Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 23 Disember 2010

KENAPA NAJIB LANGGAN ZIONIS APCO ?





TEPAT DAN HALAL





AFIDAVIT SAHKAN APCO WORLDWIDE TAK TERBABIT ONE ISREAL
- beerita hairan

APCO Worldwide hari ini berkata satu afidavit yang baru saja dikeluarkan membuktikan apa yang dikatakannya sebelum ini bahawa ia tidak terlibat dengan program "One Israel" adalah benar.

Nazri Abdul Aziz hari ini mendedahkan kepada umum satu afidavit daripada perunding politik yang terlibat dengan "One Israel" yang menyatakan bahawa dakwaan Anwar Ibrahim terhadap APCO adalah palsu.

"Sebarang kenyataan mendakwa APCO terlibat dengan ‘One Israel’ adalah palsu. Juga tidak benar ialah APCO terlibat dengan kewujudan satu Malaysia," kata APCO, firma perhubungan awam antarabangsa yang dilantik oleh kerajaan Malaysia, dalam satu kenyataan yang dikeluarkan oleh ibu pejabatnya di Washington.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
persoalan timbul kenapa syarikat zionis apco ini
dilanggan untuk kerajaan negara ini
majoriti rakyat malaysia anti israel
majoriti rakyat malaysia anti zionis

adakah najib razak pro israel?
adakah najiob razak pro zionis?

adakah ajen ajen zionis juga
memiliki gambar gambar altantuya?

lihat berita dibawa ini bagaimana zionis telah
mempengaruhi amerika hinggakan rakyat amerika
kini diintip oleh zionis israel.

lihat dan baca bagaimana tidak ada politikus amerika
yang berani bersuara tentang keganasan israel
tidak ada yang berani mengkritik israel
tidak ada presiden amerika yang berani menyuarakan
tentangan terhadap bom nuklear israel
president amerika terakhir yang berani bersuara tentang
bom nuklear israel ialah john f kennedy – lihat apa terjadi

apco malaysia pasti sedang merancang untuk memastikan
kepentingan israel terjaga
apco malaysia pasti mengawal dan memastikan dasar luar malaysia
tidak akan bertentangan dengan kepentingan isreal

yakinlah ajen ajen zionis akan mula masuk ke pust pusat pentabiran

kenapa kita benarkan zionis dalam kerajaan kita?
kenapa kita membenarkan ajen zionis bergerak bebas?

pengikut shiah di tangkap
ajen zionis dipilihara
ajen zionis diberi kemudahan
ajen zionis bergerak bebas merancang !

baca ini berita ini mucul petang kelmarin:



US HIRES ISREALI FIRMS TO SPY ON CITIZENS – Press TV

(Press TV) - A major part of the intelligence agencies working for the US government are in fact Israeli companies, a former CIA officer has said.

“What is happening is that many of these state agencies are actually Israeli companies that are working for the States,” Philip Giraldi said on Tuesday.

“This happened recently in Pennsylvania, where an Israeli company was collecting information on war protesters and in the state of New Jersey an Israeli was appointed as homeland security director for the State,” he said in an interview with Press TV.

“So, this penetration of American security by Israeli companies and Israeli individuals has been going on for some years,” Giraldi emphasized.

A Washington Post investigative report shows the US government is using the largest and most technologically advanced system in the country's history to spy on its citizens.

The system collects, stores and analyzes information on thousands of US citizens with the help of every state and law enforcement agency and then feeds the information to the FBI.

US intelligence officials claim due to nearly two dozens of alleged acts of terrorism this year, the need to identify US-born or naturalized citizens that may be planning violent attacks has been more urgent than ever.

Moreover, former agents are helping local authorities turn thousands of garbage collectors into a spy force that reports to the police.

At least 935 organizations -- each with its own counterterrorism responsibilities and jurisdictions -- have been created or become involved in counterterrorism acts since the September 2001 terror incidents in New York and Washington.

nota:
waspada jangan satu hari
nanti kita jatuh bawah telunjuk zionizs israel !!!



ONE ISRAEL BACKGROUND


One Israel was formed by Labor leader Ehud Barak in the run-up to the 1999 elections with the aim of making Labor appear more centrist and to reduce its secularist and elitist reputation amongst Mizrahi voters (Gesher was led by prominent Mizrahi politician and former Likud MK David Levy whilst Meimad is a religious party) modelled on Tony Blair's transformation of the British Labour Party into New Labour.

The coalition agreement gave Gesher the number three spot on the list (behind Barak and Shimon Peres), two other safe positions and a promise that Levy would get a ministerial position. Meimad were promised one safe spot on the list and a ministerial position for a member who did not make it into the Knesset.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... EHUD BARACK TAHUN 1999 BUAT KEMPEN ONE ISRAEL... kah kah kah....

kah kah kah.... NAK KELENTONG APA LAGI... kah kah kah..

woit... JANGAN LAH TIPU MAK CIK DAN PAK CIK FELDA... kah kah kah...

woit... SEKARANG ZAMAN INTERNET... SEMUA SUMBER BOLEH DI CARI... kah kah kah..

woit... JANGAN BODOH KAN MELAYU... BODOH SENDIRI TAK PA... kah kah kah

17 ulasan:

shukor mohd berkata...

aqu sangat marh dengan nazri inie...
dia ingat sume rakyat bangang kew ap? surat apco sampai mggu lepas mggu nie bru dedah kan...dewan rakyat habs besidang bru berani besuara..berani besuare ngan media buat ap?ape punye menteri tur...?

aqu anak mude mule gerun ap akan jd dengan malaysia inie 2/3 taun akan datang?

Azrai berkata...

Salam admin, tolong masukkan gambar ni dalam post2 yang baru...bagi orang ramai sedar idea 1 malaysia ni pernah guna di INDON :

http://malaycan.com/blog/wp-content/uploads/2010/04/1-indonesia.jpg

http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=196566

Khun Pana aka johanssm berkata...

So okay,
Nazri kata bahwa SD yang dibuat olih Apco adalah berkata benar dan jujur.
Bahwa apco tiada kena mengena dengan Israel.

PI Bala pon ada buat SD , PI Bala berkata bahwa SD yang pertama dibuat dengan jujur dan benar .
Bahwa, yang entot Altantuya ialah najib razak dan seterosnya diagihkan kepada razak baginda.
Maka ini pon benarlah...

Kepala Manchiss berkata...

nicely done TT !!

Tanpa Nama berkata...

Nazri hendak tipu rakyat Malaysia. Sebenar nya Nazria lebih daripada menipu Nazria adalah menjual maruah Negara kepada zionissi. Nazria dalah penghianat negara yang terbesar diMalaysia..
chissss!!!!
Penghianat!
Penghianat!

Allahuakhbar Allahuakhbar

Ayamtido berkata...

Wahai TT! Satu hari nanti jatuh pada Zionist atau sudah jadi?

Tanpa Nama berkata...

Zionis dah masok lama dah . Tu yang pi kat Bukit Aman berapa tahun lalu. Apakah yang yang disedut maklumat PDRM oleh geng UPCO itu (Aseiro)- programmer.

Tanpa Nama berkata...

Mungkinkah penangkapan pengikut syiah aritu kerana arahan Zionis?

Tanpa Nama berkata...

Lihat lah dunia! Pemimpin UMNO sanggup jual negara, agama dan bangsa demi mengekalkan kuasa mereka di negara ini. Apa nak jadi dengan rakyat dan sentimen rakyat terbanyak, mereka akan lenyapkan melalui media mereka yang seperti berkepala lembu dan bertelinga babi. Dalam dunia tanpa sempadan ini, UMNO masih bermimpi bahawa minda rakyat di negara ini masih di tahun 1960 lagi. Itulah taraf otak si pemakan rasuah, otak korupsi, otak penipu dan otak penjajah. Bilakah si melayu muda dan si tua bangka penyokong tegar UMNO ni nak sedar dari mimpi mereka? Nak tunggu sehingga nyawa di hujung rambut baru nak sedar? Kalau kamu semua nak tahu, ketuanan melayu kamu tu adalah kicap cap ayam yang dibeli di kedai Ah Seng dan diproses oleh Muthusamy. Dalam islam, golongan munafik ini tarafnya lebih rendah dari kafir. Apa? Pemuda UMNO tak setuju? Korupsi, rasuah dan menipu tu bukan kah termasuk ke dalam golongan munafik ke?

Tanpa Nama berkata...

dalam paspot jelas ada kata rakyat malaysia tak boleh pergi israel.
tapi umno-bn bersekongkol dengan yahudi mabok perintah negara ni.
apa punya bangang nazri teksi ni.
dia ingat semua orang botak bodoh macam dia.

Tanpa Nama berkata...

Hahaha... ramai yg tak tau fakta rupanya. Mcm tin kosong... menyalak lah kuat2 walau isinya takde. Wakakaka...!!!

Tanpa Nama berkata...

PAS for all = Israel for all

Tanpa Nama berkata...

"...tiga (3) bekas pegawai kanan Israel dalam IAC (MAJLIS PENASIHAT ANTARABANGSA APCO), daripada 50 orang keseluruhannya, tidak melakukan sebarang kerja bagi Malaysia dan tiada sebarang kaitan dengan kontrak APCO Malaysia...": Brad Staples, CEO APCO Worldwide

*Majlis Penasihat Antarabangsa APCO (IAC) dibentuk untuk mendapatkan NASIHAT daripada bekas pegawai-pegawai kanan kerajaan, pemimpin perniagaan dan pertubuhan bukan kerajaan dari seluruh dunia dan mereka TIADA PENGARUH ke atas syarikat itu.

Non-Governmental Individual berkata...

DULU: RAJA2 MELAYU MENDAPAT NASIHAT RESIDEN BRITISH SEBELUM MALAYA DIJAJAH.

KINI: PEMBESAR2 MELAYU PULA MENDAPATKAN NASIHAT APCO ZIONIZ P... HAHA

cicit ngah layor berkata...

Bior nyawer tercabut,....kesalahan tetap dipertahankan.Bior putuih tengkok,....APCO tetap dijager rapi.Mungkin itu perjanjian/sumpahan puak2 laknat ni.Org bodoh jer yg dapat menerimer aper yg malaon ni cakap.

Tanpa Nama berkata...

Nak buat apa Apco buat Affidavit suruhlah Apco bersumpah dalam masjid barulah apdal bodoh punye orang

apa apa pun ok berkata...

ini mamat klu nik aziz jd pm kompom dia org pertama cium tangan nik aziz punya kahh.. kahh.. kahh.. apa nak heran kalau dia bela najib kahh.. kahh.. kahh.. masa mat firaun dan mat tido berkuasa, apa mamat ni buat.. kahh.. kahh.. kahh.. masa mat firaun dan mat tido dah x berkuasa, mamat ni buat apa.. kahh.. kahh.. kahh.. ini mamat klu hidup zaman jepun dulu kompom jadi kampetai kahh.. kahh.. kahh.. lebih palat dari golongan EEEEE kahh.. kahh.. kahh.. ke nama mamat ni nazreeeeeeeeee azeeeeeeeeeeeez kahh.. kahh.. kahh..