Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 23 Ogos 2010

SELAMAT BERBUKA PUASA



AYUH ! BERSAMA MEMBANGUN MALAYSIA BARU






API MAIN API BUNGA API MENGAPI API


masjid di bakar
surau di sembah chat
kepala babi di lempar ke tepi masjid
semua dilakukan dengan harapan
orang melayu akan kembali menyokong

berita dialih
hijau jadi kuning
puteh jadi hitam
berita dibuat
tak ada jadi ada

dengan harapan orang melayu akan menyokong
pembakaran masjid
dengan harapan orang melayu akan menyokong
pelucahan surau
dengan harapan orang melayu akan menyokong
kepala babi

selama lima puluh tahun
orang melayu di tipu
selama lima puluh tahun
mereka mengakui membawa merdeka
selama lima puluh tahun
mereka klim membantu yang perlu

lima puluh tahun
mereka kenduri kendara
lima puluh tahun
mereka bercanda berpesta
lima puluh tahun
mereka merompak negara
lima puluh tahun
mengumpul harta
lima puluh tahun
menkaya anak bini dan kroni

31 ogos bukan hari malaysia
gerombolan bukan membawa merdeka

tanpa sopan
tanpa malu
bendera simbol negara hasil ciplak
tanpa sopan
tanpa malu
lagu negara ku hasil ciplak

masanya telah sampai
kita membangunkan negara baru
masanya telah sampai
kita buang semua yang layu
kita lahirkan yang baru yang segar

ancungkan tangan ke langit
laungkan lagu demokrasi
di hadapan penjara musuh
di belakang rakyat yang ampuh
tidak ada jalan lain
ayuh !

8 ulasan:

Sivakumar berkata...

Ya! Mana ada orang India Cina mau bodih baling cat kat tempat suci seperti masjid dan surau.

Ini semestinya kerja machai BN atas arahan orang besar dari atas.

Mau kasi huru hara sebab sokongan Melayu dah hilang. Cina dan India pun sudak ileek sama diorang.

Mari kita semua berteguh bersatu jangan mengalah dan jatuh sama umpan UMNO!!!!!

Tanpa Nama berkata...

mane ada org luar berani masok kawasan taman nie, melainkan org melayu la. kawasan nie majoriti org melayu/islam.

cam kat petaling street, berani ka PUKIDA ayahanda bwk pistol masok kawasan Cina?

ada berani ka Berahim PERKOSA masok Batu Caves bwk keris sambil hunus kat patung dewa Murugan?

mestilah xdak berani punya. ini kerja babi amno nak api-apikan rakyat melaysia.

tak cukup ngan harga minyak naik, barang naik, saman ekor, tol, road tax, insurance, gaji kecik dll, amno tambah lagi satu beban utk rakyat melaysia fikir.

cukup lah ngan permainan diorg nie. raja gopal nak titah ape pon aku x pedulik. ape yg penting skrg bagi majoriti rakyat melaysia ialah bagaimana nak survive hidup di negara sendiri.

raja gopal, raja samy, raja muthu atau setan setan lain nak naik takhta pon rakyat dah tak pedulik. sokong puak monarki nie bukannye boleh menaikkan ekonomi rakyat.

dari buat tempat bersemayam harge 800 juta, baik aku buat sekolah2, klinik2, pusat2 keusahawanan. korang pikir la berape byk projek utk rakyat dengan 800 juta nie kite leh buat?

bukan anti raja tapi uncle raja

-Globe Conqueror-

Tanpa Nama berkata...

tringat aku satu poster s46 gambar tunku....

katanya kita mahu merdeka sekali lagi!!!

betul...gerombolan adalah sebahagian dari sejarah kemerdekaan.tetapi gerombolan juga adalah sebahagian dari sejarah penjajahan...

ayuh sempena ramadhan yg mulia ini mari kita bersama memohon kepadanya agar kita beroleh kebebasan dari 50 tahun penjajahan gerombolan...

haluankiri berkata...

Salam TT ...
Tugas kita semua .. sedarkan rakyat dgn HELAH UMNO ini ... provokasi JAHAT ini .. mn ada org berani buat selain UMNO sendiri yg REKA.. agar rakyat takut ....
Ayuhlah semua rakyat MALAYSIA .. ms utk mghukum UBN sudah dekat .. jgn lagi terpedaya HELAH demi HELAH yg dimainkan ..... semua tu krn UMNO dah terdesak ...
SAY NO TO UMNO......

Tanpa Nama berkata...

zaman nk revolusi semua dah abis dah isham mandul oi.

ko masih pegang prisip kiri ko tau, walau dah bertahun berlalu.

semua dah jadi sampah la bhai.

Stalin dah mampus.
Moa dah mampus.

Komunis dah jadi sampah tau ke?


semua dah mampus.

skrg disebabkan nk selamatkan karier ko sebagai mat kiri, sanggup jadi geng peliwat. kah kah kah.

Malaysia baru? kah kah kah!

ko mabuk civas ke mandul?

Isham, lu dah tua, entah2 dah nyanyok, pe kata lu taubat.

hehe. mcm si benggali OKU tu kata,

"Anwar ibrahim harus bertaubat."

gi minum air kaki nik aziz ye.

dpt masuk syurga. hihi..

isham oh isham.


kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham,

esey akan kibarkan Sang Saka Malaya..tunggu jerlah...lom siap laie bendero tu...

siap nanti, esey email gambar kibaran pertama Sang Saka Malaya...

fight the gerombolan...lawan tetap lawan!!!

Tanpa Nama berkata...

sape yb kawasan tu??? tunggu jap lagi akan bukak mulut nak mengulas dan jadi jaguh.... bodoh punya yb. janganla tunjuk bodoh melayan percikan cat kat dinding!!! baik diam2 gi bawak petrol dan kain buruk, bersihkan, abis cerita, pahala dapat masaalah pon selesai..... pastu tunggu 2-3 hari lagi akan timbul cerita ada pemimpin/ahli amno cawangan terbabit jadi gila borong cat untuk buat juadah berbuka/ morey dan jamuan rumah terbuka 1malayu raya kerana strategi tak lut, padan muka pas!!!!!

Ronin berkata...

Tanpa Nama 23:49

Apa habuk kau cakap pasal pandangan kiri dah hancur??

Di Australia, parti utama parti yang haluan kiri.

Di Sweden, tradisi kiri hidup segar bugar, malah dah lama menjadi kerajaan. Negara pun makmur.

Kedua-dua negara ini antara negara paling selamat dan makmur di dunia.

Baca di Newsweek. Baca di statistic United Nations.

Baca di mana saja.

Jangan jadi bodoh.

Tambahkan imu.