Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 9 Disember 2010

PENYAKIT SESANG MEREBAK






BUKAN POLIS PENCEN - AYAM PENCEN







MADEY PERTIKAI KEPERLUAN BELI PESAWAT PEJUANG BARU - mkini

Mahathir Mohammad hari ini mempertikaikan keperluan kerajaan menggantikan pesawat tempur buatan Rusia, MiG-29 dengan pesawat baru.

Dalam blognya, Mahathir berkata kerajaan seharusnya mengikut jejak langkah India yang hanya menaik taraf pesawat tempurnya dan tidak berbelanja jutaaan ringgit bagi membeli pesawat baru.

"Malaysia telah bekerjasama dengan India berkaitan pengubahsuaian pesawat buatan Rusia. Mungkin kita sepatutnya mengetahui apakah maksud sebenar menaiktaraf Sukhoi Su-30 dan MiG-29.

“Saya tidak pasti sama ada Malaysia menghadapi ancaman perang. Jika tidak, adalah lebih baik untuk hanya membaik pulih pesawat yang ada,” kata Mahathir.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah… MAHAFIRAUN SEDANG SAKIT TENAT …. kah kah kah..

woit…. RAMAI YANG TERKENA PENYAKIT INI…. kah kah kah..

kah kah kah… NAMA PENYAKIT INI IALAH SIPOPEN …kha kha kha..

kah kah kah….MALAON YANG TERKENA SIPOPEN INI AKAN MENJADI RASIONAL DAN LOJIK…..kah kah kah….

kah kah kah…. AKAN BECAKAP BETUL… DAN TAHU MACAM HAL… kah kah kah..

kah kah kah… SIPOPEN IALAH PENYAKIT SINDROM POLIS PENCEN…. kah kah kah..

nota:
ketika berkuasa tak sedar diri
tak tahu siapa yang rasuah
tak tahu cukong mana bawa china doll
tak tahu siapa taikong dari indon

tetapi bila sudah pencen
semua jadi jelas
tahu siapa ambil rasuah
tahu siapa taikong penyeludup
tahu siapa towkay lendir

tak tahu dari mana kesedran ini sampai
lalu penyakit ini dipanggil sindrom polis pencen
kah kah kah



4 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Wooii TT. Polih pencen daghi kasta maner yg miker maksudkan tu? Kalau yg bawah2 tu,molot demer dah kener kunci,telinger demer dah dibuboh 'filter'. Kener ikut ketuer cakap,kalau tidak...tindakan disiplin menunggu. Anak bini nak makan aper? Biler dah pencen...mcm ghaser selesai hutang rm 30 ghibu.Munkin yg miker maksudkan tu pader pemencen2 yg ader Dato' atau pon Tan Sri. Bercakap bior jelaih TT ooii!!! Dunier belom kiamat lagi,jalan ghayer semakin luaih,ader maser buat pusingan U lagi. Dato' Mat Zain jadi contoh kpd pemencen2 yg ader gelaran.

Tanpa Nama berkata...

Apa hal madey nih
lain macam aja bunyi
ni nak bagi jalan kat mat sembap ganti mat mongol kot!
ke nak mengolah persetujuan jugak kot.

Tanpa Nama berkata...

Serupe yer je cicit ngah layor oii!!! Yang ateh makan besor yang bawoh makan kecik. Udah pencen pergi Mekoh cuci doser kah kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

PUKIMAK PUNYA ORANG..
BARU NAK SEDAR...
DULU ADA KUASA ...MACAM SIAL...