Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 16 Ogos 2010

IKANG JADI BOSANG

NATANG BEWOK GANU BERAMOK LAGI


gerombolan di terangganu terus bergaduh.

kali akhir emat adun gagal datang apabila
sembab datang melawat.

hari ini ketua perhubungan ganu -hishamuddin hussein
telah berkata bahawa warga ganu telah bosan kerana gerombolan
terus beramok.

nota:
sebenarnya rakyat tak bosan
sebenarnya seluruh malaysia gumbira bila gerombolan beramuk
sebenarnya seluruh malaysia mahu gerombolan beramuk


beramuklah sepanjang tahun
beramuklah hingga pilihanraya
beramuklah hingga hancur

beramuklah dulu kamu
sebelum kamu di humbankan kah kah kah




!-- nuffnang -->

7 ulasan:

Salleh PJ berkata...

Cis - natang sunggoh.

Mu dok respek lasong dengan ikang.

Tq

Tanpa Nama berkata...

Bro TT

Tolong cipta sebuah sajak dengan tajuk "Hari-hari Terakhir Sebuah Parti Politik".
Ada dgr cerita sorang Ketua Faraid (ketua Bahagian) sedang lobi anaknya yg baru 28 tahun utk jadi calon ADUN, sementara bapak pulak nak rebut semula kerusi MP.Kata pengulas amatur, kalau org Pas dan PKR semua mati, dia dan anaknya tetap kalah kerana ahli gerombolan tempat dia sangat bencikannya kerana peranannya sebagai Mr.10% dan Juru Faraid.Gerombolan memang hayat dah semput!

teganu kite berkata...

hisamudeng tukor tiub,
di bawoh rang ikang, aku berpiker puok2 gerombolang Mat Said Kemamang & Derih Besut akan bergomol macang bewok nok ttelor. Kalu hisamudeng kerih jadi kepale pengat umno gganu, kohor ligang puok2 ni berkelahi.
Patotnye, kepale gerombolang musti dipegang oleh Mat Said Kemamang meteri besor yang bijok walau pong ccakap litang-pukang.
Oghang pakatang jangang dok galok sangat kalu puok barisang dok bergomol, dekat pilihangraye nnatang bewok ini akan bersatu lawang pakatang sebab perot puok ni doh kenyang..

... nasik dagang, nasi krabu
hati bimbang, sape tahu.

selamat berpose & tobat segale dose..

Tanpa Nama berkata...

Cit- kamu Isham
Kalu mu mari Ganu aku akan sumbat mulut dgn ikan Ddukang!
Nak tahu formula macam mana nak neutralise kan Gerombolan di Ganu?
Senang aje! Buang semua, Deris, Rosol Porong, anak-anak Wan Salleh,anak Ibrahim Fikri dan anak Haji Zubair. Puak satu lagi Mat Said, Man Bakar, Pok Rosli dan Zaabar patut dipencenkan dari politik, baru aman Terengganu. Buat pemutihan dgn cara buang semua proksi dua puak ini macam konsenses puak Ling Liong Sik dgn puak Lim Ah Lek dari MCA!
Cerita terbaru dari Ganu, ada seorang Ketua Faraid (ketua Bahagian)yg juga dikenali sebagai mr 10 percent yg dalam siasatan SPRM sedang giat melobi anaknya yg berusia 28 tahun untuk jadi ADUN, sementara dia berusaha merebut kembali kerusi MP yg terlepas pd PRU 12. Kata pengulas amatur, semua peyokong PAS dan PKR bahagian itu mati pun, dua beranak ini tetap kalah kerana pengundi akan sokong lawan tak kira parti cap apa pun! Ini baru brutal! Bravo Gerombolan

Tanpa Nama berkata...

awak2 gerombolan Gganu boleh begocah beramuk selagi derih dgn masa'id dok makang ikang beso... rakyak makan ikang selayang ikang tambang.

satu di republik besut, satu lagi di gomen kemamang.

lawang wang.... bior hishamuding sakit ppalo lari balik cari ayang dok makang ikang Gganu.......

:) :) :( :(

Tanpa Nama berkata...

umngok natang bewok..letih rakyat kena lebong hari2

Tanpa Nama berkata...

hahaha..agama adalah peralatan terbaik untuk membodohkan orang...

tak percaya? anda boleh cuba orang yang sedang marah2, suruh dia bersyukur

orang yang malas, suruh dia bermuhasabah diri...

orang yang miskin, suruh dia semayang dhuha...untuk mudah dapat rezki

kemudian, anda bolehlah merembat apa yang dia ada...tanpa sebarang masalah.

teknik ini telahpun dipelopori oleh pendakwah2 agama yang bersekongkol dengan kuasa pemerintahan dan feudal di zaman karl marx prussia dulu lagi... dan teknik inilah yang digunakan gerombolan untuk membodohkan mamat2 macam shahmetal dan pejuang jemapoh! agama adalah candu, agama adalah candu! sesiapa saja yang terkena ceramah agama sikik, sudah tentu mabuk macam orang kena candu.

hanya orang bodoh saja yang mudah mabuk dengan agama... bukan mereka nak jadikan agama untuk kebaikan dan mencari keredhaan Allah, tapi untuk elakkan orang ramai yang ditipu marah akan kesilapan dan kerosakan yang mereka lakukan serta mewajarkan apa pengkhianatan yang telah dilaksana secara terancang. bila karl-marx kata "agama itu candu", mereka yang terlebih islam tidak akan teragak2 mengatakan penyataan ini adalah SESAT, untuk mengabui kebobrokan yang mereka amalkan dan menjadi tradisi darah daging yang tidak dapat diubah lagi.

jangan lupa, pengamal2 sistem islam kapitalis (yang mengaku islam, yang belajar islam, mengamalkan islam, yang berulang alik pergi ke kaabah berbuat umrah dan haji..tetapi hatinya itu, mereka berkarat dengan jiwa gerombolan), tidak akan teragak2 menggunakan kaedah ini untuk membodohkan sesiapa saja yang mereka kehendaki dengan tujuan mereka terus selesa berkuasa dan mencari peluang untuk terus merembat apa saja yang mereka ingini sambil menutup mulut musuh2 mereka.

konsep inilah yang diingatkan oleh TNGA Nik Aziz supaya kita (ahli2 PAS mahupun sesiapa yang mengaku dirinya Islam) mengambil dan mengamalkan Islam dengan sepenuh hati, bukan bila perlu sahaja...agak2 masyuk saja duit yang dirembat, kita akan buat2 senyap...