Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 9 Disember 2010

CUKONG LAWAN CUKONG




KETUANAN MELAYU




nota:
ketuanan keris
made in china
kah kah kah







ONG TEE KEAT KATA SOI LEK SOKONG KETUANAN MELAYU – minsider

Ong Tee Keat menuduh Dr Chua Soi Lek menyokong konsep ketuanan melayu yang kini telah ditentang oleh MCA.

Dia berkata Chua Soi Lerk kini sanggup tunduk kepada UMNO.

Ong yang telah disingkir dari MCA awal tahun ini berkata dia amat amat terperanjat dan hairan bagaiman awal dulu Chua telah menolak dan mempertikai konsep ketuanan melayu dan menyelar beberapa dasar Umno dalam mesyuarat majlisd tertinggi MCA.

Ong berkata dasar Chua yang ‘ keras erapi’ itu tetiba menjadi lembik. Sebenarnya inilag dia dasar kepimpimnan MCA pada ketika ini.


KAH KAH KAH
KAH AKH KAH
KAH KAH KAH


woit… CUKONG SAMA CUKONG SUDAH GADUH… kah kah kah..

woit… KITA SOKONG ONG TEE KEAT…. kah kah kah..

kah kah kah… BAGI DIA TIBAI LAGI RAJA PORNO…. kah kah kah..

woit…. MANA DIA PERKASA?.... kah kah kah..

woit… MANA DIA NGO MELAYU …. kah kah kah..

woit… INI CHINA SUDAH BERANI LEKEH KETUANAN MELAYU…kha kah kah…

kah kah kah... SENYAP SENYAP MEREKA MEETING DALAM PARTY MEREKA... kah kah kah.

kah kah kah... MEREKA SUDAH HINA PERLEMBAGAAN... kah kah kah..

kah kah kah... SUDAH LAWAN RAJA... kah kah kah..

woit… TAK KAN SENYAP AJE….MANA ZUL NORDIN. kah kah kah..

nota:
kalau china laian tak nak jadi hamba
maka tinggal lah chia soi lek saja
tapi ini hamba yang terbest kah kah kah


8 ulasan:

mosabit berkata...

seperti yg telah ku nyatakan terdahulu..

cina apek porno ni bising depan kaum dia jer...

bila dia dah dapat habuan dari kaum umnok...maka dia pusing balik cakap lah....

standad lah ..
tipu sana...ampu sini...
ampu sana.. tipu sini..

kah kah kah kah kah kah ....

Orang Kelawar berkata...

Bang TT.Kita perlu berfikir merentasi implikasi cakap-cakap politik ini.Apa yang sebenarnya ini adalah siri program menipu Melayu.Bukankah baru ini dalam masa yang sama dengan demonstrasi air syabas di Masjid Negara,ada perhimpunan parti kompenan Barisan Nasional.Kita mana tahu perbincangan mereka berkemungkinan hal hal apa yang dilontarkan Ong Tee Keat mungkin agenda mereka untuk mendapatkan sokongan Melayu.Ini juga tanda tanda pilihan raya hampir tiba.Dengan adanya cakap-cakap seperti ini jadi orang Melayu yang bangang dan bongok akan undi mca nanti kerana mereka menjunjung ketuanan Melayu.Bukan tak tahu.Orang Melayu ingatla hidup makin terhimpit dengan harga barangan yang mahal serta tekanan kehidupan yang menyukarkan sekali.Berhijra dan jangan takut kepada perubahan.

Tanpa Nama berkata...

zul ngah syok layan china doll...

Tanpa Nama berkata...

zul nordin tengah wirid dan berzikir...mana ada masa...nak pikir2 pasal dunia...maklumlah pejuang Islam sejati....

opisboi berkata...

zul nordin tengah menyonyot china doll..kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

cis ko isham..muka lidah kontot di tukar2..marah dia nti 1malaysia dia amuk..kah kah kah,PR gelak aje

Tanpa Nama berkata...

zul bongok tu nk watpe...tahun depan tutup buku la dia

Tanpa Nama berkata...

Raja Chua Soi Lek
keh keh keh