Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 22 Oktober 2010

PIKIR DAN FIKIRKAN




INI BERBILION BILION




nota:
hang ingat adik najib
nak bagi bank ini pada mat sabu?
ingat mat mongol nak lepaskan bank
ini pada dr. zul?
ingat gerombolan akan beri bank ini
pada khalid samad?

hang ingat bik mama
nak lepaskan permata?
hang ingat bik mama
nak lepas bershopping?

hang ingat betul betul kah kah kah




NAJIB : APA PUN TERJADI , PUTRAJAYA MESTI DIPERTAHANKAN – mkini

"Walau berkecai tulang dan juga badan, walau bercerai jasad dari nyawa. Saudara dan saudari, walau apa pun yang terjadi, Putrajaya mesti kita pertahankan!" kata Najib Razak ketika merasmikan perhimpunan agung Umno di PWTC pagi ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… KALAU MACAM INI BUAT APA ADA PILIHANRAYA…. kah kah kah..

kah kah kah…. LEBIH BAIK BERTUMBUK…. kah kah kah..

kah kah kah.. ANWAR BERTUMBOK DENGAN MAT MONGOL... kah kah kah..

kah kah kah... NIZ AZIZ JADI REFREE..LAGI BERES.... kah kah kah


nota:
lihat inilah bukti yang amat saheh bahawa jika pilihanraya
boleh mengubah apa apa – pilihanraya akan di haramkan.

lihat dan sedar lah bahawa gerombolan tidak akan mengundur diri
walaupun kalah di pilihanraya.

lihat dan sedarlah bahawa apa yang berlaku sekarang bukan hal bangsa
atau agama – tapi tentang kuasa dan perebutan harta kekayaan.

lihat dan sedar lah bahawa ada berbilion ringgit harta negara
yang tidak mungkin akan di lepaskan oleh gerombolan.

lihat dans sedarlah bahawa gerombolan akan melakukan apa sahaja
untuk terus memiliki harta kekayaan ini.

lihat dan sedar lah tidak pernah berlaku di negara dunia ke tiga
dimana pilihanraya menentukan peralihan kerajaan



33 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau dah bercerai badan nk pertahan macam mana lagi..kah kah kah!

Tanpa Nama berkata...

Kalau PR menag PRU13, darurat la jawapnya. Depa takkan bagi kuasa semudah PILIHANRAYA sahaja. Sebab depa tau kalau depa kalah, semua kena bungkus masuk LOKAP, berbakul-bakul PR akan bongkar penyelewengan depa.

-wakleman

Tanpa Nama berkata...

kahhh...kaahhhh.....
woit umnogok kamu nak berperang ke??
klu macam ini tidak perlu pilihinraya
jadi macam dulu kala siapa kuat dia jadi raja atau sultan perentah sampai matiiiii....
kata demokrasi???????

Kucing Parsi berkata...

kah kah kah

bangang tol umno nih... nak pertahan macam mana kalau dah badan hancur berkecai. ambik la putrajaya tu

cicit ngah layor berkata...

Manusier ni memang tak bulih diizinkan menadi ketuer.Cakap2 begini bulih mendatangkan ketakutan,bulih disamerkan dengan menghasut.Ini ker dier yg dihebohkan pemerentahan Malaysia mengikut demokrasi??Ingat...cakap sorang ketuer akan menjadi pegangan pengikut.Kalau mcm tu,ditakdirkan PR menang dlm PRU 13,bermakner PR tak bulih memerentah Putrajaya,Begitu??Kalau begitu akan terjadi ler suasaner yg tak tenteram,merusuh dsbnyer.Bahayer benor dier ni.Maner2 org umno yg ader hati perut,siler ambik berat ats ucapan ketuer komer tu.bagi nasehat supayer jager lidah tu...tengok anak cucu kiter.....Kalau patut disingkir,singkirkan ler dier ni,getik sangat teman nengoknyer.

Tanpa Nama berkata...

pada jam ni dh lebih 84k rakyt m'sia membantah menara kepala bana apa tu.. jom kawann2 kalau xsetuju mari banth ramai2

Tanpa Nama berkata...

Malas ahh nak pikir pasal Mat Mongol.. nanti PRU KE-13 kita kuburkan UMNGOK BE END.. cuma nak tabik spring kat TT, peminat-2 Blog TT dan pembaca-2 Blog TT.. korang semua memang kelas lah.. kritis dan lawak.. giler btul la..

Tanpa Nama berkata...

"Walau berkecai tulang dan juga badan, walau bercerai jasad dari nyawa. Saudara dan saudari, walau apa pun yang terjadi, Putrajaya mesti kita pertahankan!" kata Najib Razak ketika merasmikan perhimpunan agung Umno di PWTC pagi ini.
Maka bertepuk soraklah segala sekian ahli umno menyokong kata-kata Imam Khalifah Agung pemimpin tersohor mereka kerana mereka telah diperbodohkan kononnya kalau sekiranya PR memerintah, orang melayu akan hilang kuasa, orang cina akan perentah Malaysia, melayu Malaysia akan jadi macam melayu singapura sedangkan hakikat sebenarnya pemimpin-pemimpin mereka takut segala keburukan, kezaliman dan ketidakadilan pemerentahan mereka diketahui rakyat. Maka kerana pemimpin umno mengetahui bahwa ahli-ahli umno adalah orang yang bodoh, orang yang mudah lupa, maka mereka mengambil kesempatan diatas kebodohan ahli mereka. Maka para ulamak telah diarahkan untuk memberitahu kepada orang melayu, jangan kita nak tukar kerajaan, sekarang ini kita dah dapat kerja, ada makan, anak boleh sekolah, masjid kita banyak, kita boleh sembahyang dengan aman,kita boleh pergi haji dengan mudah, apa yang kita hendak lagi, sambil para ulamak itu langsung tidak menyebut tentang isu ketidakadilan,isu rasuah kerana pada ulamak itu, Islam hanyalah Sembahyang, Puasa, Zakat dan Haji, itu aja. Pasal kebas harta rakyat, menipu rakyat dll, itu tak apa kerana kubur masing-masing...kahkahkah

Sudin berkata...

walau bercerai jasad dari nyawa.

Kah,kah,kah.....
Ini mesti dah biasa buat kerja kecai-kecaikan badan manusia....

Pukimak punya ayat perkauman.....!!!

Hah..!!!siapa yang nak kau letupkan pulak mat monggol pukitiang....???

Bila lagi nak gunakan akta ISA,Akta polis sek.27,akta hasutan....???

Ni nak bunuh-bunuh dan letupkan orang bukan hasutan ke....???
Lancau lah lu......
Pegi mampus sama gerombolan dan perkauman......!!!

Tanpa Nama berkata...

berjuang hingga ke titisan ayaq lioq yg terakhir...keh...keh...keh...

mata-lembu shah alam berkata...

"...Walau berkecai tulang dan juga badan, walau bercerai jasad dari nyawa . . . , Putrajaya mesti kita pertahankan!" kata Najib.
Ttttuihh!!!. menang sorak umno haprak tergadai.

'pilihanraya boleh mengubah apa apa ?– pilihanraya akan di haramkan'.
Revolusi China, Revolusi Perancis, Revolusi Iran, Algeria, Myanmar berlaku kerana "Najib2" itu tidak mengiktiraf demokrasi pilihanraya.
Pilihanraya hanya sebagai alat sementara @ gimik demokrasi saja.

Jangan yakin sepenohnya dengan pilihanraya kerana;
Beraheng Ali tak boleh jadi menteri,
Zul Norden Bisul Kulim tak boleh jadi menteri,
Wee Keong kapcai tak boleh jadi menteri,
Zahrain Bayan tak boleh jadi menteri,
Kher Toyol tak boleh jadi menteri, Ezam Katak berkotak tak boleh jadi menteri
& Ku Li akan terus jadi gurkha
& Bik Mama RM akan terus jadi 1st Lady.
Putrajaya - kekalkan pusat pentadbiran kerajaan lanun/perompak..

Tanpa Nama berkata...

pertahankan kuasa politik
kuasa ekonomi telah dirampas
kuasa politik sahaja harapan melayu

tanpa UMNO, melayu tiada harapan
sedarlah bangsa melayu

-mosabab-

FileHippo berkata...

Pilehan raya umum yang ke-13 dan pilehan raya negeri serawak akan jatoh pada mac 2011 musim cuti sekolah.

Tapi jalan yang terbaik ia-lah Pilehan Jalan Raya...

Undang2 MAGERAN akan dilaksanakan selepas mac 2011...

Tanpa Nama berkata...

Aku x tau nape dapat PM punya la bangsat.......

nak pertahan? boleh ke?
nak pertahan pakai ape?
pakai kopek bik mama?
ni mimpi dalam kelambu ke bang najib?
ckap mcm hebat je si najib ni....
mcm ni la jadi nye kalau hari2 kena sedut dgn bik mama....
ckp mcm org gila mah mah mah mah

Tanpa Nama berkata...

kalau begitu Pakatan Rakyat mesti pula menyeru kepada semua penyokongnya terutama ANAK2 MUDA apa pun terjadi walau berkecai tulang dan badan walau bercerai jasad dan nyawa kena BOM C4, AYUH ANAK2 MUDA, RAKYAT MALAYSIA YANG DITIPU SELAMA LEBIH 50TAHUN ATAS NAMA BANGSA, ATAS NAMA AGAMA, ATAS NAMA KEADILAN, ATAS NAMA RAJA, ATAS NAMA PERLEMBAGAAN, ATAS NAMA HAK tetapi kita dirompak di siang hari, kita melihat kemungkaran tetapi tunduk dengan kuasa dan penguasa, kita melihat alam melayu ini diperkosa oleh mereka yang rakus sehingga kg, hutan, rimba jadi botak, dan pampasan kepada kita warga mwlayu tak berapa duit, dan WUJUDLAH PUTRAJAYA, AYUH KITA RAPATKAN BARISAN, IKATAN TANGAN, MASA TELAH SAMPAI JIKA PUTRAJAYA MEMANG HAK KITA, KITA AMBIL PUTRAJAYA!!!! ALAHHUAKBAR, PEOPLE POWER, MAKHAL SAKTI, WA CAYA LU....

azmie berkata...

bangunan sendiri pun kena jual, nak pertahankan putajaya. bole blah. ameno ni sropa kutu kepala. keja dok menumpang sambil isap darah org. bangunan kena jual, sewa tak mau bayar, guna dewan orangramai, guna bangunan kemas, guna skolah. parti paling sengkek dalam dunia. mana dia ada reta. belagak lebih. baju pun org sedekah

Incek Akim berkata...

klw umno mati pon, ade aku kesah? mah mah mah~ (gelak style rosmah)

W 7 berkata...

Fikir dan Fikirkan.
Kalau kita di minta fikir atas ucapan Najib , kita akan di soal atas diri kita sendiri untuk di fikirkan. Kita akan fikir adakah semua yang mendengar di dewan perhimpunan UMNO itu dapat fikirkan yang Najib bukan lah orang yang layak sebagai pemimpin besar. Adakah mereka fikirkan yang Najib tidak akan mengatakan tidak atas kemahuaan nafsu syaitan yang menjadi sebati atas isteri Najib Rosmah. Beribu mereka yang hadir dalam perhimpunan UMNO itu tidak adakah seorang dalam beribu itu dapat fikir dan fikirkan berani menegor Rosmah dan juga kepimpinan Najib yang amat lemah longlai. Ia hanya pandai bermuka-muka dan meletakan sentiasa dalam politik selamat. Tidak adakah di antara beribu itu dalam satu berani sebagai pemimpin membawa usul menolak president yang takut kehilangan kuasa dengan cara memgunakan apa cara sekali pun untuk pertahankan kuasa yang ada di Putrajaya. Adakah semua dalam beribu perwakilan itu bersetuju dengan cara yang kurang jelas demi mempertahankan kuasa dan harta yang d miliki. Adakah ia terus mengunakan Rasuah, menipu dalam apa cara, mengunakan kuasa SPR, PDRM, SPRM dan semua kementerian, jabatan serta agency kerajaan pusat untuk satu tujuan iaitu selamatkan kuasa dan harta mereka. FIKIR DAN FIKIRKANLAH

Tanpa Nama berkata...

Berkecai badan dan tulang?tringat kisah lama kot Mat Mongol ni?cakap macam orang meracau nak mati je

opisboi berkata...

bercerai tulang dari badan tak apa "ASAL JANGAN BERCERAI DENGAN ANAK BADAK"

1Crony berkata...

"Yang bercerai tulang dari badan dan berpisah jasad dari nyawa" tu adalah Altantuya Sharibu, bukannya Mat Monggol. Aparah....punya banggang pemimpin Parti Keramat Tok Rasuah ni...!

Tanpa Nama berkata...

"Walau berkecai tulang dan juga badan, walau bercerai jasad dari nyawa. Saudara dan saudari, walau apa pun yang terjadi, Putrajaya mesti kita pertahankan!" kata Najib Razak ketika merasmikan perhimpunan agung Umno di PWTC pagi ini.

MAHU PERANG???? KAU DAH GILA JIB. HANTU DAH MASUK KER....NAK PERTAHAN PUTRAJAYA,PERTAHAN KUASA, FULUS DAN KRONI.... KAH...KAH...KAH....
Itu dah serupa cakap Marcos, Shah Iran, Sukarno, Hitler dan lain2...MANA MEREKA SEKARANG???
PRU13...KUASA RAKYAT MARHEIN AKAN MENJATUHKAN KAU JIB...JANGAN ANGKUH...ahli2 Umno juga dah muak dgn lu...

- cicak tokek.

Tanpa Nama berkata...

Kpd anon 11.07.
betul apa yang lu cakap tu,marvelous.
yang bercakap kat ats tu siBADUT & yang kat bawah bersorak. bertepuk tangan sakan tu siMAT YEH. sampai bila2 UMNgOk TETAP macam gitu.
BANGANG....


~p.asan~

Tanpa Nama berkata...

Kpd anon 11.07.
betul apa yang lu cakap tu,marvelous.
yang bercakap kat ats tu siBADUT & yang kat bawah bersorak. bertepuk tangan sakan tu siMAT YEH. sampai bila2 UMNgOk TETAP macam gitu.
BANGANG....


~p.asan~

mosabit berkata...

SAH...DIA NI DAH GILER MEROYAN..

BADI LETUPPAN ALTANTUYA TELAH MENGHANTUI FIKIRANNYA...

YG BERKECAI IALAH ALTANTUYA...SEBELUM BERKECAI ..DIA TELAH MENYUMPAH NAJIB RAZAK BAGINDA..

SUMPAHNYA IALAH...AGAR NAJIB AKAN JADI SEPERTINYA...

SEKARANG NAJIB DAH SAHKAN...DIA AKAN BERKECAI SELEPAS PRU13 INI...

KALAU DAH BERCERAI DAN BERKECAI..MAKNANYA DAH MAMPOS...
DAH TAKLEH BUAT APA DAH...ADIOSSSS...

KESIAN KESIAN...MEROYAN NI MEMANG PENYAKIT ORANG POMPUAN....

TAPI BETULLAH...NAJIB NI KAN BINI ROSMAH......

KAH KAH KAH KAH KAH KAH ...

HantamSajalahLabu berkata...

Eleh... kene tindih dengan "first lady" dah lembik.


feeqa berkata...

satu mesia.. rakyat didahulukan...
hahaha
biaq berkecai nyawa.. sapa?. ada paheeemmm??

arjuna gegap gempita berkata...

kalau nama nya UMNGOK, baik dari akar umbi mahupon pucuk pimpinan,semua sama jek. nak pertahankan periuk nasik masing2.nak pertahankan lubok emas yang selama nih dok korek dan ratah ramai2 oleh gerombolan.bila dah habis,sisa tuh dok bagi kat PR.aku yang pernah jadi PEMUDA UMNGOK nih rasa berdosa dan muak dgn perangai manusia MELAYU yg perpura2 konon mempertahankan martabat dan ekonomi bangsa.walhal, GEROMBOLAN nih lah puak2 yg menjahanamkan bangsa MELAYU.GEROMBOLAN nih lar yg juah harta bangsa MELAYU.GEROMBOLAN nih juga lar yg menanam virus perosak kpd anak2 bangsa kita MELAYU.
bagi aku,bukan kata bercerai badan,jika aku mati meninggalkan dunia nih pon tak ku halal dunia akhirat buat puak GEROMBOLAN yg zalim akan bangsa MELAYU.

**buat anak2 muda semua, mari sama2 kita bangun melawan/menentang puak UMNO/BN sampai ke PUTRAJAYA!!

KTB berkata...

Mahu jadi orang Melayu bebas dan merdeka? Tinggalkan UMNO.

Tanpa Nama berkata...

dia ingat Putrajaya...mak bapak dia punya ...

Tanpa Nama berkata...

Dapat PM bodoh macam tulah skripnya.Nak kekalkan kuasa bukan nak majukan rakyat jelata.Idiot!

langsuir berkata...

berkecai tulang bercerai badan...mcm kena C4 je..

Wak Samdol berkata...

kalau bEnd kalah PRU13
nak pertahan putrajaya buat apa
ingat putrajaya tu mak bapaak bijan punya?
ingat istana yang nak repair 65 juta tu mak bapaak bik mama punya?

sendiri mau ingat laa
pasal bonus tak mau bagi!

lancau laa
lu bagi gua 500
lu bagi bini lu 111 juta