Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 26 Julai 2010

PELACUR ITU APA?





ALAMAT PEJABAT GERAK NGOK SENATAK BERALIH KE SINI ?




SAYA BUKAN PELACUR - mkini

Kalau kita ada maruah, seharusnya kita bangkit mempertahankan kedaulatan (negari kita) dan menyahkan Anwar Ibrahim dari negeri Selangor," katanya.

Menurutnya lagi, beliau juga tidak akan berdiam diri dan akan berjuang habis-habisan untuk menyerang Anwar.

Dalam ucapannya juga, Ezam turut menafikan dakwaan beliau menyertai Umno kerana "habuan".

Sebaliknya, beliau meninggalkan PKR "hanya semata-mata kerana prinsipnya".

"Saya bukan pelacur politik. Orang kata, saya kena bayar untuk buat keputusan (sertai Umno). Bukan kerana duit. Saya tak dapat satu sen atau dua juta. Tak ada," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. NASIB BAIK SENATAK NI CAKAP BETUL…. kah kah kah..

kah kah kah… DULU ADA ENAM KOTAK… ITU TIPU…. kah kah kah…

woit… TAPI SEKARANG… MALAON NI TAK TIPU…. kah kah kah..

kah kah kah… MEMANG BETUL MALAON INI BUKAN PELACUR… kah kah kah..

kah kah kah… KALAU MALAON INI PELACUR…. SIAPA NAK MELANGGAN…. kah kah kah..

kah kah kah… SIANG MALAM KAT LORONG HAJI TAIB…. kah kah kah…

kah kah kah… MATI BERAGAN MALAON NI …. TAK ADA PELANGGAN…kah kah kah…

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woit ezam, dulu kau mati2 keluar gerombolan hentam kaw2 lagi lepas tu masuk dan nak jadi pejuang gerombolan pula, kalau keluar pkr kerana prinsip bukan duit kenapa tak jadi bebas atau masuk dap ke pas ke psm ke? lu ingat semua olang lu boleh kelentong ke...bercakap, berjalan, silap2 berak pun sebiji tiru anwar ibrahim, prinsip konon...

ha ha ha berkata...

Bro Isham..

Are U sure Ezam kata lawan Anwar habis-habisan???

Ini kes Berat ni..Ezam buat perjuangan apa benda tu..perjuangan bersifat Peribadi ka??

Tak dapat habuan...yang dapat Senatak tu sebab apa????? Setakat pengerusi NGO low-kelas boleh dapat Senatak..woiiiiiiiiii..banyak lagi calon yang baguih yang boleh jadi Senatak selain dari Kooooo....ha ha ha.

Kalau aku jadi Ezam..aku tak terima jawatan senator tuuuuuu..sebab ini bukti anda tak ikhlasssss...full stop.

Tanpa Nama berkata...

Semenjak keluar PKR ...tak nampak asas perjuangannya pun.... melainkan serangan peribadi kepada anwar... berkotak2 konon....apa hal dengan sekor ni????.. tak pahamlah....

suis-media berkata...

Assalam Bro,
Allah jadikan kita khalifah di muka bumi ini adalah untuk berdakwah menuju kejayaan bukannya untuk menghasut dan menjatuhkan maruah sesaorang,tetapi ini lah perkara yang
sangat di gemari oleh hamba Allah yang bergelar senator pelacur dari dulu hingga sekarang.

mosabit berkata...

senatak ni memang ikhlas apa?.....

dia ikhlas menerina jadi senatak...bukan dia mintak...tapi oang dah bagi...blasah jer ler...

kalau tak ambik nanti bini rosmah kata sombong pulak.....

nak harapkan pkr bagi...sampai beruban bulu jembot pun takkan dapat punya..

tak tau apa itu bulu jembot?...sila hantuk kepala ke dinding...

kah kah kah kah kah kah .....

Khun Pana aka johanssm berkata...

Pelacur hee yit fong yang akibat kan Perak tumbang dapat gelaran Latok

Zahrain dan zulkifli dapat makan angin di USA

Senatak ezam bukan pelacor....tapi sebanar nya ialah Gigolo.

Tanpa Nama berkata...

Pencuri,penyamun dan perasuah tak akan pergi kemana melainkan UMNO.Menipu dan makan duit rakyat didalam UMNO tak salah.Kalau ditangkap bisa diatur dan mungkin naik pangkat dan dapat gelaran.
Tanya tukang karut UMNO Pak Haru sani
untuk jawapannya.

Tanpa Nama berkata...

dapat senator bukan habuan ka???pelacur politik kau kau senatak ni, tapi tak mengaku...

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

teruk si ezam 6 kotak ni.
hentam anwar habis-habisan.
tapi, nampaknya anwar rilek aje.
biasanya kecaman ezam, anwar tak jawab pun.
apa pasal ya? misteri juga aku.
pun gitu, bagus juga tak layan.
biar ezam ni meroyan. nanti lama-lama gilalah dia.
nak nyah anwar dari selangor.
dia ingat selangor ni, mak bapak dia punya ke.
apa hak dia nak nyah anwar? najib pun tak kata gitu.
dulu masa dalam pkr, aku hormat betul budak ni.
kalau pakatan rakyat ke putrajaya, dia ada kaliber jadi menteri.
tapi kini, sebelah mata pun aku tak larat nak pandang.
woi ezam, sedarlah diri tu.
kalau awak tak suka anwar berjuta orang suka, tau...!

- cucu dol said.

Tanpa Nama berkata...

Siapa boleh jawab...?

nak tanya ezam nie datang dari planet mana?...

nak tanya dia nie boleh percayakah?

nak tanya juga dia nie yg asik melalak 1 kampung bawa cerita dan mencanang...dapat gaji dari majikan mana?

...Hebat dan gah betul senator nie...aku tabik spring ngan org yg (konon) "Berperinsip" cam dia nie...kahkahkah!...Lu blh jalan lah!...politik yg lu bawa nie...tak boleh pakai...pengundi hari nie bukan cam yg u sangka...senario politik kita dah jauh berubah!!!!

Tanpa Nama berkata...

1. senatak takde nilai kita nak layan pun
2. paling best cakapnya - 'nyah anwar , tentang habisan'tak beri kesan satu habuk pun hatta tak berkesan orang nak marah pun , gelak lagi gua serupa taraf dengan gua kalu lani gua masuk umno then jerit 'nyah anwar tentang habisan'
kesian ezam

Tanpa Nama berkata...

DIDI KOTA BELUD BERKATA; APA NAK RISAU NGAN SISUNDAL SORANG NI......YANG PATUT RISAU,NU HA....Kentaki Jee aka KJ.Noh Mamar,Kari Toyol dan yang menang tapi tak jadi menteri nuuuh.sebab kalau dibiar sisundal ni bernafas,,,,habislah korang juniot and seniot APNO gigit tetek bik mama lah korang dapat susu masam.

Tanpa Nama berkata...

didi kota belud berkata; apa nak dirisau ngan sisundal sekor ni.......nu haaaa...,yg patut risau Kentaki Jeee,No mamar,Kari Toyol,,,,,sebab jawatan yang korang nak tu sisundal ni sedang riki.....jaga lah korang,minum susu masam bik mama lah korang.

Tanpa Nama berkata...

boo layan mangkok jamban ni,prinsip apa yg ko ada,xpernah pun ko ckp psl prinsip yg ko pegng,blik2 prinsip,prinsip lancow ko tu

Tanpa Nama berkata...

ZAM ZAM ALAH KAU EZAM...Cari makan, nak idup, jual prinsip yang tak laku.. TERKOTAK-KATIK nak nyahkan PR dan Anwar dari Selangor????
250 orang hadirinnn. Tak laku dah, menangislah mengenang nasib bodoh kau tu..

jalan JPJ, panji.