Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 13 Julai 2010

YANG MANA SATU PILIHAN KALBU



INI YANG BER KROK KROK




INI YANG MENYALAK



IBRAHIM PULA GESA NAZRI AZIZ DISISIH JIKA UMNO , BN MAHU PULIH –minsider

Ibrahim Ali membidas Nazri Aziz dengan menggesa agar Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu “disisihkan” dari Umno jika parti tersebut dan Barisan Nasional (BN) mahu kembali memperoleh sokongan rakyat dalam pilihan raya umum ke-13.

Ini kali kedua dalam tempoh sebulan ini Nazri dan Ibrahim bertembung pendirian berhubung peranan dan aktiviti Perkasa.

“Perkasa hanya NGO... tidak ada apa yang nak rugi. Jadi ketepikan Nazri jika Umno dan BN mahu dapat kembali sokongan rakyat,” kata beliau sambil menegaskan, pihaknya tidak kisah kenyataan Nazri di lobi bangunan Parlimen awal hari ini.

Presiden Perkasa ini menyifatkan kenyataan Nazri sebagai satu “pandangan daripada orang yang hilang waras berfikir dan pendapat peribadi.”

“Nazri tak layak dilayan kerana tiada nilai dan buang masa.Saya amat simpati tapi apa boleh buat kenyataan nya membuat umat Melayu lagi membenci pada Ummo.

KAH KAH KAH…

woit…. INI SUDAH BAIK…. kah kah kah..

kah kah kah….IBRAHIM ALI KUTUK NAZRI AZIZ…. kah kah kah…

kah kah kah… MACAM BELANGA KUTUK KUALI BONTOT ITAM… kah kah kah….

kah kah kah…. MACAM LALAT TAIK TUDUH LALAT BANGKAI KOTOR… kah kah kah…..

kah kah kah...INI MACAM KHIR TOYO TUDUH ALI RUSTAM RASUAH... kah kah kah

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Si KATAK tak sedar diri yang Perkasa pun bukan kekasih UMNO, cuma entah bagaimana Si Katak boleh melalak bagaikan dia seperti wira Melayu UMNO, pada hal orang Melayu kini ada pilihan boleh pilih DAP, PAS, PKR, malahan PSM dan PR, tapi Katak fikir semua orang Melayu itu MESTI pilih PERKASA atau UMNO alias Ketuanan Melayu jika nak hidup berkualiti atas bumi Malaysia jika tidak orang Melayu mengikut logik sewel/songsang/'warped/ Ketuanan Melayu nanti akan jadi seperti orang Palestin! Bahalol/Bangan/Kelabu Asap/Unta/Sempit punya ideologi Ketuanan Melayu! Orang Melayu Singapura/Cape Town hidup berkualiti dalam pimpinan orang bukan Melayu.

MdoubleH berkata...

sambung.......
ha.. ha.. ha.. macam vel pari kata umno tipu ha.. ha.. ha..
ha.. ha.. ha.. macam zionis kata nazi jahat ha.. ha.. ha..
ha.. ha.. ha.. macam dr chua kata ariel ngentot ha.. ha.. ha..
ha.. ha.. ha..macam bik mama kata dia lebih cun dari luna maya ha.. ha.. ha..

rattlehead berkata...

hahaha satu lagi aku tambah bro...ini mcm Mat monggol kata dagu mat sembab berlapis...tapi dua-dua dagu berlapis huhuhu....

Lang berkata...

tq to wee ka siong ketua pemuda mca... dia telah menjirus petrol kepada umngok... si nazreee pulak sekel braham... braham hantam bee end... yg terasa umngok sebab melayu... nnt umngok akan kata... itu pendapat peribadi nazreee...

jeebituya cakap belum muktamad... hubungan umngok perkosa masih peringkat perbincangan...

Tanpa Nama berkata...

ibrahim lwn nazri, melayu lwn umno, pelikkk, dua-dua takde value, jual pun tak laku

Tanpa Nama berkata...

Bagus si katak ni, PR takyah lawan, nanti habis semua geng BNatang katak tibai....hehehehe....PR boleh jual katak ni utk di makan ular!

Shasha berkata...

Eeee... tak berkenan I... Nazri Rottweiler dan Ibrahim Katak.. 2-2 tak berkenan dihati I... kalau tu je pilihan yang ada I lebih rela jadi andartu u...

Tanpa Nama berkata...

Oii!!
Manusia kaki 4!
Sedaq la,
PERKOSA,UMNGOK dan
rakan yang sewaktu dengannya,
Hangpa tu terlalu gila!
Gila bukan sebarang gila,
Gila yang menyebabkan,
ALLAH TAALA MURKA!

MahadeyBersiong berkata...

Katak ialah sejenis haiwan amfibia dalam susunan Anura (bermaksud "tidak berekor", dari bahasa Greek: an-, tanpa + oura, ekor), dahulunya digelar Salientia (bahasa melayu, "Ibrahim Ali"). Ibrahim Ali dewasa bercirikan kaki belakang yang panjang, badan yang pendek, jari berselaput, mata jongang dan ketiadaan ekor. Kebanyakan katak menjalani hidup mata jongang, tetapi juga mudah bergerak di daratan dengan melompat atau memanjat. Katak biasanya bertelur di lopak, kolam atau tasik; dan larvanya, iaitu Zahrain / Tan Tee Beng / Jamaluddin / Osman Jailu / Gabriel Adit Demong / Md Radzi Salleh / Badrul Hisham, berinsang dan bertumbuh dalam air. Katak dewasa merupakan haiwan maging yang gemar memakan haiwan artropod (contohnya seperti KJ), annelid (Nazri Aziz) dan gastropod (Donald Lim). Ibrahim Ali Perkasa paling dikenali dengan bunyi menguaknya yang boleh kedengaran tanpa kira siang atau malam, terutamanya ketika musim mengawan.

Tanpa Nama berkata...

Pada pandangan saya apa yang berlaku antara Nazri Aziz dengan Ibrahim Ali adalah lakonan politik semata-mata.

Semua rakyat Malaysia sedia maklum dari dari dulu lagi UMNO Baru menggunakan isu perkauman khususnya yang berkaitan dengan nama melayu, bangsa melayu, agama bangsa melayu, hak melayu, ekonomi melayu dan berbagai lagi yang ada kaitan dengan melayu demi untuk terus berkuasa.

Mereka hanya ingin melihat ahli parti mana yang paling ghairah melihat mereka bertengkar sedangkan UMNO Baru amat memerlukan Ibrahim Ali sebagai lembu jantan menyerang Pakatan Rakyat.

Sebenarnya kita jangan lupa bahawa Ibrahim Ali dan Nazri Aziz adalah ahli politik bertaraf veteran. Mereka banyak pengalaman dan bijak melakukan tipu muslihat dalam politik.

Jangan terpedaya tapi berikan sorakan 1 Malaysia diatas lakonan mereka itu.

Tanpa Nama berkata...

katak lawan tong taik..elok la tu,mmpus la ko be end