Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 31 Oktober 2010

LAGU SATU BERITA BAIK





NAIB KETUA PEMUDA UMNO




PAKATAN PEMBANGKANG TUNGGU MASA BERPECAH – berita hairan

RAKYAT perlu memikirkan dengan serius masalah dihadapi parti dalam pakatan pembangkang yang menyebabkannya tidak sekukuh Barisan Nasional (BN).

Naib Ketua Pemuda UMNO, Razali Ibrahim, berkata masalah itu semakin meruncing dan menunggu masa untuk berpecah dan kepincangan semakin jelas sejak kebelakangan ini.

Beliau berkata, PAS akan terpinggir apabila wujud perjanjian sulit antara Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP jika mereka menang pilihan raya umum akan datang.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah… MALAON INI DARI MANA?.... kah kah kah..

kah kah kah… MALAON INI SEKOLAH DIMANA ?.... kah kah kah..

kah kah kah…. MACAM LULUSAN SINTOK SAJA… kah kah kah..

kah kah kah…. MEMANG BETUL ADA PERJANJIAN SULIT… kah kah kah..

kah kah kah…. NASIB PAKATAN TAK BAIK… MAT BISUL SUDAH PECAH KAN RAHSIA…. kah kah kah..

kah kah kah… DAP/PKR MEMANG AKAN JADI KAN KARPAL SINGH PEMAISURI AGUNG…. kah kah kah..

kah kah kah… DAP/PKR JUGA ADA BERJANJI BUKAN SAHAJA PAS AKAN DI TENDANG…. kah kah kah..

kah kah kah.. GEROMBOLAN GEROMBOLAN JUGA AKAN DI TENDANG… kah kah kah…

woit… ADA SATU LAGI PERJANJIAN SULIT…. AMAT AMAT SULIT… kah kah kah..

kah kah kah….MAHATHIR MUHAMAD AKAN DI TANGKAP BERSAMA REEZAL MERICAN DAN ABDUL AZEEZ…. kah kah kah..

kah kah kah… MEREKA AKAN DITUDUH KENAPA MUKA MEREKA TIDAK MACAM MUKA MELAYU…. kah kah kah..

14 ulasan:

Orang Kelawar berkata...

Ini menunjukkan betapa takut dan gentarnya gerombolan terhadap pakatan dan berharap kehancuran ke atas pakatan.Dapat saja isu yang boleh meruntuhkan dan memburukkan Anwar,menjadi satu modal besar untuk menaburkan fitnah dan menghasut serta menakutkan orang Melayu.Tanpa mengkaji dan meneliti sahih atau tidak berita tersebut.Hebat juga Mat Bisul,tipuannya menjadi dan dijadikan azimat pengubat penyakit bagi gerombolan.Razali Ibrahim ni masuk universiti dulu agaknya sebab lulus menghafal soalan ramalan.Kalau tidak usahkan masuk mencium universitipun payah.Macam gitu mentalitinya.Kalau nak kata Islam,Islam menuntut dan menyuruh selidik terlebih dahulu berita dan fitnah yang diterima agar tidak menderita dihari kemudian.Inilah projek nak menipu melayu.Mangkuk ayun mangkuk ayun dalam gerombolanpun satu hal,percaya saja.Ini yang dinamakan induk bangang dan induk bongok.

Tanpa Nama berkata...

bapak bangang ulasan ko neh rais,
kah kah kah bodoh kah kah kah
kah kah kah rais dipuja kah kah kah
kah kah kah tapi rais tulis kah kah
kah kah kah mcm sengal kah kah kah
kah kah mcm buah durian kah kah
kah kah bau sekampung kah kah kah
kah kah tapi isi berulat kah kah

sekian.

1Crony berkata...

Mana pergi Mat Maslan untuk jadi nasi tambah kepada cerita kartun Zul Bisul. Ini baru 2 Bisul, belum di tambah 1 Bisul lagi. Mungkin Mat Maslan tengah menoreh getah kat Gua Musang kot?

Tanpa Nama berkata...

TT

Bertuah betul manusia yg membocorkan rahsia tu. Sejak jadi katak, satu persatu dibocorkan. kalau benar tentu kesemua hal itu telahb dilambakkan dalam sidang media mereka masa mengistiharkan keluar PKR dahulu.

kalau ia keluar satu persatu, bermakna idea berbohong itu adalah idea semasa dan baru dapat ilham sebenarnya.

Beberapa bulan lagi, jika dapat idea baru, diketengahkanlah idea busuk itu. Katakan ia adalah rahsia PR. Idea busuk yg dijangka akan menguntungkan BN, maka idea itu akan diperbesarkan. Ia akan diolah dan dianalisis setiap hari dgn dokongan media sampah sarap perdana.

Pelik, idea busuk dari seorang MP katak, boleh disetarafkan sebagai idea perdana yg diusung setiap hari dalam laporan sampah sarap perdana.

Adnan M

Pakwe Tiz Zaqyah berkata...

ahahaha betul la..aku baca berita ni pun aku tergelak2...mmg gilak la itu olang..harap je muka hensem..tapi buat ayat bodo....

Tanpa Nama berkata...

Si Pendek Bantut ni pon kaki fitnah juga..oi Razali Bantut,LANCHOW LAH LU..dah x ada modal lain ..
Zul PUKIMAK punya cerita pon kau percaya..Hai aku Gian betul nak sekei kepala kau dua ekor ni...

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah, sakit lutut aku dengar. Dah macam takde idea dah nak klentong org. Kepada para UMNGOK, amik la ilmu banyak2 ngan zul sardin tu. Dah elok la tu, penipu + penipu.

Tanpa Nama berkata...

gambar Naib Ketua Pemuda ini macam rupa Shah Rhukan,,dari bahagian India mana mari? eee ni keluarkan rahsia PKR-DAP..dasyatnya eeee ni.
Kalau betul ada keluarkan dokumen yang menganduingi Pakatan Rahsia.

Bangang dan bodoh..chisssss.

Tanpa Nama berkata...

Geng umngok ni kalau bercakap memang bengong! tak habis2 nak bodohkan orang, melayu terutamanya yg suka sgt diperbodohkan...

Kalau Pakatan Rakyat berjaya dipecahkan, umngoklah yang akan paling gembira sebab dpt mengekalkan kuasa sampai ke hari kiamat...

Sejak adanya Pakatan Rakyat inilah, umngok makin susah hati dari hari ke hari...

Kepada bangsaku melayu, rajinlah membaca dan mencari maklumat, jangan pilih utk jadi bodoh dan sedia utk diperbodohkan dari dulu, kini dan selamanya....tolonglah...

Tanpa Nama berkata...

Sudah tangkap, hantar balik kat Kerala, India! Kah! kah! Kah! Geng kerala India celaka! Hahahaha!

Tanpa Nama berkata...

Pihak yang pernah berjanji dengan pas ialah umno.

Bukan sahaja pernah berjanji, malah umno juga pernah menendang pas.

Dan yang ditendang oleh pkr bukanlah pas. Tapi mat kulim!!

din kaki lutu dreba berkata...

razali nak kita suma percaya macam dia percaya

dia percaya, duit masyuk!
kita percaya, dia masyuk!

banganglah sesiapa percaya razali ngan mat bisul nih!

Tanpa Nama berkata...

Katak bisul ni....
nak jadi loyar balik org dah tak caya
jadi loyar buruk pun okey lah

nak sambung mp pru13 belum tentu
jadi bodek amno lah selagi boleh
untung2 bik mama bagi tumpang kaki

antara katak yg kemungkinan bakal di"saport" bik mama dalam pru13:
-katak bisul, katak golf dan ketua katak pisang

Tanpa Nama berkata...

ada pakatan sulit antara PAS dan PKR pulak.. nanti mat bisul akan explainkan..

tak abis dengan projek membodohkan melayu dia nih.. belajar luar negeri, tak bodoh berlapis2..