Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 26 Julai 2010

CARI UNTUNG PULAK !




AHLI AHLI NGOK SEDANG BERAKSI





PERPADUAN UMNO-PAS UNTUNGKAN RAKYAT MALAYSIA : AHMAD MAZLAN
– berita hairan

Perpaduan antara UMNO dan PAS bukan sahaja menguntungkan orang Melayu tetapi turut memberi manfaat kepada semua kaum di negara ini, kata Ahmad Maslan.

"Semua rakyat akan mendapat keuntungan daripada perpaduan antara UMNO dan PAS kerana kalau kaum Melayu asyik berbalah ia tidak akan menguntungkan sesiapa malah ekonomi negara akan menjadi teruk serta mundur.

Tetapi jika orang melayu bersatu dan berhenti bergaduh sesama sendiri pastinya mereka boleh menumpukan kepada pembangunan ekonomi yang mampu menguntungkan negara dan rakyat," katanya.

"Mereka tidak pernah membantah kerana ia juga turut menguntungkan mereka dan jika BN kuat ia sudah pasti memberi faedah kepada parti-parti komponen dalam BN.

"Setahu saya sekarang ini Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP saja yang tidak boleh menerima perpaduan itu kerana bimbang UMNO dan PAS bersatu," katanya.

KAH KAH KAH…

woit… MUNKEEE INI DARI MANA ASAL USULNYA?... kah kah kah..

woit… MUNKEE NI TAK BACA AKHBAR KE?.... kah kah kah..

woit… BELI LAH HARAKAH… BACA…. kah kah kah…

kah kah kah..BERAPA KALI PAS NAK CAKAP…. APNO PENIPU… kah kah kah..

woit….NAK BUAT PERPADUAN BUAT APA… kah kah kah…

nota:
mahfuz kata pas nak dijadikan
talian hayat agar gerombolan
masih dapat bernafas.

kalau pemimpin pas bodoh parti pas
akan bersetuju untuk berpadu
dan ini akan memanjang nafas gerombolan

nanti macam melepaskan ajing tersepit
dapat sahaja bergerak anjing ini akan menggigit

baru padan muka dua kali masuk lubang ular
dua kali kena gigit ular
patutnya ular ini gigit ibrahim ali kah kah kah…


nota:
untung dapat apa?
macam mana boleh jadi untung
siapa kena jual dan siapa menjual

gerombolan suka jula menjual
bari fulus masyuuuk kah kah kah.

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

for the first time i think i agree with KJ
umno seems so desperate for unity gov.like they said, hidung tak mancung, pipi tersorong sorong
-cheah YM

Gerombolan Bangsat Keparat. berkata...

Bangang nye lah ai, kenapa susah sangat nak faham ni?! Kan PAS cakap, tak nak berpadu-padu, yg ko terkinja-kinja mcm berok matyeh tu apahal..Orang dah tak sudi, ko nak paksa2 apahal? Umno ni mcm babi gila buret lah, ko dah sepak terajang PAS lepas tu ko nak berbaik-baik. Eh, bangsat nya perangai, lepas tu gebang perpaduan melayulah, perpaduan islamlah. TUIH!! Dalam umno pun bertelagah, baling-baling kerusi, ini pulak nak berpadu-padu dengan PAS?! alahaiii gampang nya perangai gerombolan ni..

P/s : aku sebenarnya malas nak mengundi, berita berpadu-padu ni menaikkan semangat aku untuk pergi daftar mengundi, pru13 pangkah PR, FTG!! cukup, gua dah tak tahan dah ni.

Tanpa Nama berkata...

jaga felda pun rugi.. nak cerita pasal untung pulak. woit! pigi da mabuk..

SyawaL berkata...

Mangkok hayun betul la puak yang nak ajak berpadu dgn UMNO ni.
Dah la bangang, bongok plak tu. Buat hangin satu badan je tengok puak-puak yang ajak berpadu ni.

Tak ada masa nak bersama gerombolan. Nak mampos, mampos la sendiri-sendiri. Jgn ajak orang lain jd bodos sama.

Masih tak faham2 lagi gerombolan ni. Cari parti lain la ajak berpadu. Banyak lagi parti yang melayu.

songkok tinggi, katak....semua tu puak melayu,
cukuplah depa berpadu dgn gerombolan agar cepat sikit masuk kubur...

makcikgulaiitikpnanti berkata...

apno nk rembat mas kat klantan tuu bro...inin tktik smua lm poket rkyat

safhamas berkata...

Tuan TT, tolong la, please la, udah-udah la tu...tak payah la dok lapor pasai padu-padu ni.....boring la!!!! Biaq pi la kat Umngok ni!!!Tak payah la kita dok layan oghang gila talak macam depa ni...

ha ha ha berkata...

ha ha ha..

"AMBO DAH GILO TALAK, SEBAB TU AMBO NAK RUJUK BALIK" Aweng Bidik..ha ha ha..

Salammmm

Tanpa Nama berkata...

Betul kata Safhamas, tak payah la ulas lagi pasal padu-padu ni, nak muntah hijau tau tak. Padu2 ni satu agenda UMNOGOK supaya rakyat lupa harga barang naik dah la nak sambut ramadan, nak raya. CUKUP2 LA OIIII.....camna nak raya ni BARANG SEMUA NAIIIIIIIIIKKKKK?????
- makcik felcra

Tanpa Nama berkata...

mamat nie dari pelenet mane????
udah buang tabiat kot!!!!
udah nak mampus baru nak bersatu?
siapa yg untung?
UMNOGOK nie parti syaitan
siapa yg sokong atau nak berbaik2 same aje lah....
pada pemimpin PR yg berminat utk bergabung sepatutnya dibuang dari parti seperti hasang alibaba...

Khun Pana aka johanssm berkata...

Tak ingat lagi ke ? Apa itu Tun MahaFiraun pernah berkata...."Melayu Mudah Lupa"

Ayat yang bermaksud bahawa Melayu senang di tipu.

Hari hari mau ber padu padu .
Tapi PAS bukan nya madu.
Umngok ketagih candu.
Tapi PAS bukan nya gondu.

Tanpa Nama berkata...

UMNO = COCK

macamlongkang berkata...

"Mereka tidak pernah membantah kerana ia juga turut menguntungkan mereka dan jika BN kuat ia sudah pasti memberi faedah kepada parti-parti komponen dalam BN..."

Baik punya auta...kalau rakyat tak pernah membantah dah lama dah angan2 kerajaan perpaduan 2 jadi kenyataan...malaon yg sorang ni fikir orang2 kat Malaysia ni semuanya sokong BeEnd ke? Bangang.

Bro, depa ni sebenarnya dah tahu kalau depa ketegaq juga nak lawan, konfem 100% depa kalah teruk...they don't want to get their sorry asses kicked, not to mention the embarrassment, that's why they come up with this unity govt bullshit...

Kita teruskan kerja kita m'jahanamkan malaon2 ini.Let's keep kicking the living shit out of them! Haha!

Tanpa Nama berkata...

DIDI KOTA BELUD BERKATA; AHMAD MASLAN TAKUT BAYANG BAYANG EZAM THE SUNDAL TOURIST GUIDE.

macamlongkang berkata...

"Mereka tidak pernah membantah kerana ia juga turut menguntungkan mereka dan jika BN kuat ia sudah pasti memberi faedah kepada parti-parti komponen dalam BN."

Tidak pernah membantah? Habis tu yg sampai la ni tak gabung2 jugak, apa kes? Kalau tak de bantahan, dulu lg plan ni dah jadi kan? Bangang betul la malaon ni. Dia ingat semua org suka BeEnd ke?

Bro, ini semua kes takut kalah la ni. Depa tau kalau depa ketegaq jugak nak lawan, memang konfem 100% people will kick their sorry asses out. Tak mau kena tendang, 2 yg muncul idea unity govt yg bodoh 2...

We just do our jobs. Kick the living shit out of them!

Tanpa Nama berkata...

umngok selama ni pesal xbg rakyat untung,pasal apa nk berpadu baru ada untung,ingt rakyat bodoh ke,untung dpt jual PAS ke,PKR DAP xnk pulak,kan PAS dah pberpadu ngn PKR DAP,xmalu ke nk rampas2 ni,berpadu ngn parti katak(pekasa) je,meka solo lg tu..