Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 31 Oktober 2010

CUKUP LAH - JANGAN SEKSA KELUARGA INI LAGI





SIASAT SAMPAI MATI



TEOH BENG HOCK SISTER ARRESTED IN GALAS – mkini

In the second arrest in the Galas by-election since yesterday, the police have detained Teoh Lee Lan, sister to the late Teoh Beng Hock, under allegations of campaigning in the electoral contest.

Supt Maszely Minhad from the Gua Musang district police headquarters along with several officers arrested Lee Lan (right in photo) and three other members of the 'Malaysians for Beng Hock' group in Kampung Baru Gua Musang today.


NOTA:
cukaplah cukuplaaa woi
adik dah dibunuh
ini kakak pulak di tangkap
woooit… cukup laaa

woit… cukup laaa.. hentikanlaa
sikap anti orang china ini
seluruh malaysia sudah jelak


13 ulasan:

Cob Nobbler berkata...

Genap tujuh tahun Mahadet blah dari Putrajaya - lu tak nak buat lagi ke "parti menghalau hantu raya" sempena Halloween ni kahkahkah!

Tanpa Nama berkata...

tugas utama polis adalah benteras jenayah, bukan tangkap rakyat !!!

cap ayam berkata...

aku tersangatlah ingin melihat ameno dan BN ni tersungkur lalu rebah ketanah, menghempap bumi. terlalu banyak dosa dan kezaliman kepada mangsa2 politik yg menentangnya, walaupun demokrasi dilaung-laungkan.

rebahlah
tersungkurlah
kamu, wahai ameno

Tanpa Nama berkata...

Supt Maszley Minhad dah bertukar ke Gua MUsang ke?

Tanpa Nama berkata...

SPRM kenapa takut sangat jika tidak bersalah?
Gaji dibayar oleh rakyat Malaysia tapi bekerja untuk UMNO.
Insyallah kita tengok sama2 selepas PRU 13....

Tanpa Nama berkata...

UMNO hanya tau buli orang kecil macam kita aje la! Dengan mat saleh siap jilat lubung jubur sekali! Hahahahaha!

Tanpa Nama berkata...

jangan jadi pembunuh

SL Chan berkata...

"woit… cukup laaa.. hentikanlaa
sikap anti orang china ini
seluruh malaysia sudah jelak"

Bro kasi stim lagi...

cina cibai,keling pundek
cina babi,keling pariah
cina balik cina,keling balik india..kah kah kah..biasalah untuk gerombolan melaung slogan ini dulu,kini dan selama-lamanya...untuk kasi melayu stim...
betul tak bro/..kah kah kah...pundek punya gerombolan ..masa sudah sampai untuk humban mereka dalam trashbin...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

1.Woi!!woi!woi!cina kapiaq harbi bunuh diri!!dok hingaq buat apa!!
2.Akai dikepala lutut ka woi!!!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah weh rais kah kah
kah kah tulis mcm kah kah
kah kah taik cicak kah kah
kah kah kalau taik lembu kah kah
kah kah kah boleh buat baja kah kah

Politik murah beb, p kaco majlis orang buat ape. DAP bertanding ke?

kah kah kah rais pig kah kah
kah kah same mcm DAP kah kah
kah kah jahanam sungguh kah kah

sekian

Tanpa Nama berkata...

yg dok pi kacau majlis org wat pa...cina mangkau ni betul2 wat kecoh.yg melayu berpikiran ngan kepala lutut dok sokong,siap bakar lilin lg.melayu mati kena bakar semua senyap.xde pun nak buat bantahan ke perarakan ke..cina wat semua boleh..mana keadilan yang korang semua laung2kan...sebabnya korang n pemimpin korang berfikir ngan kepala lutut..cuba2lah berfikiran waras sikit.

dukun melayu berkata...

buat pembenci babi disini

dan orang tak ada asal usul(bin sahaja,tiada nama keluarga,ntah datang dari mana)

best woo babi..orang masak dgn rempah,ginseng kasi wangi,potong lemak,kasi khasiat.perkh..melekat..sedap giler

lee berkata...

BN meninggikan nada suara MELAYU,CINA dan INDIA..Membergunakan kakitanggan kerajaan mamjadikan negara ini berkuamman.Senanglah diapa korek harta MALAYSIA. 5B=100tingkat...
Saya suka zaman p.ramli,....MUHIBAH...BETUL-BETUL MUHIBAH