Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 25 September 2010

TERKINI - TERBARU !!!




MENANGIS GILA NAK JADI MELAYU !




TERKARTON TERKANTOI !






Zunar di tahan reman satu hari.

Zunar sedang di bantu oleh peguam
muda yang paling cun - Ms Fadiah.

Minah cun ini adalah salah seorang
peguam yang kena tahan di rumah
pasong Brickfileds semasa menjalan
tugas melawat anak guaman.

Pegawai Penyiasat masih belum lagi
mengambil kenyataan Zunar.

Zunar wajib di bawa ke tempat jenayah
berlaku.

Ini macam kes bunuh bakar dalam kebun
di Banting. Wajib datang ke tempat
berlakunya jenayah itu !

Nak tahu di mana jenayah berlaku?

Tolong jangan ketawa!

Jenayah berlaku dalam komputer Malaysiakini.
Maka Zunar akan di bawa ke pejabat
Malaysiakini di Bangsar kah kah kah

4 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

"Demonstrasi bukan budaya kita"kater pekembor.Abih,ugut mengugut ni budayer saper?Oghang lokeh katoon diugat,dah tak makan ugut,tangkap,guner kan kuaser polih.Takper ler Zunar,miker tak peghonah pakai uniform,pakai ler uniform lokap yg hancin peghin tu.Buat malu jer.....

OrkEd Desa berkata...

x per la uncle zunar...tahan la sikit sejuk tdo dlm lokap tu... yg penting uncle zunar dh cuit dorang dr kiri dan kanan.. dorang tu sbnrnya saje jer..maklum la, dorang pun nak ketawa tp takut rakyat nampak... kan ketawa ni hak menteri2 jer...

y penting, kuar jer lokap jap lg, wat buku baru..geletek la dorang dr kiri dan kanan, atas serta bawah...

Tanpa Nama berkata...

tunggu la tahun depan je, gerombolan pasti mampos kah kah kah . . . .

Tanpa Nama berkata...

Tabahkan hati mu zunar. Itulah perjuangan . kami diluar bordoa untuk mu .