Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 19 Oktober 2010

SILA PILIH YANG MANA SATU IDAMAN KALBU




MODEL POLITIK BARU DIJANGKA FOKUS BERSIHKAN IMEJ UMNO
– minsider

Penganalisis dan pemerhati politik melihat usaha Najib Razak yang mahu membawa model politik baru Umno akan memberi tumpuan terhadap aspek perkhidmatan kerana pemimpin parti dominan BN itu didakwa seakan-akan sudah lupa peranan mereka kepada rakyat.


Sabtu lalu, Najib mengusulkan kemungkinan diwujudkan model politik baru bagi memastikan kelangsungan Umno sebagai parti yang menerajui pemerintahan negara.

Mengulas usaha terbaru Najib ini, pensyarah kanan Kolej Undang-Undang, Kerajaan dan Pengajian Antarabangsa Universiti Utara Malaysia, Dr Mohd Azizuddin Mohd Sani berkata, model politik baru tersebut perlu membawa Umno ke hadapan berbanding parti politik lain.

“Sebenarnya saya tidak jelas lagi mengenai politik baru yang hendak di bawa Perdana Menteri, tetapi bagi saya ia mesti model yang boleh membawa Umno ke hadapan.

“Ia juga perlu memberi tumpuan untuk melakukan perubahan dalam mendapatkan semula kepercayaan rakyat,” kata beliau.

Beliau berkata, model politik baru itu juga perlu menekankan aspek perkhidmatan Umno kepada rakyat.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH




PILIH MODEL PANDAI SEDUT MACAM INI KE?






ATAU MODEL SLIM SEDUT MACAM INI?


















ATAU MODEL SLIM MACAM INI?



ATAU MODEL CUN DAN SLIM MACAM INI


11 ulasan:

UMNO BODOH berkata...

Berapa banyak Model daaa...kahkahkah...

Apa jadi dengan model Mongolia...Apa jadi dengan Sirul & Azilah...Bila nak sembelih kambing hitam tu....kahkahkah...

1malaysia nak tau..bila sembelih kambing hitam tu kena pakai topeng jugak ke?...kahkahkah....

KTB berkata...

Tak tau model mana nak pilih. Yang pasti model UMNO tak berkenan langsung di hati.

mosabit berkata...

pilih la model yg kurang pakai modal...

kalau yg ini banyak modal....modal beli satu bra jer dah berapa harga...program permata mata lagi..
itu belum lagi beli spender dia...

kalau yang itu...kena beli kapal terjun...nak dapatkan komesen...kendian kena sediakan C4 untuk dihapuskan setelah model itu di gunakan....

susah juga tu..kalau model pot diksen...pun dah baghai....

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

Adooiii babun budak kelopelah kalau model tu ada le yang ok nya kalau letak model muka babun semua orang kelopelah lari lintang pukang...kah kah model gamba babun isap kote sendiri kah kah kah...babun jadi model pemilihan PKR kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Model kelentong lama dah tak laku sekarang tukar yang baru.
Kelentong tetap kelentong dan ahli2 UMNO akan terlena dengan auta baru.
Kalau tak menipu rakyat bukan UMNO nama nya...dulu,kini dan sampai kiamat.

Bigfish berkata...

Suka betul murujib nih dengan model-model yang tah apa2 tuh. Bila nak perkenalkan model baju tidur, seluar dalam dengan kelambu lak?

Tanpa Nama berkata...

gua rasa model yg tekangkang sesuai untuk umngook

sbb umngook pun bakal tekangkang

**berapa punya banyak model lancau daaaa. kata p romlee.

jalaldin berkata...

nak tanya sikit bro

sejak rahsia terbarai hari tu, macam tak ada berita PKR keluar parti masuk umno

takut terbarai lagi rahsia ke bro?

Tanpa Nama berkata...

hullamak kopek ziana zain, aku tak pernah tengok la dia ni seseksi cenggini nih.. slurpp...menik"mati" dan menghayati keindahan pun, jadilah...

nak pegang kang, salah la pulak doh.. tapi yang tayang, takder salah la pulok doh..

Tanpa Nama berkata...

adus.. projek PERMATA..? mcm bagi clue ni, ada kait-mengait ngan pameran intan-berlian..ker? hmm... 111 juta mcm alif atas, alif bawah, alif depan... mesti ada satu lagi alif yg masih sorok ni... hah..!! alif belakang.!! bangunan 100 tingkat.!! ya..ya.. ini tak macam nesan be-end ker?

Tanpa Nama berkata...

agak2 ketiga3 model ni dh tembus ke anus nye..kah kah kah,2 je kot 1 lg xlepas punggok besa benor..perhhh