mata kerana masih ada pemimpin lain termasuk presiden, timbalan presiden dan jawatankuasa tertinggi parti.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit… SEKALI PANDANG MACAM ORANG GILA…. kah kah kah..

woit… SEKALI PANDANG MACAM ORANG SASAU…. kah kah kah

woit… SEKALI PNDANGAN MACAM LULUSAN TANJUNG RAMBUTAN…. kah kah kah..

woit... SEKALI PANDANGN MACAM LULUSAN TAMPOI... kah kah kah..

woit… AWAS DAN WASPADA… kah kah kah…

kah kah kah… RANCANGAN INI TIDAK AKAN BERHENTI SEHINGGA PAS PECAH… kah kah kah..

kah kah kah... SEMUA INI TEKAH DI RANCANG... kah kah kah..

kah kah kah… INI ADALAH NASEHAT STRATEJI DAN TAKTIK DARI APCO… kah kah kah…

25 ulasan:

tok jenggot berkata...

PAS : jgn sekali-kali..
akar umbi pas tak restu jalinan ini

dulu UMNGOK ckp PAS dah murtad
dh murtad tapi nak jalin lagi..
bengong..

Tanpa Nama berkata...

PUKIMAK UMNO...PERGI JAHANAM LA UMNO...

Tanpa Nama berkata...

Bila kita menerima berita mengatakan

"...Umno tidak akan hentikan usaha untuk menjalinkan perpaduan bersama PAS meskipun mendapat tentangan Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat...."

bermakna pandangan TT bahawa ...RANCANGAN INI TIDAK AKAN BERHENTI SEHINGGA PAS PECAH.... adalah benar.

Kenyataan Ahmad Maslan mengatakan Umno yakin masih terdapat kumpulan tertentu dalam PAS yang menyokong usaha berkenaan bermaksud untuk menimbulam perasaan curiga diantara satu sama lain sehingga mencetuskan perbalahan sesama sendiri.

Usaha United Malays National Organisation untuk menjalinkan perpaduan bersama PAS kerana kerajaan pusat ingin bermain lagi....

Oleh kerana ini adalah permainan politik maka Pemimpin PAS tidak perlu bertegas sangat dan tergesa-gesa membuat keputusan atas nama parti.

Kalau dah dikatakan permainan politik maka ia perlu dilawan dan dilayan sebagai permaianan juga.

Mainkan segala fakta dan bukti yang menunjukkan bahawa parti United Malays National Organisation adalah parti tong taik... jadikan lawak jenaka agar ahli parti dan rakyat rasa gembira hingga mereka bersama-sama bersedia untuk menghadapi pilihanraya ke13....

Tanpa Nama berkata...

umno dah terdesak nak mampus... skrg hulur tangan kat PAS... Ahli-ahli PAS kena ingat... kita dah sekian lama berjuang menentang UMNO CELAKA ni... skrg puak ni dah nak mampus, jgn hulurkan tgn bantuan... AHMAD MASLAN tu bengong sangat... orang macam dia tu kalau kat Indonesia... hanya layak tukang tampal poster je, muka pun macam orang bodoh... tak intelek pada wajah...

Omarasma berkata...

gila natang UMNO ni.. muka mmg tak malu btol. kalau aku la kalau orang dah tak ingin tobat aku tak sebut dah pastu.
heran aku diorang ni tak de maruah ke?

Tanpa Nama berkata...

UMNO sudah kehabisan idea "hidung tak mancung pipi disurung surung".

Tidak malu gerombolan.
Dulu berpadu dengan PAS langsung UMNO buang PAS! Mahu buat lagi. Mazlan ingat dan mengertikah "Once beaten twice shy"?

Gerobolan ini mau rogol PAS..tapi PAS tak nak..UMNO tersurung surung. TAK MALU!!.

wankembang berkata...

Kah Kah Kah...bunyi macam syaitan berjanji tk kan putus asa sesatkan umat manusia sampai kiamat...kah kah

Tanpa Nama berkata...

Sudah gila desperate . Look UMNO know that to get the life saving tube is to beg for PAS to help them. When UMNO was strong with 2/3 majority they dont even think there is a party call PAS. KURANG AJAR SERVE THEN RIGHT SINK AND BEGONE.

Tanpa Nama berkata...

Apabila Pemimpin UMNO bersuara, bererti mereka mempunyai niat untuk menghancurkan Pas melalui penasihat berbayar APCO... dan juga terdapat juga dikalangan Pemimpin Pas yang mempunyai lidah becabang, lidah PAS lidah UMNO,Pemimpin PAS yang menjiwai UMNO tersebut juga perlu disiasat latar belakangnya dan keiklasanya dalam parti, jika terbukti pecat...
Maruah PAS lebih mulia...

aidono berkata...

mamat maslan meroyan.. umno meroyan. tu lah akibatnya masa dalam pantang tak pakai barut..

bila bik mama tak pakai barut... ow..oww bisul bijan meletup...
sambung bro..

Tanpa Nama berkata...

Kalau PAS tak kuat macam sekarang, takkan mereka nak jilat balik ludah mereka menghina PAS sebelum ini.Muka tak tahu malu Mat Mazelan nih!

Tanpa Nama berkata...

org gila talak.. macam tu la!

stelah pelbagai usha dilakukan untuk menarik kembali keyakinan MELAYU kepada umno dilihat tak menampakkan hasil, maka jalan ini adalah langkah terakhir yang ada!
sudah tentu nya rata2 pemimpin & pemgikut PAS tidak akan bersetuju dgn idea ini, maka umno akan mengunakan media untuk menghentam PAS untuk menarik simpati masyarakat Melayu yg masih lagi "lena"... dibuai propaganda umno melalui media2 perdana mereka.
tak perlu bersekongkol dgn umno@apco untuk kekuatan ummah... marilah bersama2 PAS dlm PR demi kesinambungan politik baru tanahair... umno@apco-bn perlu dikuburkan... kerana barah yg ada dlm umno@apco-bn sudah diperingkat tidak boleh disembuhkan lagi... kecuali dikuburkan saja!

Tanpa Nama berkata...

dulu label macam2 parti pas. ajaran sesat lah.
Skrg nak bergabung.
Pas said loud n clear " once bitten, twice shy !!! bloody fools

Tanpa Nama berkata...

GET RID OF BIK MAMA AND HER WIFE....MAYBE...MAYBE PAS WILL HAVE A SECOND LOOK !

kembara putih berkata...

Jubor Saifool dah tak laku, sekarang jaja perpaduan APCO-UMNO-PAS pula.

Walaupun seronok dengan telatah bodoh-bangang Ahmad Maslan ni, rakyat tidak harus lupa APCO-UMNO baru saja naikkan 5 harga barang, bermula puasa nanti rakyat bawahan akan dapat rasa kesan berantai dari kenaikan tersebut. Jikapun Ahmad Maslan tunjukkan kebangangannya, rakyat jangan leka duit penjimatan itu akan digunakan untuk program Rosmah nanti. Walaupun Rosmah jatuh gedebuk dari pentas ketika berucap di Sarawak hari tu, rakyat jangan ingat nafsu menghabiskan duit rakyat oleh Rosmah akan pudar begitu saja.

MissXYZ a.k.a Abaikan berkata...

pas bukan bodoh sgt nk menanggung biawak idop

m Kapoor berkata...

Bukan saja gila Meroyan TAPI....DIA SYOK SENDIRI....ha..ha..ha..

Pi menoreh getah la Ahmad Maslan woiiiii

Tanpa Nama berkata...

Apno ni memang parti celaka. Tak paham bahasa melayu. Orang dah meluat kat depa, depa dok tersenggih-sengih macam gila talak. Memang Apno ni parti kafir dan haram jadah pasal selalu dok nak tipu melayu saja kerja dia. Barua yahudi anak haram.

Tanpa Nama berkata...

Waktu UMNO ada 2/3 kerusi Parlimen ia katakan "PAS parti sesat'..sekarang kehilangan 2/3 kerusi Parlimen 'pati seast' pun dipujuk pujuk bergabung!
PAS tak nak! pun UMNO menyurung pipinya. Lepas ini Al Malikul Mat Sembab akan surung surung pipinya yang berdaging tebal!!LOL

UMNO jilat ludah sendiri!!
Nah rasai lah ludah mu sendiri!!

Allaguakhbar Allahuakhbar.

Tanpa Nama berkata...

paul kata: Umno macam terdesak jer..kata parti dah mantap?
munafik..munafik
apa kata umno beli sotong paul utk tilik nasib BN pru13

Tanpa Nama berkata...

Awat bodo piang Ahmad Maslan ni... ketegaq bijik kot... dia lupa ka yang geng2 UMNGOK dok kata PAS parti ajaran sesat... yang dia dok nak sembah isap ibu kaki lagi buat apakenama....mengong....

ha ha ha berkata...

Bro Isham..

I think..sudah sampai masanya Ayoh Cik buat sidang media supaya Natang UMNO tak cerita lagi Hal Perpadu-wang. Kalau tak sampai PAS pecah ler diorang buat cerita Perpadu-wang..Ini Bahaya...

Kalau Isham tak kenal Ayoh Cik ..mung tanye ganu kite ..ha ha ha..

Tanpa Nama berkata...

Sebijik macam taktik Israel. Kononnya dialah yang nak berdamai sangat dengan Palestin tapi dalam masa yang sama terus bom Palestin.
Nampaknya skrip sama cuma pelakunnya berlainan.
UMNO memang murid yang cepat pandai.
Mata hati.

teganu kite berkata...

hisamudeng tukor tiub,

KERA-JAANG PERPADU-WANG
KERA-JAANG PERPADU-WANG
KER-JAANG PERPADU-WANG...?

molek sangat doh tu, barisang umno serupe nnatang bewok hilang anok, pok pek pok pek macang oghang gile iseng nok nnikoh koboy dengan PAH.

geng nelayang seberang taker doh bagi patwa - kera-jaang perpadu-Wang dengang umnu adalah harrang jaddoh sepang kederang mapuh bahang tanoh jilat cok kepik bomi.

sape nok berpadu dengang mung umnu? base jenih muke ppurong dok mmalu, hidung kepek dageng pipi bekok.
tulung bersatu-padu dengang puok2 mung dulu umnu. dalang umnu macang2 jenih makhluk - ada nnatang bewok, ikang butal, buaye, jing aprit, antu polong, antu raye, putah ranggah dang macang2.
tulung hingat oghang2 Pah serbang besor, geng nelayang bereh dok keluk-kelek. Selamatkang oghang umnu, pakatang kene menang pilihangraye 13.

Tanpa Nama berkata...

taubat klu nyawa di ujung kerongkong wat ape,ingt2 sume ahli2 PAS,kjayan smakin hampir jgn tenggelam bersama2 org yg lemas ini..kita akan kubur kan umngok ini,kite selesai sagala hutang2 yg belum selesai,kita sama2 hakimi kcurangan mereka,kita pulih malaysia tercinta...Takbir!!!