Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 13 Julai 2010

PERANGKAP SUDAH DI PASANG




HANYA MENUNGGU MANGSA



MAHFUZ : SPRM TAKUT PADA BALA -mkini

Ahli parlimen pembangkang hari ini mempersoalkan keengganan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk bersemuka dan menyoalsiasat penyiasat persendirian, P Balasubramaniam.

Sebaliknya, pihak berkuasa Perancis, dakwa mereka, telah menjemput Bala ke Perancis dan menjadikannya saksi pertama dari Malaysia untuk memberi keterangan dalam siasatan dakwaan berlakunya rasuah dalam jualan kapal selam Scorpene oleh DCN kepada Malaysia.

Adalah sesuatu yang memalukan bahawa Perancis yang serius mengenai siasatan dakwaan rasuah itu dan bukannya kerajaan Malaysia, kata ahli parlimen PAS bagi Pokok Sena, Mahfuz Omar dalam satu sidang akhbar di lobi Parlimen hari ini.

KAH KAH KAH

woit… HABISLAAA… BOCORLAAA…. kah kah kah..

woit…. SUSAH LAH…. NAK PERGI SHOOPING KE PARIS…. kah kah kah..

woit… SUSAH LAH …. NAK PERGI SHOOPING KE LONDON… kah kah kah…

kah kah kah…. PERANGKAP SUDAH DI PASANG…. kah kah kah…

kah kah kah…. TAJUR SUDAH DI UMPAN…. kah kah kah..

woit… HANYA MENUNGGU HARUAN DAN TOMAN MAKAN ANAK IBRAHIM ALI…. kah kah kah

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kekeke....Wa tak boleh tahan, tiap kali wa baca posting bro, wa mesti pecah perut ketawa...kekeke!

SPRM tu tahap SPM atau tahap SPR aje sebab tu dia tak boleh pergi ke Eropah...kekeke!

mosabit berkata...

apalah mahfoz ni....memalukan sprm jer....
sprm ni bertaraf dunia....dunia gerombolan....yang patuh kepada ketua ejen ah seng berbibir merah faraj ..........

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

alamak isham, camana mak nak gi main pelacur kat dalamvan2 jalanan Paris nih... nak entot2 pun susah...

mak tak nak pegi shopping...main burit la best... burit ziana sudah mak tak mau dah..

Tanpa Nama berkata...

M. A. SISSIES.

hehehehehe

Lang berkata...

mahpus lagi... apa lah mahpus ni asik nak sakat org... die ni ada sakit saka ke?

sperm tukan makan gaji... mestilah menurut perintah... tak caya tengok tandatangan diekor surat... mesti tulis.. saya yg menurut perintah... mahpus ni mimpi ke mengigau... die bukan pemerintah...

biarle sperm tu ikut perintah tuannya... takkan nak buat tindakan mcm ust ramlan porigi... resign... apa dah ilang akal ke si mahpus ni... gaji sperm nak banding ngan ust ramlan tu punya jauh beza...

bila tukar tuan nnt tau la nasibnya mcm mane...