Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 23 Ogos 2010

MACAM MACAM CARA NAK TUNJUK BODOH !




BANGANG YANG TURUN TEMURUN





SEMANGAT PATRIOTIK
- melayau

SIAPA kata rakyat Malaysia sekarang tidak mempunyai semangat patriotik dan tidak lagi mencintai tanah airnya?Ini kerana, sesiapa sahaja yang melihat kereta ini tentu terpegun dengan semangat patriotik pemiliknya, Kandapan a/l Murugesu yang sanggup menghias kenderaannya dengan bendera Malaysia dan gambar pemimpin negara.

Kenderaan pelbagai guna (MPV) milik ahli perniagaan itu dihias dengan gambar kesemua enam Perdana Menteri Malaysia dan juga pemimpin UMNO, MIC dan MCA.

Semangat kemerdekaan Kandapan harus dicontohi kerana beliau sanggup membelanjakan lebih RM20,000 untuk menghias kenderaannya dan mengadakan konvoi merdeka.Konvoi berkonsepkan satu Malaysia sejauh 53 kilometer yang diadakan di Pasir Gudang, Johor Bahru, semalam itu disertai oleh 80 buah motosikal berkuasa tinggi daripada Kelab Jb Bikers, Jaguh Selatan Bikers dan Dragon Bikers.

KAH KAH KAH..

woit… KALAU INI DI PANGGIL PATRIOTIK … YANG GILA NAK PANGGIL APA?..... kah kah kah..

woit… KALAU INI PATRIOTIK….. YANG BANGANG NAK PANGGIL APA?.... kah kah kah..

kah kah kah…GILA INI ADA SERIBU SEMBILAN PULUH SEMBILAN MACAM… kah kah kah…

kah kah kah… BILA CAKAP KELING GILA…. MARAH… kah kah kah..

kah kah kah…. TAPI INILAH DIANYA ANEE BANGANG…. kah kah kah…

23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nampak sangat keling ni kaki bodek maha bangang.... dey tamby pigi mabuk lagi baik la...

Tanpa Nama berkata...

ko jgn hina kandapan...kalu ditakdirkan 1malaysia berperang ngan mongolias, kereta perisai kandapan tu la yang akan jadi benteng pertahanan negara...ko tau tak keta tu pun buleh menyelam ngalahkan sub al tan tu yaa...? ko ni stupid n ngok macam UMNgOk lah...takde kandapan langsung!!!

Jalan Pulang berkata...

1,2,3....

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Kah Kah Kah Kah Kah la la la la la
Mcm ini punya manusia pun ada ka?? kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

PATRIOTIK jenis ini satu ton berapa riggit ?

PATRIOTIK jenis ini Badawi Patrick

Tahukah anda apa itu maksud PATRIOTIK ?

Kah..kah....kah........

Tanpa Nama berkata...

bukan saja yang empunya kereta, yang ada rasa terpegun pon.........BODOH DAN GILA BABAI!!!!! patriotik kepala butoh, bangang nak mampos.... kereta beli pakai duit gaji sampai ikat perut, minyak mahal, nak tunjuk gila pulak... sah orang amnu kalu tak pon pas ....!!!!!

Tanpa Nama berkata...

jangan lalu depan umah aku..... naas ko keling, aku paling pantang kalau orang nak bodek tak sedar diri macam orang gila! baik duit yang konon 20r tu bagi kat keling mabuk lagi patriotik kerana menolong bangsa sendiri yang kehausan todi!!!!!

Tanpa Nama berkata...

wah..walaupun dia bodoh, tapi dia sudah masuk iklan... ini sudah cukup bangga siot... bangga bangang...

Tanpa Nama berkata...

citt!!!!deyY kandapan....lu punya keta dh mcm kena kapan pun ada!!!!!kah kah kah.....

PenaKiri berkata...

Inilah namanya patritik felda...

Tanpa Nama berkata...

lantak die la nk watpe pun.. pelik tol la melayu..duk kutuk org len memanjang..tp last2 g doa jugak kat kaum kafir harbi y dikutuk2 tu dlm solat jumaat..terbaek..sape y bangang??

Khun Pana aka johanssm berkata...

Syabas dan Tahniah kepada India Super Banggang ni.
Janji akan ditemuramah oleh berita 3suku dan RadioTB Malaysia.
Jika ada Rajagopal birthday bulan ni..janji akan dapat pingat PJK (Pundek Juga Keling )

Harris berkata...

KAH KAH KAH KAH!!..Tak leh blah betoi aku ngan macha ni.20 ribu tu bebb...Gile babas x hingat punyeR...HAH!!!

Tanpa Nama berkata...

20 ribu ringgit , baik aku simpan je bwh bantal.

nanti kalo2 belaku huru-hara dek gerombolan, gadoh sana-sini, harga barg naik, ekonomi merudum, negara bangkrap- ade gak duit utk aku gunakan utk survive.

20 ribu ringgit aku beli stok beras, sardin, biskut, kopi, susu utk bekalan hidup di atas negara setan nie.

Tanpa Nama berkata...

ane bangang... xleh gi la

Tanpa Nama berkata...

kos rm20k?gila pundek apa keling ni?kalau aku mati idup blk,pas tu mati..idup blk aku xkan wat keje bangang ni..duit tu baik aku convert enjin kete aku,blh main kejar2 dgn evo 10 polis yg x berapa nak blah dr segi penyelenggaraan

Tanpa Nama berkata...

dey tamby.....itu duit klu tamby tamby buat beli tepung bikin itu roti canai lg baik la saya ingat....
Citt!!!!deyY tamby.....lu banyak kuat ampu telOo gerembolan la!!!!

Tanpa Nama berkata...

Jangan lupa bagi ane ni gelaran "DATO'".

Tanpa Nama berkata...

keling yang korang kutuk tu hangus 20r ada harapan dapat 'pengat', tu....... budak melayu bangang yang berderet naik moto xder lesen kat belakang bontot dia ntah posa ke tak,dapat haper???? bodoh punya malayu, senang di guna demi memenuhi selera ego pemerintah gila. yang pasti tak akan ada sekor pon puak mca join mereka, apa pasal????? sendiri mau ingat!!!

Lang berkata...

patriotik?

patrotaik ada le... ni la budaya bodek... buat mcm ni semangat merdeka... pi la mabok todi...

nak tau patriotik ke idak tunggu nanti bila kena pikul senjata pertahankan negara bila negara diceroboh... ada berani ka letak nyawa di barisan depan? patriotik konon...

Tanpa Nama berkata...

nk bg pangkat dato apa???dato ampuan teloO

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama berkata...

lantak die la nk watpe pun.. pelik tol la melayu..duk kutuk org len memanjang..tp last2 g doa jugak kat kaum kafir harbi y dikutuk2 tu dlm solat jumaat..terbaek..sape y bangang??

2010 Ogos 23 18:24
-----------------------------------
contoh melayu yg kena kenceng dgn propaganda gerombolan..wakakaka

Tanpa Nama berkata...

KAHKAHKAH TUKAR TIUB BUAT LAWAK BODOH. NAMPAK SANGAT KELING TIOU MISAI INI TIDAK BACA TUKAR TIUB BLOG...KAH..KAH..KAH. LAIN KALI LINK TERUS KE SAMI BLUE...KAHKAHKAH..JANGANLAH TERKEJUT JIKA TT KENA KETUK KELING..KAH..KAH..KAH..WEL..WEL..WEL...SURE TAK SEWEL...

GUA SUDAH LAMA TAHU KELING NI AUTA...TANYALAH SARAVANAN,KEAVEAS, MURUGIAH...KAH..KAH..KAH..