Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 19 Oktober 2010

ABDULLAH BADAWI HERET MAHATHIR KE MAHKAMAH



ANAK MUDA LAWAN AUTA KELING




nota:
bila dibawa ke mahkamah
madey kata : saya lupa
tanya lagi : saya lupa
nampak auta keling kah kah kah





HERET ANWAR KE MAHMAKAH
- melayau

Mahathir Mohamad berkata, keputusannya mengheret Datuk Seri Anwar Ibrahim ke muka pengadilan atas tuduhan meliwat kira-kira 10 tahun lalu merupakan satu tindakan tepat.

Ketika bercakap pada sesi dialog di hadapan 63 wakil daripada 22 parti dari 20 negara yang hadir pada program forum antarabangsa hari ini beliau turut menegaskan kes yang melibatkan bekas timbalannya itu bukan satu konspirasi.

Sebaliknya beliau berkata, usaha itu dilakukan secara berhati-hati iaitu dengan bersandarkan kepada fakta serta bukti yang ada kerana ia melibatkan perbicaraan di mahkamah selain turut membabitkan maruah seseorang.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… KES INI SUDAH 10 TAHUN… kah kah kah..

woit… MADEY MASIH TAHU BANYAK AHLI GEROMBIOLAN TAK CAYA… kah kah kah..

kah kah kah… KALAU TIDAK TAK KAN MELAYAU TULIS LAGI…. kah kah kah..

kah kah kah... HANTU BONTOT AZIZAN DATANG KEMBALI... kah kah kah..


DOLAH HERET MADEY KE MAHKAMAH ADALAH TEPAT
- melayau

Abdullah Badawi mengheret Mahathir Muhamad ke Mahkamah sebagai salah seorang yang bertanggung jawab dalam kes korek korek korek adalah tepat.

Mahathir Muhamad yang pada satu ketika dahulu pernah gagal untuk menjadi perwakilan Umno Kubang Pasu dikatakan bertanggungjawab merancang meletakkan hakim hakim yang senang di rasuah.

Orang ramai yang datang awal pagi ke mahkamah Jalan Duta kelihatan ceria dan bertepuk apabila melihat Mahathir akhirnya di bawa ke hadapan hakim.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

F**k U!

cicit ngah layor berkata...

Pasai aper pulak ceriter 10 tahun dulu ditimbuikan lagi?Didepan org luor Malaysia pulak.Ini ler carer dier meraih simpati..kot2 ader org kesian,kononnyer dier bukan org jahat...Sebenornyer dier tengah ngetor takut ni..takut parti dier kalah PRU 13 ni,senang nak tuaih keluor negeri.Semuernyer dalan poket cucu teman jer.hehehe..

Tanpa Nama berkata...

Kutty Kutty Kutty..
Korek Korek Korek..
Satu bangsa lain ugama...
Jumpa DUA DUA EKOR ni....Balun dengan belantan biar MAMPOSSSSSSS..
Hidup menyusahkan rakyat Malaysia..
Kalau Kutty tak jadi PM dulu aku rasa Malaysia dah macam Singapura..
Kepala hangguk punya Kutty..pembangunan kunun..rakyat merempat...
Mengaku Jadi Diktator
Diktator baik..Oi Kutty Mangkok Hayun mana ada Diktator yang baik..
LANCHOW LAN..

Tanpa Nama berkata...

butuh la madey
tak abis2 nak tipu melayu

Mr berkata...

jika ditentukan tuhan yg memerintah selepas PRU13 adalah bukan dari gerombolan, kita semua wajib bukak kembali kes2 berprofile tinggi(setinggi kerajaan ayah pin), siasat balik projek2 mega, siasat apa saja projek yang membabitkan gerombolan..

dedahkan Root Cause Failure Analysis (RCFA) satu persatu dari sebesar2 zarah sehingga sekecil2 bik mama!

wajib! wajib! biar rakyat tahu..

***sori geng ter'emo' plak..