Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 25 September 2010

GILA NAK JADI MELAYU





TELOR MADEY JUGA LANJUT




MAHATHIR TAHU UMNO AKAN TUMBANG PRU 13 – harakah daily

Pesuruhjaya PAS Perak, Ustaz Abu Bakar Hussain menyifatkan kenyataan Mahathir Mohammad bahawa Melayu akan hilang kuasa jika Pakatan Rakyat (PR) memerintah sebagai ugutan kepada pengundi Melayu.

Abu Bakar berkata, ianya tidak lain adalah untuk menakut-nakutkan pengundi Melayu agar tidak memilih Pakatan Rakyat pada pilihan raya umum ke-13 nanti.

"Mahathir sudah menjangkakan Umno berkemungkinan besar untuk kalah pada Pilihanraya umum ke 13 nanti.

"Kenyataan TMahthir itu hanyalah kenyataan politik lama bertujuan untuk mengugut pengundi Melayu agar tidak memberi sokongan kepada Pakatan Rakyat dalam Pilihanraya Umum ke 13 akan datang," kata beliau kepada Harakahdaily.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.. .. PERTAMA BODOHKAN ORANG MELAYU…. kah kah kah..

kah kah kah… BILA SUDAH BODOH…. KERJA BANYAK SENANG… kah kah kah..

kah kah kah… LEPAS BODOH… TAKUTKAN MELAYU…. kah kah kah..

kah kah kah… BILA SUDAH TAKUT… SENANG MELAYU DITIPU…. kah kah kah..

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini Mamak memang
LANCHOW...
Lidah 18 cabang..

matstimketum berkata...

gambar yang disiarkan adalah gambar yang tak mungkin teluur seekor eeee! kah,kah,kah gelak terguling-guling.

cicit ngah layor berkata...

Tak pyh ler pikior pasai kuasa melayu lagi,pikiorkan ler mcmna nk tinggai soghang dlm kubor tak lama lagi.Omor dah lanjut,lanjut mcm bender bawah motokar pader gambor TT tadi.Geli geleman teman nengoknyer,mcm saghang bughung tempuer(tempua).Ajer dengan....

Tanpa Nama berkata...

sudah pencen pun masih ada kuasa, masih mahu pegang jawatan,
diantara pm yang paling lama memegang jawatan, mungkin masih terasa-rasa ada jawatan. terutama sebab anak didiknya yang menjawat jawatan itu... (pak najib)

sunsnake@budakbalun berkata...

wakakaka!!
tak tahan teman nengok gambor tuh!!
adehhh!!! sakit wooo!!!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...

kat kedai mana boleh beli benda tu....

UMNO Bongok berkata...

LU NI KELAKAR LA TT... macam sial lawak lu... geli geleman telur aku pulak pikikr2 kalo telur aku lanjut camtu masa aku bawak kereta... tersangkut bump/hump kat jalan tar, senak perut aku nak mampos...