Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 19 Oktober 2010

SIBUK NAK JADI MELAYU




PELIK ! INI MELAYU ?




nota:
wahai orang orang melayu
hendaklah kamu perhatikan betul betul
telah kami sampai kan pesan ini
kepada orang yang terdahulu dari kamu
agar kampung tempat kediaman kamu selamat
agar anak isteri dan kaum keluarga kamu selamat
adalah sekumpulan kaum yang degil
lihatlah apa yang terjadi kepada mereka
wahai bani melayu tanyalah diri kamu
adakah malaon ini melayu kah kah kah




RAKYAT TERIMA RM100 BUKAN BANGUNAN 100 TINGKAT
– harakah daily

Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng menasihatkan Najib Razak supaya mengambil pengajaran daripada kezaliman pemerintahan Firaun yang zalim.

Najib dinasihatkan demikian kerana sanggup mengetepikan tuntutan bonus dua bulan gaji oleh 1.2 juta kakitangan awam walhal dalam masa yang sama bercadang membina bangunan Menara Warisan.

"(Bajet 2011) tidak sanggup berbelanja RM3.1 bilion (bonus sebulan), tetapi kerajaan boleh mengeluarkan RM5 bilion untuk bina bangunan 100 tingkat," ujarnya yang juga Ahli Parlimen Bagan pagi tadi di lobi Parlimen.

Beliau yang juga Setiausaha Agung DAP berkata, rancangan membina menara tersebut seakan mengulangi sejarah Tun Dr. Mahathir Mohammad, bekas Perdana Menteri membina Menara Berkembar Petronas setinggi 88 tingkat.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…INI TRIK LAMA…. kah kah kah..

kah kah kah…. MULA MULA TAKUTKAN MELAYU…. kah kah kah..

kah kah kah…KATA CHINA AMBIL PULAU PINANG…. kah kah kah…

kah kah kah…TAPI MELAYU TAK AMBIL POT KERANA MELAYU BENCI GEROMBOLAN…. kah kah kah..

kah kah kah… YANG GILA SIBUK HANYA EEEEE…. kah kah kah..

kah kah kah…. EEEEE SIBUK NAK JADI MELAYU…. kah kah kah…


14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nanti bangunan seratus tingkat bagi kat rakyat, satu pinti satu keluarga kalau satu tingkat ada 20 pintu maknanya ada 2000 orang akan dapat rumah. ini rumah satu malaysia
itu sebab buat seratus tinggat sempena slogan satu malaysia. najib memang perihatin
najib memang bijak
najib memang berpegang pada slogan rakyat didahului

syabas najib
syabas najib

inilah pemimpin melayu yang unggul abad 21,,,,,,,,,,,,,,,,,
pejuang bangsa
pejuang agama
pejuang bini
pejuang kroni

budget 2011 adalah untuk rakyat bawahan utk org miskin utk fakir dan seangkatan dgnnya........

MOGA-MOGA KALAH DLM PRU 13......

Kamben berkata...

KAH KAH KAH
KALAU BINA BANGUNAN 100 TKT JANGAN LETAK BIK MAMA KAT TKT KT 100 TU..
NNT BANGUNAN TAK STABIL.. ABIS LAH BANGUNAN WARISAN 1 MALAYSIA.. WARGKKAKKAKKAKAAAAAAAAA

Tanpa Nama berkata...

MENARA untuk melihat UMNO Tersungkur...kah kah kah

MENARA untuk melihat KUBUR UMNO...kah kah kah

MENARA untuk melihat Pejuang Melayu ditelan bumi, sebab masa hidup kerja TELAN...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Bagi 'bantuan' RM500 kepada kakitangan kerajaan..
Nak ambil hati la konon.....
Kata kerajaan tak cukup duit..
Piraaahhhhhh...
Rasuah jutaan RM masuk poket..
PKFZ saja berbelas bilion..
Tu tak kira yang lain lagi..
Kahkahkah..
You help me,I help you...
Wakakakaka......

opisboi berkata...

anak KELING
ANAK melayu
KELING pulau pinang
ngaku jadi MELAYU

cicit ngah layor berkata...

Peghonjang aper dibuat bangunan 100 tingkat tu..Nak namer?Namer dah dibuboh dek mak bapak dier!!!Nak kayer?Kiter semuer dah sedier maklom,dier ni memang kayer rayer,dapat pulak bini lawa,donok pulak tu..Aper lagi? Cakap jer nak mendengor bisikan hati rakyat konon.Bisikan hati kakitangan awam tak pulak didengor..Sah..saper yg dpt projek 100 tingkat ni akan kayer sampai mati.Tapi saper?Nik Aziz ler yg dpt projek tu...Kah3..

mosabit berkata...

sebab apa umno sangat marah pada cina???...

sebab cina tak pernah ngaku dirinya melayu...

sebab apa umno tak pernah marah pada keling.....??

sebab keling sangat suka ngaku dirinya melayu.....

contoh keling ngaku melayu : mader a/l kutik

kah kah kah kah kah kah ....

bunbinban berkata...

ni la payah kalau najib dah termakan nasik kangkang bik mama, bini mintak bagi, rakyat mintak dia kata piraahhh...mcm mana penyokong umno tegar ni tak sedar2...ke semua takut kat bik mama atau semua pakat makan nasik kangkang bik mama berlaukkan badak goreng belacan...

Tanpa Nama berkata...

hahahaha... inilah cara kelin2 ni nak merembat, kalo berkawan dengan kelin, dia bodek memang gila2.. lubang pungkok hang pun dia jilat.. ini la pulak nak dapat duit, mengaku jadi melayu la cara paling sonang jang.. tak perlu abih boreh pong..

kalo kata keling, dia marah sungguh la.. tapi dah memang keling, keling jugak la..

kalo keling yang ok, aku respek ...bukan tak ada keling yang ok... ramai sebenarnya, yang kita bengan, cuma beberapa ekor keling saja nih.. over sangat melayunya!!!

din kaki lutu dreba berkata...

bijan takut bini
melayu takut bijan
sapa tak takut bijan
dia bukan melayu

Alias Mohd Yusof berkata...

Umur kerajaan UMNO silap2 hanya tinggal 2 tahun saja lagi. Masa sekaranglah peluang untuk buat projek mega bagi pada kroni, masa untuk kayakan kroni. Sudah tentu contractor kroni juga akan sumbang untuk piliharaya umum akan datang ini.

ulat cencibang berkata...

... tapi teman lagi ghisor takut kalau mamak tongkang yang rampas hak orang melayu... sebab kalau keturunan k****g ni sikit pun teman tak caya sebab deme patut diketuk lebih dulu kalau jumpa deme ngan jumpa ular ...

semoga hancur umngoook

Tanpa Nama berkata...

itulah pemimpin UMNOBNAPCO bukan nak fikirkan masaalan rakyat di kampung.. jamban Tan rosak, jalan Rosak..

Pemimpin UMNO asik memikirkan projek untuk anak beranak dan keroni mereka sahaja.. rakyat nak pijak kaki ke KLCC pun tak Mampu inikan pula bangunan 100 tingkat..

kebodohan ahli UMNOAPCO menyebabkan negara lingkup..

Tanpa Nama berkata...

kutty : shhh...!! jangan panggil "keling" daa..
mamat : habis mau panggil apa?
kutty : panggil "india" boleh ka?
mamat : "india" itu nama negeri..
kutty : poorraah...!
mamat : ohh... sekarang mau panggil "india poorraah", itu serupa cakap "pergi balek india-lah"? Itu macam tak ada salah cakap ka?

:))