Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 22 Oktober 2010

NI GAMBAR NIK AZIZ DENGAN SIAPA




AMBO NAK TANNYO




nota:
mu royak sikit
ambo nak tannyo
ni gambar niick aziz dengan gapo ni?

gapo jantan jantan ni ?
kah kah kah



UMNO KELANTAN TUDUH NIK AZIZ JUAL ISLAM, SANGGUP BERKAWAN DENGAN SYAITAN – minsider

Timbalan Ketua Umno Kok Lanas Md Alwi Che Ahmad berkata, Menteri Besar Kelantan itu sanggup berkawan dengan sesiapa sahaja kerana tidak suka dengan Umno.

Beliau terlebih dahulu meminta supaya semua pemimpin Umno untuk kembali berjuang kerana Islam selain bekerja keras untuk mendapatkan sokongan rakyat.

“Kita perlu perbetulkan semua ini.

“Kita perlu pertahankan Islam, adakah kita mahu pertahankan Nik Aziz?

“Beliau sudah menjual Islam, beliau sanggup berkawan dengan syaitan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… SYAITAN INI DUDUK DI MANA?.... kah kah kah..

woit… SYAITAN INI KE YANG KACAU SITI BALQIYAH?... kah kah kah..

kah kah kah…. MESTI SYAITAN INI YANG BAGI PERMATA…. KEMUDIAN CURI BALIK…kah kah kah…

kah kah kah…. BETUL BETUL PERANGAI SYAITAN…. kah kah kah

nota:
dulu kerajaan pusat janji
bagi royalti minyak
sekarang ambil balik
adalah ini pearngai syaitan kah kah kah


22 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mat lui ni nok jadi ketuo pembangkang atau nok jadi ketuo setan di Kelantan? bengong la menate nih kalu kecek gak!

Tanpa Nama berkata...

Setan besar menggelar orang lain syaitan. Ini setan besar sudah mabukk...

sri hartamas

yb berkata...

Mulia hati Sultan. Setelah menyedari bahawa Nik Aziz berada di belakang lantas Baginda menjemputnya berdiri seiring.

Hormati orang yang lebih tua, bukan hormati ketuanan. Mulia hati tidak membezakan makhluk Allah.

yb

mosabit berkata...

gerombolan...gerombolan....

segala syaitan..hantu.jembalang....pelesit..pontianak..antu cina..darakula...vempire...dan lain lainnya ..semua meluat dengan gerobolan...

pasal apa???..

pasal gerombolan ni dah merampas semua kerja kerja asasi mereka...


mereka khabarnya akan menghantar momokrendam kepada gerombolan untuk membantah ...supaya kerja kerja tersebut dikembalikan semula kepada mereka....

menurut laporan BERNANAH..persatuan jin tanah atau singkatannya (JINNAH) akan menemui ketua PERKASA utk membincangkan hal ini....

kah kah kah kah kah kah ....

matstimketum berkata...

umno kelantan dah nazak tetapi tak mati lagi sebab dana yang dibekalkan oleh kerajaan persekutuan membolehkan mereka bernafas! ingatlah dana itu bukan duit umno tetapi hak rakyat kelantan semuanya. insaflah pemimpin dan pencacai umno kelantan!

Tanpa Nama berkata...

Luwi menggesa para ahli Umno melengkapkan diri mereka dengan ilmu dan tidak bersikap seperti 'Pak Pandir.'

Bercakap membahaskan usul ucapan dasar presiden di PAU,Luwi juga berkata Umno tidak mendapat sokongan w/pun giat memberikan banyak bantuan, seperti di Kelantan. Katanya, sumbangan oleh Umno itu tidak mempunyai "roh keikhlasan," menyebabkan rakyatnya tetap menyokong PAS walaupun bantuan demi bantuan dihulurkan.
KAH...KAH...KAH...
LUWI...LUWI...Demo ni supa bebudak.Suka tunjuk kudis kepada org lain yg tidak tahu awak ada banyak kudis...

= Buah Gajus @ Ktere AMN

Tanpa Nama berkata...

Kenyataan paling bodoh bangang.

Umno pertahankan Islam? Taik kucinglah !

Ada hati nak kutuk tok guru..

puyuh berkata...

Kuang ajaq!

joedayak berkata...

memang setan punya statement lah mamat nih...cam bangang..

PASketereh berkata...

$$$ $$$ $$$!
buka mata luwei oiiii!
yang berjubah tu siapa?,
yang berkopiah itu siapa?,
yang menarik itu siapa?, yang ditarik itu siapa?,
yang dihormati itu siapa?,
yang menghormati itu siapa?.
siapa ?
siapa?.
Hati-hati luwei,
nanti dibuang negeri ...

zeqzeq berkata...

Gapo' elok tukar sapo, gapo untk selain insan, sapo untk insan
..tginya ilmu dia agaknya..kritik kepd pelajar sekolahponduk pun belum tentu lulus

cicit ngah layor berkata...

HE..HE..HE..Nik Aziz telah menjuai ugamer keraner berkawan dengan setan.Jauhkan diri dari PAS...... Macam maner pulak dengan seekor oghang tu yang berbinikan setan?- menghiner ugamer dan menghiner Nabi Muhammad SAW.Yang ini pulak sanggup komer jilat ponggongnyer sampai kelubang taik.Dier ni yg sebenornyer dah sesak napaih,tak ader idea dan takut tak terpilih PRU 13 nanti.Ini ler masernyer untuk promosi diri...

Tanpa Nama berkata...

kat bumi arab ada yahudi zionis.... kat malaysia ada umno perangai mcm yahudi...kat kelantan lagi hebat ada umno yahudi zionis perangai syaitan.... ha3

Tanpa Nama berkata...

kalo dah hina org alim, zuhud spt tok guru, sahlah dia yg mmg setan, bangang betollah statement puak2 umno nih sampai tak leh nak telan air liuq dibuatnyer..

kingkonglee69@gmail.com berkata...

hai hicyam,
gua manyak sedih itu omno Kelantan.

Bangunan pun sudah kena jual sama itu PAS. Tunggu dan tengok sumer orang omno musti kena jual punya.

OMNO,mca,mic-BN sudah manyak cibai & busuk. 20 tahun Kelantan bawah si fu Tok guru - manyak makmor, aman bawah lindongan Maha Kuasa.

Hidop Tok Guru, hidop marhen, hidop keadilan..

Tanpa Nama berkata...

Hehehehe SETAN-SETAN tengah berkampung kat PWTC nak bincang hal ketuanan SETAN yang tergugat dek ALIM ULAMAK.

Salah seekor SETAN telah memaki hamun ALIM ULAMAK kerana telah berkawan dengan SETAN.

Pinjam gelak TT, HARHARHARHARHAR

-wakleman

oi berkata...

silap aribulan dgn ini gelaran datuk akan ditarik balik oleh sultan...

kesian kt lompat2 ni...

banyakkan berehat ye...

helmyhashim berkata...

surat kabar ngoyak bangunan UMNO kelate dah kene jual.... ini wakil UMNO kelate dr mana? dari pondok? bawah pokok? atau dari sarkas?

tak baik ngoyak tuan guru tok berkawan dengan syaitan, cermin diri dulu wahai wakil UMNO kelate...

SL Chan berkata...

memang bangang betul mamat ini..kurang ajar and cakap pun tak pakai otak...hormat sikit Tok Guru Nik Aziz lah..yang lebih tua...
lancau dan pundek punya mamat ni..

Tanpa Nama berkata...

setan besar bikmama,yg suka belanje boros,mkn harta haram,menghina islam,ikut amalan setan(xpernah nmpak dia solat pun kt Tv)dan berat bdn setan..

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah APA HAL LUWI MARAH kah kah kah

kah kah kah PASAL BANGUNAN UMNO KELATE SUDAH KENA JUAL kah kah kah

kah kah kah PAS PULAK AMBIK kah kah kah

kah kah kah TANDA-TANDA PM PUN NAK TUKAR KER PAS kah kah kah

kah kah kah LUWI KATA NIK AZIZ KAWAN NGAN SETAN kah kah kah

kah kah kah SAPA SETAN kah kah kah

kah kah kah PUAKA ITU SETAN kah kah kah

kah kah kah SIAPA KAWAN DENGAN PUAKA kah kah kah

kah kah kah LUWI KAWAN DENGAN PUAKA kah kah kah

kah kah kah PUAKA BUKAK FESYEN ISLAM PERTAHAN ISLAM MONTEL CARLO kah kah kah

kah kah kah KAHAK PTUIIII kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

dalam gambar tu, nik aziz berkawan dengan DYMM Sultan Kelantan

apa hal pulak mamat tu kata nik aziz berkawan dengan setan

setan betul mamat tu