Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 19 Oktober 2010

SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU




MAHAFIRAUN MERANCANG



nota:
awas mahafiraun
sedang merancang
untuk naikkan anaknya kah kah kah











JANGAN GHAIRAH NAK TUKAR KERAJAAN : DR M – berita hiaran

Mahathir Mohamad mengingatkan rakyat supaya tidak mudah menukar kerajaan setiap kali pilihan raya umum kerana pertukaran tampuk kepemimpinan tidak menjanjikan perubahan ketara dalam pembangunan negara.

Sebaliknya, beliau berkata banyak perkara tidak mampu diubah, sekali gus kekal pada kedudukan asal walaupun pentadbiran negara diambil alih oleh kerajaan pembangkang.

nota:
lihat bagaimana berita ini diolah
awalnya melayu ditakut takutkan dengan orang china
ditakut takutkan dengan lee kuan yew
ditakut takutkan dengan china DAP

tetapi orang melayu sudah tak takut

kerana itu ditakut takutkan pula melayuakan hilang kuasa
ditakut takutkan melayu akan jadi monoriti dalam negara ini

semua ini auta - semau ini kelentong

lihat siapa yang kayakan lim goh tong
lihat siapa yang kayakan ananda
lihat siapa yang jayakan kan tan peh king
lihat siapa yang ambil tanah penjara pudu
lihat siapa yang ambil lapangan stratijik tudm sungai besi
lihat siapa kepala duit judi

melayu jadi minoriti dalam negara ini ?

siapa benarkan bangla masuk?
siapa benarkan china doll masuk?
siapa bawa indon masuk ?
siapa beri kad pengenalan pada pendatang haram di sabah?
siapa nak jadi raja afrika?
siapa nak jadi permaisuri agung afrika? kah kah kah

tengok bagaimana mahafirauan ini berkata
seolah olah kita telah bekali kali berjaya menghalau
kerajaan yang zalim

ini bohong

kita belum pun berjaya menghalau gerombolan dan kuncu kuncunya
tetapi orang melayu sudah ditakut takutkan

wahai bani melayu
sedarlah kamu
kamu sedang ditipu
bila kamu khayal ditipu maka kamu hilang pegangan
bila kamu hilang pegangan
maka harta kekayaan negara ini
disebat oleh anak bini dan kroni gerombolan

wahai bani melayu
akhirnya kamu duduk
dirumah rumah sempit miang dan panas
di san peng di kerinchi di pantai dalam
kerana kamu berkayal dengan ketuanan melayu
walhal kamu hanyalah kuli batak kah kah kah


19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

INGAT...

- MALAYSIA ini hak UMNO ka?
- RAJA2 MELAYU hak UMNO ka?
- POLIS & ATM hak UMNO ka?
- ISLAM hak UMNO ka?
- BAJU MELAYU hak UMNO ka?
- UNDANG2 hak UMNO ka?

Hak kepunyaan UMNO ialah 'Menara 100 Tingkat' yang nak dibina tu.

'MENARA' untuk lihat KUBUR UMNO...kah kah kah kah..kah kah

tikus kantor berkata...

MENARIK BUNYINYA 'bani melayu'

mmg kuli batak tapi dok gah dgn nama! apa ada pada nama, nama saja melayu perangai mcm pun***#!!!

UMNO BODOH berkata...

Memang aku setuju Melayu hanyalah kuli Batak...kahkahkah....

Ini semu hasil kerja2 grombolon UMNGOK-APCOCK yg menjadikan melayu bodoh....kahkahkah...

Bila melayu bodoh mana boleh jadi tauke...kahkahkah...

Kat mana2 kawasan perumahan banglo atau Semi-D kebanyakannya yg tinggal di situ bukan melayu...kahkahkah...

Melayu ada kat rumah setinggan (itu pun asyik kena perambat)...kahkahkah..

Melayu tinggal kat rumah flat..rumah murah dekat tangki najis..busuk, bacin..rumah sekangkang Rosmah (sbb mcm badak susah nak kangkang)...kahkahkah...

Tauke kilang pulak nak cari melayu susah sangat..Melayu jadi kuli saja...kahkahkah...

Nasib baik Melayu ada kontraktor kelas F**K...projek Ali anak Baba..kahkahkah...

cicit ngah layor berkata...

Nampaknyer beria2 benor org tuer ni nak mempertahankan BN utk mentadbir Malaysia ni.Kalau pon pentadbiran beralih tangan pd parti pembangkang pon,demer tu rakyat Malaysia juger.Ngaper kolot sangat pemikiran dier ni.Kononnyer hero dunier ketiger tapi takut saudare senegare...Dulu heboh org,kater dier ni nak jadi SUA PBB.Kalau mcm ni ler gayer dier,memang tak ader kelas ler.....Sebenornyer dier ni tak ndak mati dalam buangan..ndak ditanam dimakam pahlawan...Kalau PR mengambikalih pemerentahan negare ni nanti,abih ler dier...Banyak ler tebiat buruk dier akan didedahkan..Hilang jaser,hilang namer.Ini yg dier tak ndak,esok takut dikebumikan dek org dikubor seberang perak jer..

Tanpa Nama berkata...

salam sahabat,

hari nie baru 19 hb. dlm poket tinggal duit minyak motor dgn tembakau jawa.

cilaka dorng nie, aku keja mcm nak mampus tapi masih mcm tu juga.project coridor la kepala bana la, semua dorg sapu. harga barang & harga minyak yg takan turun. esok dah sah aku kena makan bubur.

p/s- special draw takde ke minggu nie, galas dan batu sapi nak pakai duit banyak. tolong2x la org yg daif mcm aku nie

nota : nasib baik aku bukan big mama, kalu tak dah lama i jual i punya pxxx kalu takde duit

bunbinban berkata...

aikk..slow je sound...dulu kata PR tak pandai memerintah skang ni kata lebeh kurang je BN ngan PR. Lembut sket bunyinye. Pandai la ko madey, kalau dah spesis eee ni mmg kaki putar alam....yg sokong umno ngan kimma la...ha ha ha

UMNO Veteran berkata...

Apa yang disebut Mahathir Kutty ni adalah "wirid" UMNO dikampung-kampung.Lebih 50 tahun wirid ni dibaca dan terapkan kedalam benak Melayu.Hari ini Melayu UMNO sudah jadi "binatang ternakan" tanpa mampu berfikir sendiri,tak kenal yang mana kaca dan yang mana intan,yang mana hitam dan yang mana putih.Ada mata tak dapat melihat,ada telinga dipekakkan,ada mulut dah disumbat pisang dan ada hati dah jadi hati ayam.

Tanpa Nama berkata...

Tok Det oi sudah-sudahlah tu. X pyhlah nak masuk campur lagi. Tok Det dah tua buat amal ibadat byk-byk.

HantamSajaLahLabu berkata...

Bani Eeeee sedang kelentong bani Melayu.

Tanpa Nama berkata...

Dah la tu madey,cukup...cukup la tu.
Dok ghumah la diam2. tu ari masuk sepital ingatkan dah tobat dah. keluar2 jer marapu bukan2. selalunya kalau camtu nyer tebiat tak lama ler tu.


~p.asan~

Tanpa Nama berkata...

bila madey mula merepek-repek
maknanya PRU13 dah dekat!

Tanpa Nama berkata...

Melayu dalam UMNOAPCO, Rakyat Melayu
telah di perbodohkan olih pemimpin UMNoApco untuk mengikut telunjuk mereka... Mereka berkuasa kerana UNDI rakyat sahaja. sekiranya seluruh rakyat Malaysia tidak UNDI UMNOAPCO.. Mereka akan merempat dan melutut pada cukung cukung yang telah lama menghulur RM.. pada mereka.. itulah ketuanan mereka..

Tanpa Nama berkata...

hoi, pundek lah lu TT!

hoi, lu jgn takut kan wa ler!

hoi, mana ada melayu merempat!

hoi, itu melayu ada ketuanan melayu maaaa!

hoi, tak kan melayu hilang di dunia maaa!

hoi, melayu ada nama melayu aje maaa!

hoi, harta melayu dah banyak dah tak ada maaa!

hoi, apa takut maaa!

hoi, makcik felda ada tanah 10 ekar maaa!

hoi, tak dapek den nolong waghihhhh!

Tanpa Nama berkata...

BABI HISHAMUDIN RAIS BABI
BABI HISHAMUDIN RAIS BABI
BABI HISHAMUDIN RAIS BABI
BABI HISHAMUDIN RAIS BABI
BABI HISHAMUDIN RAIS BABI
BABI HISHAMUDIN RAIS BABI
BABI HISHAMUDIN RAIS BABI
BABI HISHAMUDIN RAIS BABI
BABI HISHAMUDIN RAIS BABI
BABI HISHAMUDIN RAIS BABI
BABI HISHAMUDIN RAIS BABI
BABI HISHAMUDIN RAIS BABI
BABI HISHAMUDIN RAIS BABI
BABI HISHAMUDIN RAIS BABI
BABI HISHAMUDIN RAIS BABI

Tanpa Nama berkata...

50 taun kasi kat umngok.....
1. 30% ekuiti untuk melayu pun x dapat capai.
2. top ten millionair -x d melayu
3. paling banyak miskin-melayu
4.paling banyak penagih dadah -melayu
5. 70,000 (05-07) anak luar nikah -melayu
allooooo makcik felda tak paham2 lagi ka...dah lama dah,kalo kita bodo jgn kasi orang yg membodohkan kita sbg pemimipin

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama berkata...

2010 Oktober 20 01:40

----------------------------------

contoh terbaik binatang ternakan UMCO..wakakakaka

Tanpa Nama berkata...

BRO HISYAM,

NAK AKU BUNUH PENGACAU BLOG KAU?

KAU TAU MANA NAK CARI AKU.

OK

Tanpa Nama berkata...

woi madey nyanyuk,ni bru 1st time nk tukar krjn tau,jgn jd bodoh ckp xguna fakta..biar rakyat tentukn,lu nk pangkah umngok tu lu pasai,jgn mghasut,tngkap masuk isa bru ko tau

Tanpa Nama berkata...

dah2 la 2.... jgn dok pndai mengata jer.. kalo rse diri btul cube bgkit dan usaha... x gne maki2 kalo still xde perubahn.. bek duk diam dan berdoa kat allah.