Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 19 Oktober 2010

BELANJAWAN MAK JANDA





JANDA POWER



nota:
mak janda didahulukan
sekolah agama rakyat tunggu dulu kah kah kah







SORILAA TAK ADA BONOS


nota:
duit dah abis
dibaham mak janda beranak tujuh kah kah kah

17 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Agaknyer jantan ni dah kener minyak sisik ikan kelah ni.....Yang dulu bukan main lawa orgnyer,kecik molek...dah tu tengku pulah tu.....Daaaaaah dikaternyer giler babi pulaaaaaak.Sekarang 'mendapat' ler miker...baru buku bertemu ghuaih.

Tanpa Nama berkata...

Kaki tangan kerajaan elok ajar sikit Najib ni.Gaji tak naik dan bonus pun tak ada,konon tak ada duit.Tapi boleh beri Rosmah RM111 juta dan nak buat bangunan 100 tingkat pulak.Harga pembinaan rumah PM diPutrajaya dulu cuma RM24 juta sekarang akan belanja RM65 juta untuk renovation,ikut selera Rosmah.Ada pulak duit tu.Kaki tangan kerajaan jangan kena gula-gula lagi.Ajar sikit suami Rosmah ni.

hee hee hee berkata...

מאַזל - טאָוו 10,000,000 וויסיטאָרס

Umar Al Khattab berkata...

...
kah kah
gelak tak cukup korum,
tak dapat nak gelak
kah kah kah macam biasa

...hinanya menjadi rakyat yang MASIH menyokong pemimpin BaNgSaT yang BUTA MATA & HATI

...tetapi rakyat yang baik dan utuh jiwanya itu tak akan menjadi BODOH dek keBODOHAN pemimpinnya

"orang mukmin itu,,tidak tercela dengan celaan dari orang-orang yang mencela"

Tanpa Nama berkata...

celaka tul..aku nak cari 100 hinggit pun susah...senang senang jer bagi pompan puaka tu 100 juta

Tanpa Nama berkata...

Apa pedulik gua dengan bonus

bagi ker,
tak bagi ker,
gua tetap pangkah PR.

gua nak PR menang
lepas tu baru gua pikir pasal bonus.

UBNgook lingkup kalu
gua rasa itu sudah satu bonus

bijan masuk jel esok
itu satu lagi bonus

madey masuk jel
kira gua dapat 2 bonus

Tanpa Nama berkata...

Bajet seluar dalam 2011.

Amat memualkan telinga mendengarkan suara Mohd. Najib bercakap tentang bajet dalam dewan rakyat tempoh hari.

Tapi semua ahli UMNO Baru amat gembira. Mereka adalah rakyat kelas pertama yang tidak perlukan bonus dan tidak risau kenaikan harga barang keperluan. Mereka menyokong apa jua pemimpin mereka lakukan walaupun suruh makan taik Saiful mereka akan kunyah juga.

Hari ini ahli UMNO Baru amat berbangga memiliki wanita pertama mereka yang lebih bijak menggunakan duit negara dari menteri yang dilantik.

Semua isteri pemimpin UMNO Baru yang ada kelayakan jadi PM sedang menuntut ilmu dengan first lady bagaimana cara isteri nak tunjuk kuasa, cara bagaimana untuk menguruskan negara.

Sharizat hanya pandai membodek, Ahmad Mazlan pandai putar alam. Semua menteri cakap tak serupa bikin cuma first lady yang hebat, semua orang perlu dengar katanya.

Bajet untuk PERMATA bernilai RM111 juta... atas kapasiti apa permata ini diberi layanan istimewa..?

..." saya nak kongsi dengan tuan-tuan dan puan. Bonus satu bulan telah belanja RM3.1 bilion pada kerajaan...kalau ikut hati memang saya nak beri bonus tapi sebagai Menteri Kewangan yang bertanggungjawab saya tidak boleh belanja lebih daripada pendapatan negara....."

Ini adalah kata-kata dari Perdana Menteri dan juga Menteri Kewangan memperbodohkan para pekerja dengan alasan bodoh.

Para pekerja tidak bangang tapi mesti jadi bangang kalau nak terus jadi sebagai pekerja.

Dalam pilihanraya ke 13 nanti, anda pilih UMNO Baru dan Barisan Nasional lagi...?

wildchild berkata...

tahniah TT team dah 10juta plus pelawat. superb dude

golok perak berkata...

... cilanat punye mak janda .... gampang beranyut punya mat monggol ... tapi sebenornya mat monggol dah tau sejak zaman madey kutty kimak lagi kakitangan kerajaan ramai yang meluat ngan gerombolan .... termasuk teman salah sorang .... majoriti kakitangan baru (deme ni yang celik IT ) tak termakan kelentong gerombolan ... kami tunggu kem kem yang bakal bersara dua tiga tahun lagi tu yang masih totok sokong gerombolan ...perut hijau karat lendir ... sampai mampuih tetap sokong gerombolan ... semoga kem kem perut hijau karat lendir ni tumpor cepat ....

Walinong Sari berkata...

Saya suka ni

Akaun Google berkata...

tu la...

padan muka...

jom kita pangkah penimbang tu lagi sekali...

Tanpa Nama berkata...

Belanjawan 2011, Rakyat melopong lagi! Kah! kah! kah!

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

Aku tebaca pandangan menarik seorang anon di blog TT

"MELANTIK ADIK-BERADIK/ ISTERI MENJADI PENGERUSI ITU INI/ CANSELOR ITU INI BUKAN SATU RASUAH KE?"

Bagi aku jawapannya cukup mudah. Jika pelakunya suku sakat amno/ UBN maka ia bukan satu bentuk rasuah atau salah laku tidak bermoral.

Cuma, jika pelakunya ialah suku sakat PR, maka berulang aliklah SPRM mengeledahnya.

Begitulah keadilan dari sudut pandang amno/ UBN dan SPRM

Banyak Nama berkata...

Mudah aje nak beri Mat Monggol dan Betina Puaka serta kroni jahat tu pengajaran! Moh kita ramai-ramai pergi jumpa Tuan Guru Nik Aziz, kita minta dia imamkan sembahyang hajat selama 7 malam berturut-turut, mohon Allah laknatkan sipenipu dan sipengkhianat agama dan bangsa kita ni, kalau elok buat kat stadium KB, boleh dihadiri ramai makmum. Doa orang yang dizalimi tiada sempadan antara mereka dan Allah. Maaflah! Bro TT tentu tak setuju dan kurang yakin kat doa kan? Tapi kekuatan orang Islam adalah dengan doa mereka, selagi mereka tidak memakan dari sumber yang haram, maka doa mereka akan dimakbulkan Allah jua. Insyaallah

Tanpa Nama berkata...

WOI BANYAK NAMA BERKATA,

janganla jadi bongok, macamla tt bodoh tak percaya tuhan.

janganla ingat kau aje ada tuhan, kenal sangat ke dgn tuhan.

janganla eksen, TT lebih kenal TUHAN dari tok guru kau.

HANYA JAUHARI YG MENGENAL MANIKAM

Tanpa Nama berkata...

kopi janda ok,janda beranak 7 memng
cibai..mkn diut haram,mletup la perut ko tuu..

JBS berkata...

Tanpa Nama 12:26

TT tu memang percayakan Tuhan dan juga percayakan nabinya "John Lennon". Lu pun sama juga percayakan Tuhan dan nabi Lu namanya "TT" ke?. Jangan mare heee... Sorry aaa...!

Hanya "Jauhari" yang mengenal "maniam dan muthu sammy".