Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 6 Ogos 2010

TIM 3M AKAN LAWAN TIM 3R




APA BENDANYA SATU MALAYSIA INI ?




SEKARANG NAJIB JADI SASARAN MAHATHIR – harakah daily

Bukan sahaja tidak bersetuju dengan dasar Islam Hadhari Abdullah Ahmad Badawi, Mahathir Mohamad juga tidak senang dengan dasar satu Malaysia yang dibawa Najib Razak.

"Saya pun masih confused tentang satu Malaysia," kata Mahathir dalam satu pertemuannya dengan Siasah di pejabat beliau yang terletak di Manara Berkembar Petronas baru-baru ini.

Demikian lapor akhbar politik Siasah dalam keluaran terbarunya yang akan berada di pasaran mulai Jumaat esok. Siasah menjadikan berita ini di muka depannya.

Dalam wawancara itu juga, Mahathir berkata, dia juga tidak bersetuju dengan Islam Hadhari yang dibawa oleh Abdullah.

Bagi beliau, Islam ini satu sahaja iaitu yang dibawa oleh Nabi Muhamad s.a.w.

KAH KAH KAH…

Woit…. APA SUDAH JADI…. Kah kah kah..

Kah kah kah… SEKARANG SUDAH ADA DUA TIM BEREBUT HARTA...kah kah kah

kah kah kah..SATU TIM 3M DAN SATU LAGI TIM 3R… kah kah kah..

Woit… TIM 3M IALAH… MUHIDEN MUHITIR MUHIRIS…kah kah kah..

Woit…AKAN LAWAN TIM 3R…ROSMAH…ISTERI ROSMAH ..ANAK ROSMAH…kah kah kah

Nota:
perebuatn harta kerkayaan berterusan.
tunggu dan lihat
nanti dan dengar
lawan jangan tak lawan kah kah kah


18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tun cuma kerajaan buat ulasan dan penjelasan lanjut jee . Takpayah nak buat fitnah oii anak rais .

Kerajaan DAP selangor tengah sibuk rompak duit rakyat kau buat-buat buta lakk , dapat kontrak ke atau peruntukkan berjuta-juta untuk bloggers Pakatan Rasuah kahkahkah

1wife but many sodomy friends like Anwar kahkahkahkah

baginda® berkata...

mader mohdin mukhris vs rosmah rosjib rohaizat... kahkahkah

mi-phg berkata...

woit adik isteri rosmah tak kan tak masuk dalam tim 3r

Tanpa Nama berkata...

oooo ada fight ke?
jom jom! kita ramai2 tengok!
siapa nak bawak popcorn 13 baldi?
sorang lagi sediakan bbq kepak ayam 4 dulang...
dessert? jangan risau... kek happy birthday tt 2 tahun masih ada baki 6 tingkat lagi tu!
jom kita enjoy!

oh, selamat masuk tahun ke-3 tt!
lawan tetap lawan!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Tanpa Nama berkata...

ini 1malaysia sulah lawan itu wawasan 2020, wawasan 2020 itu mahathir haa..mau kasi lia punya anak itu muflis ops muklis jali PM laa...itu muyidiiin ha lia punya balachii sajaa..tapi ini olang tak tau..lia ingat lia mau jali PM..abis itu najib lakibini sulah kacau maaa sama itu 1malaysia 1PM only..kah..kah..kah..haiyaaaa

Tanpa Nama berkata...

Klentong sana , klentong sini : islam hadharilah, satu malaysialah, satu kliniklah, tetapi tidak mahu sebut satu bangsa Malaysia, nak kalehkan perhatian rakyat terhadap projek merembat harta negara. Apalah bangan sangat kepimpinan UMNO, tak sedar rakyat m'sia terdiri daripada banyak suku kaum, bukan saja 60% dari mereka adalah Melayu dari suku kaum mamak, mandaling, syed, bugis, jawa, boyan,minangkabau dan di sana Sabah ada banyak lagi. Jadi orang Melayu bukan saja ada dari UMNO, dari PAS, PKR pun ada, jadi Melayu bukan milik eksklusif UMNO-orang bangan saja yang tak tahu komponen lain. Cina pun ada banya suku-sukunya sama juga India, ada dari Bengal, Sri Langka, India, Tamil Nadu dan banyak lagilah.
Kerja UMNO binggong rakyat Melayu dengan samakan semua Melayu itu orang bodoh UMNO mana boleh?
Dalam Quran atau Perlembagaan tak ada pun kata orang Melayu mesti menjadi orang istimewa di atas bumi Malaysia. Cumma ustaz songsang Ibrahim Ali yang kata Melayu itu harus diberi keistimewaan dalam memerintah negara kerana mereka orang asal dan majoriti. Buka matalah !

mosabit berkata...

bukan ker 3R tu cuma saiz gambar jer?.....
muat ker nak masukkan bik mama punya posing?...

kah kah kah kah kah kah .....

mohd ali ismail berkata...

En Isham,orang di Malaysia sudah berkurun bersatu cuma politik aje yang buat kerinah pecahkan pertalian yang sedia ada.Sebelum merdeka lagi orang semua kaum hidup aman damai berjiran dan masing masing hormat menghurmati antara satu sama lain demi memikirkan keturunan dan ugama.
Selepas merdeka perubahan mula berlaku dengan dasar dasar pelajaran diubah dan disitulah bermulanya BANGSA di bagi bagikan mengiku kaum,menjadikan perkauman jadi ketara orang Melayu,China dan India. Siapa yang patut disalah kan jika bukan POLTIK.

umar al khattab berkata...

.....

kadang-kadang tu,,
tak perlu susah-payah menghambat najib keluar dari takhtanya

kerana

Allah itu Maha Adil
diadili hamba-hambaNYA yang durhaka dan melupai Zat Yang Maha Esa yang lebih Berkuasa

dan cara Allah mengadili hamba-hambanya yang durhaka

amatlah berhikmah dan adil

umar al khattab berkata...

.....

kadang-kadang tu,,
tak perlu susah-payah menghambat najib keluar dari takhtanya

kerana

Allah itu Maha Adil
diadili hamba-hambaNYA yang durhaka dan melupai Zat Yang Maha Esa yang lebih Berkuasa

dan cara Allah mengadili hamba-hambanya yang durhaka

amatlah berhikmah dan adil

Ayep Sepa- Sarawak berkata...

bro, TT.. saya dapat pantun nih dari member- untuk dikongsi bersama =D

Pantun cinta buat Perdana Menteri

Buat Datuk Seri yang sedang bercuti,
bercuti pula di luar negeri,
doa semoga diselamat Ilahi,
bahagia bersama anak isteri.

Datuk Seri yang sedang bercuti,
bercuti di mana tidak diketahui,
sedang rakyat susah sana sini,
datuk pula bercuti di luar negeri.

Cuti-cuti Malaysia kempen diberi,
rakyat jelata jangan membaziri,
semua ada di Malaysia ku cintai,
tapi Datuk Seri bercuti di luar negeri.

Tatkala Datuk sedang romantis bercuti,
hadiah 5 dalam 1 telah diberi,
minyak gula dan gas ditarik subsidi,
katanya, bukan harga dinaiki,
tapi penyelarasan subsidi.

Rakyat kampung diam sepi,
memikir apa makna penyelarasan subsidi,
sedang kabinet tersenyum hepi,
rakyat telah ditipu lagi,
sedang PM bercuti di luar negeri.

FDI merudum diam la diri,
Tib-tiba adik Datuk Seri bagi pendapat sendiri,
apa dia tau hanya ceo CIMB,
nak jadi juru cakap Datuk Seri,
kepimpinan dinasti Najib al-Maliki.

Tembelang PKFZ sudah dijumpai,
Cina MCA kepala pencuri,
sedang Umno ditipu lagi,
rakyat pula terus dibodohi,
tapi Datuk Seri bahagia bercuti,
bercuti pula di luar negeri.

Sedang PAS DAP bersatu hati,
Umno terus mencemburui,
perpaduan Melayu jadi misi,
tapi PAS serik ditipu lagi.

Sedang rakyat sengsara hati,
merasa tawarnya kopi,
naik basikal mencari rezeki,
dapur kayu membakar api,
Sedang Datuk Seri pergi bercuti.

Curi pasir menjadi-jadi,
Selangor Penang ditunding jari,
apabila sudah kaya si kroni,
maka RTM tv3 mula mensensasi,
sedang ini projek Umno beri,
rakyat tersilap marah PKR DAP.

Pening sudah rakyat memerhati,
sosial ekonomi tak menjadi,
termenunglah mak cik siti,
menunggu pencen arwah suami,
300 sebulan menggigit jari.

Rakyat terus memerhati,
melihat kerakusan kabinet Datuk Seri,
gila talak tidak sudah lagi,
cukup Perak, Penang Selangor dimimpi,
tapi rakyat tidak bodoh lagi,
Datuk Seri pergilah bercuti.

Pulang nanti membawa isteri,
jangan dilupa duit rakyat beri,
akan dituntut suatu hari nanti,
untung rugi tanggung sendiri,
jangan dikata rakyat tak mengenang budi.


Wahai Perdana Menteri Datuk Seri,
jasamu ku kenang sampai ke mati,
tukar kerajaan bukun kerana sakit hati,
tapi amalan demokrasi jadi tradisi,
cukuplah parti perdana menteri,
cap kopi kapal api tidak diminati.

Kerajaan baru bakal dinanti,
kita lihat dan perhati,
revolusi dan transformasi bakal direalisasi,
Malaysia tercinta terus memacu ekonomi.

Sekian dari suara hati,
jangan disekat dengan akta menteri,
moga terus kekal ukhuwah ini,
Salam revolusi dari rakyat Datuk Seri,
Pakatan Rakyat membawa transformasi.

hj jantung berkata...

lawan jgn tak lawan..

......

Tanpa Nama berkata...

Selepas berbaik dengan APCO dari Amerika. kini UMNO cuba berbaik dengan CPC majikan PKM Parti Komunis Malaya

Nampaknya Ching Peng ada peluang pulang ke Negara ini.... dan boleh jadi Ahli kelab penyokong UMNO.

Perkasa dan Persatuan Bekas Tentera dan bekas Komando !! nanpaknya setuju sangat dengan urusan pemuda UMNO!!!. ini.

Sewaktu darurat dahulu ramai tentera terkorban tertapi kini UMNO bersekutu dengan majikan PKM???

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah mahatahi nama pun dah mahatahi tentulah dia mahu semua pm makan najis babi tiap tiap hari macam dia anak beranak kah kah kah

rtm klg

hukumkarma berkata...

1 Wife! part ni terbaek hikhikhik...

Tanpa Nama berkata...

sape la budak ni...

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/photo.php?pid=30593956&id=1488537165&ref=fbx_album

Sam Kai Cheong berkata...

Betul sangatlah kata mahathir tu, Islam hanya satu saja , yg dibawa Nabi Muhamad SAW.

Tapi masa mahathir ni perintah dulu2, semua dah tau islam macamana yg dia bawa.

Tanya Mahathir, Ibrahim libya ajar Islam yg lain dari ajaran Nabi SAW ke?

Berebut kuasa tu dah fithrah semulajadi manusia. Tu yg ada sunni ada syiah.

Sapa dapat kuasa dialah pulun segalanya, termasuk orang2 sekelilingnya dapat tumpang sekaki dan ada tumpang semangkok.

Tunggulah pulak kalau kuasa pemerintahan berubah. Lihatlah sapa yg ada disekitar para pemimpin pakatan sekarang ni? Ada yg bagus dan baik, dan tak kurang pulak kaki ampu bodek. Ada lagi mentaliti lama tu.

Ta kan tak der sorang pun yg tak terpikir nak kaut dan pulun projek? Baik sangat ker dia orang tu? Mana buleh asyik nak ikhlas saja dalam perjuangan? Bos kenalah balas jasa. Bos ada 'power'.

Tak kan kita nak dapat bos baru macam Abu Bakar Siddiq ra atau macam Umar alkhattab ra? Buleh dapat ker?

Masa tu kita bolehlah ketawa kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

salam ukhwah..
Apa yg hendak kita perjuangan sbgai seorang islam? Bukan kah perjuangan melayu? Cuba lihat diselangor?byk pusat hiburan..bukan kah itu tandanya kehancuran melayu? Apabila melayu bbecah maka tidak boleh mjadi islam yg baik.. Lihat parti pkr. Ada saja yg keluar parti kenapa? Itu tandanya pkr parti tidak islam.. Pulun.. Politik pulun kata zul nordin idola saya.. Tgk pm kita btungkus lumus memacu ekonami ngegara krm apa?krn kita semua.. Pm kita xtido mlm mmikirkan kita semua. Tp knp kita blh nyenyak tidor dgn memaki hamun beliau. Sedarlah Umno untuk melayu.mari kita bersatu dibwh payung umno..pas dan umno mic mca didalam satu wadah membangunkan melayu.. HIDUP UMNO HIDUP NAJIB HIDUP BARISAN NASIONAL.. SALAM 1MLSYIA.
(Zal nordin-parit buntar) pemikir tajam.pena halus.