Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 6 Ogos 2010

MALIKUL SEMBAB BERFATWA LAGI




VINCENT TAN IALAH AGEN AH SENG





MALAYSIA TIDAK AKAN TUNDUK DESAKAN UNTUK GUGURKAN KES LIWAT ANWAR – MUHYIDDIN - mStar

Muhyiddin Yassin menegaskan Malaysia tidak akan tunduk terhadap campur tangan dan desakan mana-mana pihak atau negara luar berhubung kes liwat membabitkan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Anwar Ibrahim.

Beliau berkata gesaan itu merupakan satu tindakan sia-sia serta menunjukkan Anwar seorang yang terdesak sehingga menggunakan 'talian hayat' dan sentiasa bersubahat dengan rakan-rakan luarnya demi kepentingannya.

"Sebagai bekas timbalan perdana menteri, Anwar sepatutnya tahu tetapi soal yang berbangkit menunjukkan apakah dia begitu 'desperate' (terdesak) sehingga meminta tolong dan 'tali hayat' daripada orang Amerika dan kawan baiknya," katanya.

KAH KAH KAH..

Woit… DULU KATA ANWAR AGEN YAHUDI… kah kah kah..

Kah kah kah.. INI GENG YAHUDI SUDAH DATANG…kah kah kah..

Woit…. DULU KATA ANWAR AGEN CIA…. Kah kah kah..

Kah kah kah… INI KEPALA CIA SUDAH MARI…. Kah kah kah…

Kah kah kah… NAK TUNJUK GEDEBE ?.... kah kah kah..

Kah kah kah….MALIKUL SEMBAB NAK LAWAN AMERIKA?.... kah kah kah..

Woit…. DI PAGOH PUN BELUM TENTU BOLEH MENANG….kah kah kah..

Kah kah kah… CIA SUDAH PASANG ORANG… JATUHKAN SEMBAB… kah kah kah./..

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

itu rhetorik Sembab je. Depan orang Melayu cakap berdegar-degar macam le ada 5, 6 butir bom nuklier boleh takutkan US-Yahudi itu.
Belakang orang Melayu, Sembab tu sujud pada Us-Yahudi tu

Tanpa Nama berkata...

agent CIA sebenarnya Eric CIA yang songlap duit Perwaja Steel

mosabit berkata...

najib cuma upah apko....

sekarang depa kata anwar ejen cia...suka hati anwar lah nak buat apa....

kalau tak puas ati sembab boleh jadi ejen tupperware...

kah kah kah kah kah kah.....

Tanpa Nama berkata...

Inipasti bukan muhyidin yang menguak tapi TKT dalam ketakutan.....mungkin TKT jadi macam noriega atau Paklah zzzzz kerna jadi pembekal senjata nuklir pada teroris?

adriana berkata...

orang dah nampak kes ini dah pincang,yang orang sebut2 nanti jahatnya najib ,orang tak kata din yang buat....alang2 nama jib dah rosak biar rosak terus...selamat aku.

Tanpa Nama berkata...

bngang punya sembab,anwar x bagi ujian klinikal sitfool mcm mana nk bela diri,bodoh nk mmpus,sape yg desperate ni,umngok ke anwar,jgn bodoh kn melayu la wak sembab..