Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 6 Ogos 2010

TUNNGU DAN LIHAT - TIPU ATAU TIDAK




PAK UDA DAN MAK DARA KITA





POLIS HAMPIR KENAL PASTI MOTOF KEMATIAN BEKAS ADUN DAN PEMBANTUNYA – berita hairan

Polis hampir kenal pasti motif kematian misteri bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Permatang, Aziz Mohd Noor dan pembantu peribadinya, Siti Rohana Ismat, kelmarin.

Ketua Polis negeri, Datuk Khalid Abu Bakar, berkata siasatan polis terhadap kes kematian itu kini sudah 90 peratus siap.

Beliau mengulangi bahawa tiada pihak ketiga terbabit dalam kes kematian Aziz dan Siti Rohana yang juga Naib Ketua Wanita UMNO Bahagian Tanjung Karang.

KAH KAH KAH..


Nota:
kita tunggu daa lihat apa seterusnya cerita
kematian trajik ini. memang banyak spekualasi.
ada cerita dia geng curi pasir. ada cerita dia geng
songkok tinggi. ada kata dia patah hati macam
romeo. ada kata dia ini nak masuk ppp.macam macam.

selalunya tetibna berita ini mati tengah jalan.
macam berita sharifah aini nak kena bunuh.
sampai sekarang tidaj diketahui siapa yang cuba
penyanyi anak gajah itu kah kah kah

kita tunngu apa laporan seterusnya
tapi jamin seperti biasa tak ada apa apa kah kah kah


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hoi TT, jgn buat spekulasi melampau!

Hoi TT, lu jangan kata kat orang je!

Hoi TT, umur lu pon dah senja!

Hoi TT, lan... ada naik lagi tak?

Hoi TT, berapa lama boleh kayuh?

Hoi, bosan lah dgn lu TT, game cepat abis!

Hoi TT, lu punya tag tim sekarang, hanya ah soh ajer yg bleh!

Hoi TT, sambil hayon bleh baca paper!

Hoi TT, sedarlah diri!

Hoi TT, aku tahu!

Hoi TT, anak gajah bleh jadi tag tim lu!

Hoi TT, lebih baik bagi 'kasi' lu punya lan....!

Hoi TT, baru lu tak meraban!

Hoi TT, kah kah kah kah kah!

sivaji-the-boss berkata...

hanya berita2 di malaysia dan filem-filem tamil saja akan jadi begini...

akhirnya tak tahu hujung pangkal.. kes selesai..

gerenti peguam hebat gani patail akan bagi jawapan yang bernas punyer...

MIBU BULAN. berkata...

Salam tukar tiub.....
Kes ini disiasat bawah Sek. 302 Kanun Kesiksaan dan Fail SDR (Kematian Mengejut)..... Jika tiada pehak ke 3 terlibat... bermakna Kes ini diklasifikasikan "Dengan Sengaja Menyebabkan kematian dan Membunuh diri ".... Mengenalpasti pembunohnya....
2 tembakan di kepala - kena bunoh...
1 tembakan di kepala " Membunoh diri "..... Logiknya mana mungkin orang membunoh diri boleh menembak dua kali pada kepalanya.....
Keberengkalian motifnya.....
" Masaalah Peribadi"

Tanpa Nama berkata...

Kes depa ni...
Senang saja...

BUNUH DIRI....
BUNUH DIRI...

Dunia, hangpa lepas la...
Tungu.......!

Hangpa pun tau spesis gerombolan,
Tak payahla nak pertahankan!

SUKA SAMA SUKA BEB!

Tanpa Nama berkata...

Padan muka ko seripah aini..
tak pasal - pasal name ko glamer lak dlm tt..tu le nak cita sensasi..tak nak kasi org lupa kat ko..buat lah cita-cita mengarut...
Yang si YBaghal lak cari pembantu peribadi org tino..tak paham sungguh aku..kehulu kehilir dgn si tino..mushkil aku..Nak selesakan nafsu ..tu le padahnya!!

Tanpa Nama berkata...

hoi anon 2010 Ogos 6 23:55

lu punya batu ada besaq tak nak gertak2 orang...mai sini la woi!