Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 12 Julai 2010

JAM 8.05 MALAM - SENIN 12 JULAI 2010





BALA DI PANGGIL POLIS



NOTA:

8.07 malam berita ini di tulis.
balasubramaniam baru saja masuk
ke dalam pejabat polis peranchis.

apa yang berlaku?

kita tunggu dan lihat

apa yang ditanya ?

kita tunggu dan lihat

nama siapa di sebut?

kita tungu dan nanti

sementara itu pelajar malaysia
di nantes universite selatan paris
sedang merancang satu seminar tentang
malaysia/peranchis bertajuk :

enculez vous les fou des malasie

cadangan telah dibuat agar seminar ini
menjemput razak baginda untuk membentangkan
satu kertas kerja

tetamu kehormat untuk seminar ini
ialah monsieur gustav de valiane
ketua polis kota paris kah kah kah


11 ulasan:

Lang berkata...

siaran spara terus menerus.. tunggu laporan pemberita tukar tiub terus dari kota paris...

Holden Caulfield berkata...

enculez vous les fou des malasie!

kah kah kah!

La_Rojak berkata...

nasib baik BINI ROSMAH beli kapal selam perancis, xbeli kapal selam SEPANYOL... kalo dak mesti tutup kes pasei SEPANYOL menang welkap... hahhahah

nasib baik jugak Perancis kaloh awei Welkap... kalo perancis menang & menang... agaknyer mesti polis-polis perancis kansel interview... hahahah

kingkonglee69@gmail.com berkata...

hai hicham,
an evening paris;
"le culte des bala dans le monde najeub de kote,... bravoure ligne.
bravoere, bravoere, bravoere" ! ! ! ...

Tanpa Nama berkata...

Teruklah macam ni.

RPK sudah mula perang sabil dengan KJ.

John R. Malott pula minta Rais Yatim mohon maaf pada Anwar.

Taib Mahmud terus dikorek harta kekayaannya.

Kini Bala pula ke Paris.

Bala... bala...

Kalau macam ni, bila nak bela nasib rakyat?

Oh! Malaysia tanahairku.

- Cucu Dol Said.

C++ berkata...

Bhai TT,

scélérat comme Jer ...

Tanpa Nama berkata...

Bala pegi Paris sudah masyukkk , boleh senang lenang macam RPK kat London kahkahkahkah . Apa peduli pasal rakyat ! Tipu saje janji duit masyuk kahkahkah

Tapi Bala lagi untung , taklah jadi pencuci pinggan kahkahkahkahkah

mosabit berkata...

ini tanpa nama(anak tak sah taraf ni biasanya takda nama bapak) 01:46

dia ni memang bijak...bijak sampai terpijak bijaknya....
dari kecik sampai nak mampos kalau gado asik suruh pijak kepala bapak dia...(ini kepala bapak engkau, ini kepala bapak aku...kalau berani pijaklah kepala bapak aku...)

kah kah kah kah kah kah ......

Tanpa Nama berkata...

Pas ni boleh le saksi perbicaraan kes rasuah kat mahkamah orang lain.. mari kita tgk sama-sama... apa hasilnya.. sebelum ni bicara dlm mahkamah sendri bolehla berlagak.. semua hakim dah kena pegang telurnya..

umar al khattab berkata...

There, Bala, a former Malaysian Special Branch detective, will try his best to tell them as much as he knows about Prime Minister Najib Razak’s RM6.7 billion acquisition of two Scorpene submarines from French defense firm DCNS.

“The French police are interested to find out what Bala knows about the commission disbursement in the 2002 submarines deal. This is what I was told by Bala’s lawyers. He has agreed to see the French authorities and will co-operate fully,” PKR strategic director Tian Chua told Malaysia Chronicle.

“The question that we need to keep highlighting to Malaysians is why did our MACC back off from the London meeting at the last minute when everything had already been prepared? Were they scared to speak to Bala or were they afraid to hear what he has to say? Did Najib exert pressure on them to change their minds and why do they try to insinuate Bala is not reliable, but yet to the French, he is a key witness?

rakyat 1malaysia boleh bersorak. hahaha gembiranya

Tanpa Nama berkata...

Polis perancis ni president dia org pun dia org siasat ni kan pulak bik mama ..nape la Polis malaysia x boleh berkecuali kalau melibatkan pemimpin negara mcm kat perancis ni..