Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 13 Julai 2010

JAM 5.36 PETANG WAKTU MALAYSIA - PARIS KUL BERAPA?




KALAU TAK MENYELAM - BOLEH BUAT LUKAH TANGKAP UDANG



RASUAH KAPAL SELAM : BALA MESYUARAT KALI KE DUA - mkini

Penyiasat persendirian P Balasubramaniam dijadualkan berjumpa untuk kali kedua dengan penyiasat Perancis, hari ini yang cuba membongkar maklumat berhubung dakwaan rasuah dalam penjualan dua kapal selam kepada Malaysia.

Ini berikutan mesyuarat tiga jam semalam dengan peguam Perancis, Joseph Breham yang mengetuai pasukan penyiasat Perancis.

"Balasubramaniam akan bermesyuarat dengan peguam Perancis pada jam 4 petang waktu Malaysia,” kata peguam penyiasat persendirian itu, Americk Singh Sidhu.

"Yang menarik, dua nama rakyat Malaysia juga timbul pada mesyuarat semalam.”

nota:
bala telah satu jam setengah di dalam balai polis
peranchis. ini kali kedua
ini kes berat ni
apa yang di tanya?
apa yang disoal?
apa yang polis peranchis nak tahu?
kita semua tunggu laporan dari kota paris.

jangan risau kita boleh beli ccn untuk
buat laporan – lagi pun agen agen cia
semua sedang bersedia untuk membantu bala kah kah kah

14 ulasan:

Lang berkata...

bala kena soal kenapa perancis kalah worl cup.. adakah bala ada kaitan dengan raja judi binsen...

semalam bala tak abih sebut nama tun tuya dan tuanku baginda... polis tu tanya pasal hubungan bala dengan binsen bukan dengan org lain... bala pon dah mcm tak paham bahasa perancis...

umar al khattab berkata...

...kepada pembaca TT / pendukung reformasi, sila tambah maklumat anda berkenaan kes ini, jangan jadi macam orang umno -homework tak siap, cakap berdegar-degar + bodoh-sombong

kah kah kah kah kah
sila ke URL dibawah -terkandung akuan bersumpah insan yang bernama Bala

http://national-express-malaysia.blogspot.com/2010/07/french-police-hold-marathon-session-in.html

MdoubleH berkata...

bala ni x patriotik la.. ha.. ha.. ha..
bala ni x 1 m'sia la.. ha.. ha.. ha..
bala ni x aci main repot polis perancis la.. ha.. ha.. ha..
bala ni x rock la buat camni.. ha.. ha.. ha..
bala ni x kesian kat mak ke.. ha.. ha.. ha..
kat mana lagi mak nak shopping??? ha.. ha.. ha..
bomoh kang... bomoh kang... ha.. ha.. ha..

tupingera berkata...

Paris time senja....utk bik mama

Tanpa Nama berkata...

gendarmes are pissed for France's football debacle! Mereka cari kambing hitam...atau melayu kena tipu oleh froggies, mereka jual kapal selam sesuai buat tukun! Sapo ee ado tolo?

mahaza berkata...

perlukah kita takut Bala akan jatuh melalui tingkap juga?

Saiful berkata...

suruh saja cnn tu saman utusan..buat berita palsu memalukan ..saman saja utusan ..
jgn mamat perancis ni sapu duit mat mongol sudah...

Tanpa Nama berkata...

Lagi Najib membisu seribu bahasa dan membisukan agensi kerajaan lain seperti MASISYSISY ( Suruhanraja Pondan Rasuah Malaysia) selagi berambah kuat lagi sangkaan rakyat M'sia yang PM ada sesuatu yang nak disembunyikan, tak tahu bagaimana bobot tekanan psikologi di kepala Najib. Kita mesti ada kote dan menangkasnya seperti saman Bala atau RPK ke mahkamah bukan kangaru! Satu dunia atau sekurang-kurangnya negara yang celik dah dapat berita siasatan pihak Perancis terhadap isu yang ada kaitan dengan Baginda(si cerdik glokal Melayu), Bik Mama (si pencetus gegaran tetonik), Najib ( si albino yang berpura-pura kuat dia suci bersih) dan ada banyak lagi. Najib serah diri kan lebih baik daripada percaya yang dia akan terlepas dari kekusutan gila ini! Ini sudah tekanan global MAN!

mosabit berkata...

tu la..aku dah kata ..jangan pandai pandai cipta perkataan GLOKAL....

ha..kan dah ...baik baik boleh settle dlm negeri..dah kena jawab kat luar negara....inilah GLOKAL namanya...

apa itu GLOKAL?.....makno ae GiLO takdo aKAL.....

kah kah kah kah kah kah .....

sonduk solaie ado berkata...

Salah satu cara nak memperkenalkan 1MALAYSIA dimata dunia

kah kah kah

storm62 berkata...

aiksss...MACC & PDRM tak berani soal Bala, la ni polis Perancis pulak yg soal, mcm mana nie? hangpa tak malu ke?

kenapa takut nak buat kerja ke?

jangan2 pihak polis Perancis pulak yg mintak PeeM APNO pi buat soal siasat kat sana pulak....malu la wei.

Tanpa Nama berkata...

suspen nye aku...cam cite jamesbond la pulak ye,gk2nye camane la pikirn okt tu ye,mesti kopek jatuh smpi lantai ni,ati2 bala
bro tt,tlg siar lg berita seram ni ye

Tanpa Nama berkata...

Aku malu dengan PM 1Malaysia mat monggol ni. Bodoh macam orang tak siuman. aku ingat PakLah tu bodoh piang. Rupa-rupanya si mamat monggol ni lagi bodoh piang. Letak jawatan sajalah dan mengaku kau tak layak jadi PM sebab bodoh sangat. Dah berak tengah jalan tak mau cuci pula. Celaka punya manusia.

Tanpa Nama berkata...

@ Tanpa Nama 2010 Julai 13 23:22

NAK MAMPOS MAK LETAK JAWATAN, Kalo ada jawatan ni, mak boleh diamkan orang ramai serta polis sprm pukimak haper..

kalo mak takder jawatan lagik, matilah mak, sapa nak cover kesalahan mak nanti??? ko nak mak mampus ker???