Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 12 Oktober 2010

PEKASAM KUREEENG GARAM



KECIK KECIK DAH LARI



nota:
lihat kerusi dan meja
yang kosong - kerusi
kosong ini adalh untuk
mereka ung kureeng ajar kah kah kah





IBRAHIM ALI DIDAKWA TIDAK HORMATI MENDIANG CHONG – mkini

Ahli parlimen pembangkang hari ini membidas Ibrahim Ali (Bebas-Pasir Mas), yang dikatakan tidak berdiri dan terus bercakap di telefon ketika Dewan Rakyat bertafakur menghormati pemergian wakil rakyat Batu Sapi, Edmund Chong Ket Wah.

Ahli parlimen PAS Shah Alam, Khalid Samad berkata presiden PERKASA itu tidak sopan dan "sengaja memprovokasi", dan memberi amaran bahawa wakil rakyat pembangkang boleh mengemukakan usul terhadap Ibrahim.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.. MACAM MANA LAGI NAK TUNJUK GEDEBE… kah kah kah..

kah kah kah… SEBAGAI PEJUANG MELAYU INILAH CONTOH BUDI BAHASA TERBAIK UNTUK IKUTAN… kah kah kah..

kah kah kah…. KASAR.. LUCAH… KOROK..kah kah kah..

kah kah kah…. NAK BUAT MACAM MANA…MEMANG KURANG PELAJARAN… kah kah kah…

kah kah kah…KURANG PELAJARAN ITU SAMALAH DENGAN KUREEENG AJAR…. kah kah kah…





9 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Berbangger ler org Melayu yg menjadi anggoter perkaser.... Berbangger ler org Melayu perkaser dapat persiden yg kurang ajor..... Berbangger ler org perkoser dapat rajer yg dh turun takhter,dah tu nyanyuk puler.........her her her. Kalau ciner india buat mcm yg dier buat tu,MESTI riuh demer berdemonstrasi depan Parlimen.Buat memalukan bangsa melayu jer..

sphelat berkata...

memang presiden pekasam takkan hormat bangsa lain.. cuba kalau ahli MCA atau DAP buat macam tu.. Mesti riuh pekasam buat demo kat depan surau..

Sulaiman berkata...

Isham... nak buat camno dgn Brahem Ali ni..dah spesis dio camtu. Sepo tak kona ayah dio Tok Penggawa Ali yang ponah kono buang Daerah sampai ke Segamat dulu. Kok tak cayo cuba tanyo orang tuo2 kek Kelantan tu. Ekau pun kan tak kona Braheng ni masa ITM dulu dan kau kek UM...dont make him feel important.

Tanpa Nama berkata...

...apa yg nak bising sangat saya lambat bangun SATU SAAT jer...kata Braheng wakakakaka...memang kenyataan bodoh dan penipu melayu mcm cakap saleman promosi kat supermaket...5 minit jer encik saya mahu promosi sama cik...hahhaha..(KALAU TELEPON MESTI CAKAP ON THE WAY....)Memang Braheng nii penipu ada ke patut bangun dan bercakap telepon ...lambat SATU SAAT.. Khalid Samad boleh jadikan isu...

HantamSajaLahLabu berkata...

Eksyen orang tuo nih... Muko dah lah burok, samseng taik kucing pulak tu.

Tanpa Nama berkata...

gedebeh bro kawe..cino umnu nk mampus lntak dio la...kawe ni katok mane th takafur..kawe pun mati katok nnti sapo xpeduli..(kata beraheng dlm ati),kah kah kah

UMNO Bongok berkata...

ingat eden singgah us dulu2.. tumpang universiti kawan (squat la..apo laie!) ada grup buat jamong malam2... pakai baju putih siap salib bosar laie nyanyi lagu lelonglelong.. eden nak poie dokat la tengok grup ni bertasbih.. mujur teman eden tarik tangan "ko nak mapoh ko jang? itu klu klax klan!" eden ingat dio ni macam boah mompolam jo kluklaxklan ni.. skrg, katak ni pun dah jadi grup ni jugak kot.. taksub dengan kemelayuan dio..

Tanpa Nama berkata...

muka macam lancau mana tahu nak hormat orang !!!

Tanpa Nama berkata...

gua suka watak gedebe kepala pekasam ni.. setidak-tidaknya dia adalah seorang yg setia pada sikap, (remote mode = active), berbakat sebagai seorg satria sejati.. dalam masa yg sama akan menggoyahkan ikrar komponen be-end yg lain, menjadikan umngok serba-salah ketika sedang mabuk menterjemahkan konsep 1m'sia.. tt boleh terus berkreatif dan gua boleh terus ketawa, selagi ketawa belum diharamkan..!!

kah..kah..kah..


kmt65.