Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 13 Julai 2010

ORANG JAHAT MENYAMAR BAIK





BOLEH CAYA MUKA MACAM INI ?




DUN KUANG DI ARAH KELUAR DEWAN
- melayau

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kuang, Abdul Shukor Idros hari ini digantung daripada menghadiri Sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) selama sehari kerana enggan berhenti mempersoal mengapa usulnya mengenai isu pasir ditolak seperti yang diarahkan.

TENGOK MUKA DAH KENAL - ORANG JAHAT LAAAA


Arahan itu dikeluarkan Speaker, Teng Chang Khim yang berang dengan tindakan Abdul Shukor daripada Barisan Nasional (BN) yang enggan duduk dan berhenti bercakap walaupun beberapa kali diminta berbuat demikian sehingga berlaku perang mulut antara mereka selama 10 minit.


KAH KAH KAH…


woit… TENGOK MUKA PUN DAH TAHU…. kah kah kah..

kah kah kah… TAK PAYAH GUNA SEMIOTIK…. kah kah kah..

kah kah kah…. SEKALI TENGOK DAH TAHU… MUKA ORANG JAHAT…kah kah kah....

woit... BERKOCAK AIR DI LUBUK ... DAH TAHU IBRAHIM ALI ATAU WEE CHOO KEONG...kah kah kah

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahahaha...
shial je TT ni,skang posting makin lawak,tip top..
segmen ilmu semiotik mmg plg diminati
ape kate TT wat ilmu semiotik kat gbr madey,mesti klass nyah!

-madey kimak-

umar al khattab berkata...

...
betul tu TT. aku tengok berita malam tadi pun dah tahu muka poyo macam ni, suara je lebih

muka jahat. muka pendengki. ada hitam dalam hati. tak payah nak pakai semiotik

yang tv3suku pulak dok highlight dia punya amuk. tak pulak ahli parlimen / adun selangor yang lain diambil kira

buyers yang lebih hina dari najisssssss khnizirrrrrr

kingkonglee69@gmail.com berkata...

hai hicyam,
gua mau kasi assignment sama lu;
Question: Discuss the Characteristic-Semeiotics - the body movements they make to show attitude or emotion, or even something as general and success achieved by the following political reformist of malaya;
i. abdol sukor kuang
ii. kheir toyo
iii. zoo norde kulem
iv. wee pu kee wangsa maju
v. mugayla towkey GAS

Instruction:
-Deadline for submission:
Before or by 1st Aprilfool 2011. The documentation on project should be submitted with names and intakes clearly writen on the assignment cover sheets provided by the faculty administrator.

-Unauthorized late submission will attract less mark.

Project Leader;
Professor Norde Kardai

rattlehead berkata...

smlm keluar tv3 kata prihatin dgn harta rakyat....kepala bana mak abah dia.......aku sekali tgk juga smlm terus mamat ni kena maki bro...tak perlu semiotik juga hahahaha....

opisboi berkata...

muke macam samseng PUKIEDA & PUKIESA macam balaci binsent tan tokey judi jer...

tangkat ali berkata...

aku nak tanye mukee baik ni...bukit cerakah yang dah botak macam kepala anak toyol sape punyer kerja haaaaa?poraahhhhh puiiiiii..

Tanpa Nama berkata...

inilah kembar berbaju batik berperut gendut...

Tanpa Nama berkata...

He is a politican otherwise should he be a civil servant then you can imagine what will be next. Semua habis kena telan.

Tanpa Nama berkata...

Woi Shukor... kau ni tak de isu lain ke? pasir, pasir, pasir... aku sumbat mulut kau nanti tau la kau sedap ke tidak makan pasir tu...

rattlehead berkata...

UMNO kat Selangor asyik sibuk pasal pasir je kenapa periuk nasi ko dah penuh dgn pasir ke?????padan muka masa BN memerintah korang lupa diri....ni mesti ramai yg dah berhutang dgn along dan cukong2......padan muka korang UNGOKKKKKK....ambik ko pembalasan dari rakyat yg dianiaya...

Lang berkata...

rattlehead... jgn tersilap...

sekarang ni periok nasik die tak ditabor dengan apa2.. kosong.. tu yang menjerit..

kalau periok nasik die ditabur pasir... tersenyum die... buat mahligai kat pasir bedengung..

kalau periok nasik die ditabur air... pon die tersenyum lebar. dia kata nnt syabas... boleh le aku buat paip emas besor dari pahang hingga selangor

kalau periok nasik die ditabur tanah merah... senyumnya selebar daun pulak... boleh la dia buat kolam renang saiz olimpik kat bukit yg tak de cahaye tu...

jd adalah lebih baik jangan tabur apa2... ada la jugak keje die didewan tu... keje menyalak pon jadi la..

Tanpa Nama berkata...

xde taktik lain lain ank buah wak toyo ni,pasir pasir pasir aje,bosan la wak,cri benda lain,tanah pulak ka,rumah ka,banglo ka..sprm dok syp je wat la keje bg puas ati si toyo ni,pstu kita tangkp dia pulak..ingt dia tu telus sgt,nasib la sprm bwh lidah kontot klu bwh zoo nordin abis ko wak,perjuang islam mane korapsi..akan suapsi ada lah..kah kah