Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 9 Disember 2010

YA AMPOOOON !




YA AMPOOON !



nota:
inilah logonya
kuning tanda kerabat
stering kereta tanda... kah kah kah tanpa apa hah?
tanda segala tanda tanda
kah kah kah



RAJA MELAYU PERLU BERSATU NYATKAN PENDIRIAN - melayau

Raja-raja Melayu perlu bersatu menyatakan pendirian menentang sebarang usaha pihak-pihak tertentu yang mahu menghapuskan sejarah bangsa hanya kerana kepentingan dan pemikiran sempit mereka.

Presiden Gagasan Melayu Perak (GMP), Mohd. Hilmi Ismail berkata, ia penting memandangkan usaha pihak tidak bertanggungjawab tersebut kini telah sampai ke peringkat membimbangkan.

“Raja-raja Melayu melalui Majlis Raja-Raja perlu membuat pendirian tegas dan menguatkuasakan perkara ini berdasarkan peruntukan dalam bidang kuasa majlis agama Islam negeri masing-masing.

“Ia sebagai langkah menggelakkan orang Melayu terus terpesong dan sanggup mempertikaikan hak istimewa sendiri,” katanya di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit… INI PEMINTAAN TAKYAT YANG AMAT BETUL… kah kah kah..

kah kah kah... SARANAN JUJUR LAGI MUJUR... kah kah kah..

kah kah kah… BERSATU DAN TUBUHKAN SEBUAH PARTI… kah kah kah..

kah kah kah… KEMUDIAN BERTANDING…. TENGOK RKAYAT SUKA TAU BENCI…. kah kah kah..

kah kah kah…. UJI LAAA SOKONGAN RAKYAT…. kah kah kah….

kah kah kah… JANGAN GUNAKAN NAMA PPP….ATAU PKR .. ATAU MCA…ATAU PAS…kah kah kah..

kah kah kah…. GUNAKAN NAMA PKS…. BARU HEBAT … kah kah kah..

kah kah kah…. PARTI KAVITA SINGH…. kah kah kah


18 ulasan:

mosabit berkata...

PKS...parti kavita singh...?

biar betul...

raja gopal kena buat parti jugak kah bro?...

yg bergelar raja ada bapa ketul dalam ini mesia bro???..

kena pelawa raja lekuk..raja kelawar...raja spid...raja daimen ker bro?...

susahlah ini macam kalu bro....

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

SIAPA KAU

AKU RAJA

RAJA MANA

RAJA KAPOR


menghabihkan boreh......

Tanpa Nama berkata...

TT,
Elektrik pula akan dinaikkan. Kami Sokong................Semua harga barang dinaikkan.
Kha!Kha!kha!

Tanpa Nama berkata...

naper stereng tu mcm g-string jer????

Tanpa Nama berkata...

Masa kepentingan rakyat di pijak2 oleh UMNO maka bertitah lah Raja2 yang pandai Dan kurang pandai yang mereka tidak boleh campur Hal politik.
Sekarang bila UMNO mengheret institusi DiRaja Demi kepentingan politik nya berduyun2 mereka membuat kenyataan.
Sejak bila mereka ni menjadi ahli UMNO Dan kalau sudah menjadi ahli masuk bertanding dalam pilihanraya.
Bukan saja menghabiskan boreh nak kena sembah pulak.....pppiiirrrraaahhh.

dukun melayu berkata...

peduli apa aku...

lantak korang r nak gaduh..yang aku tau...
1)turun harga minyak
2)tak ada tol
3)beras murah
4)gula,kopi,teh,tepung murah
5)ayam,daging,ikan murah
6)biasiswa pada 1st class honour
7)naik gaji

sapa boleh bagi ini aku pangkah

Tanpa Nama berkata...

Parti Perpustakaan kot ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

Kecut teloq , mampuih tak berani nak tubuh parti Raja Gopal . Kekuatan yang ada pada Raja Gopal hanyalah kekuatan undang - undang sahaja .

Tanpa Nama berkata...

Bro... esok ada perhimpunan aman, penyerahan memo kepada najis tong nazak bantah kenaikan harga minyak dan gula.. ader iklan dalam blog lu pun bro..

http://rubbertapperz.blogspot.com/2010/12/himpunan-aman-protes-kenaikan-petrol.html

Tanpa Nama berkata...

Dr Mohd Asri, the well known muslim cleric, has explained that 'Malay Supremacy' is against the teaching of Islam. In other words it is unislamic. The advocates for 'Malay Supremacy' such as PERKASA and many UMNO leaders, for their own benefits, are hoodwinking the massess especially the Malays.

It is about time that the massess realise this. We must listen to the experts in muslim religion.

Allahuakhbar Allahuakhbar.

Tanpa Nama berkata...

Ucapan Sultan Azlan Shah Tahun 1980

“Walau seberapa banyak sekalipun askar, polis atau pengawal istana digaji untuk melindungi dan menjaga tahta, namun tiada satu pun akan dapat mengatasi kehendak dan aspirasi rakyat jelata. Walau seberapa banyak peluru bedil atau peluru meriam sekalipun digunakan, namun tidak satu pun dapat menyekat kemarahan aspirasi rakyat.

Jika kehendak rakyat jelata dimakbulkan Allah, maka (berlakulah) perpindahan takhta dari istana ke muzium seni dan budaya” – Sultan Azlan Shah ketika dianugerahkan Doktor Kehormat Undang-undang, di Majlis Konvokesyen, Universiti Sains Malaysia, Pulau Pinang pada 29 Jun 1980.

aidono berkata...

TT /mosabit.. jangan lupa ajak sama "RAJA KAPOR".. hey siapa kau? Raja kapor....

tak sior teman nak ngundi raja2 gopal.. ni.. ngabihkan borehhh jo...

Kalau kena btg hidung ameno... amboi bukan main lagi respon.. ketuana itu le kedaulatan ini le... daulat ke tuan ke .. ada aku kesah...? Tunggu le di Akhirat nanti.. kau jawab wahai yang mengaku menjadi ketua A*a*m*

Sudahkah Islam berdaulat semasa kamu memerintah dan diberi kuasa menjadi Soultan , agong atau raja gopal dulu? Jaawab jgn tak jawab

aidono berkata...

PRU 13 nanti undile lagi ameno.. lepas tu dapat le penghargaan atas undi anda..

semua mencanak naik...

ngancok wak

LibangLibu berkata...

Tuan TT,

Kavita Singh dah sunat ke blom?

Tanpa Nama berkata...

Perti Kavita Singh??
parti yang ada cop mohor tiga segi tu ker bro?

Tanpa Nama berkata...

Aku worang melaka
melaka mana ada raja daaa!!

Sapa suruh ko duduk selangor
kan dah kena ada raja

Meh la duduk melaka....

faziz ar berkata...

perangai umno..masa dia kuat macam tahun 1988 dia tutuh raja...nak jadikan presiden umno jadi raja...bila dah lemah dia bergayut pada raja... dia jadikan raja macam ayam daging..bagi tanah dan permit balak pada raja...raja dan kerabat pulak tak puas-puas nafsu...mahu kaut kekayaan secara mudah..kongsi dengan tycoon cina...dapat komisen...kalau begini berterusan melayu akan lingkup...

melayu dan malaysia memang perlu raja...tapi raja yang bagaimana? yang bertakwa..yang kondusif dengan islam...yang hidup sederhana..yang peduli semua rakyat..bukan terpengaruh dengan pembodik yang sejarahnya menjadi punca jatuhnya raja...raja harus jangan dilihat oleh rakyat dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu...yang lebih buruknya draf ucapannya dibuat oleh pihak-pihak tertentu...dalam masa yang tertentu yang dilihat bertujuan tertentu...ingat rakyat sangat bijak menelah perkara...rakyat tidak lagi boleh diperbodohkan...lantas apa raja perlu buat?..jangan melatah tak tentu pasal...jangan ikut rentak politik...jadilah penasihat untuk semua...kawal nafsu dari memburu kebendaan dan ambil kesempatan dari kedudukan...

Master Yoda berkata...

kah kah kah...

klaka la itu nama..PKS = Parti Kavita Singh