Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 23 Disember 2010

MAK JANDA KLIM ANAK DARA



BERSENAM UNTUK JADI SLIM



nota:
gemok macam badak
memang potong stim
tu pasal laki cari
awek mongolia kah kah kah






KOS SIDANG WANITA PERTAMA RM4.5 JUTA - mkini

Sidang Kemuncak Wanita Pertama yang diilhamkan dan dinaungi isteri perdana menteri Rosmah Mansor mencatatkan perbelanjaan kerajaan hampir RM4.5 juta.
Dalam jawapan bertulis di Dewan Negara, Shahrizat Jalil mendedahkan perbelanjaan untuk program tiga hari itu sebanyak RM4,498,949.99.

Program melibatkan 15 wanita pertama dariapda seluruh dunia - kebanyakan yang hadir daripada negara-negara Africa - berlangsung di Kuala Lumpur pada Oktober.

Ekoran penjelasan itu, senator Syed Husin Ali daripada PKR membangkitkan persoalan kewajaran Rosmah dianjurkan oleh isteri perdana menteri sedangkan menurutnya dalam negara ini wanita pertama adalah Permaisuri Agong.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… NAPA HAIRAN TENTANG BETINA INI… kah kah kah...

woit... BETINA INI KLIM JADI WANITA PERTAMA… kah kah kah

woit… TANYA BETINA INI…. kah kah kah..

kah kah kah… BERAPA KALI JADI ANAK DARA?.... kah kah kah…

kah kah kah…. KAHWIN CERAI… KAHWIN CERAI… MASIH ANKA DARA LAGI…. kah kah kah

kah kah kah… LAGI MAK JANDA BOLEH KLIM ANAK DARA…. kah kah kah...

kah kah kah... MUSTAHIL JANDA TAK BOLEH KLIM FIRST LADY….. kah kah kah..

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

4 juta tuu klu diberi pada rakyat miskin kan lagi bagus!!!!!

kenapa masih ada rakyat yang masih lagi bodoh ,dungu, dan tiada akal????? masih tetap untuk menyokong barisan nasional @ BN

matstimketum berkata...

betina ni lebih baik tukar nama dari losmah ke dare supsys dis akan sentiasa dare!

cicit ngah layor berkata...

Senang2 jer dier ni belanjer kawan2 makan minum,jalan2,sembang2 menggunerkan duit cukai ghakyat.Banyak duit 4.5 juta tu!!!Elok benor kalau duit sebanyak itu digunerkan kpd yg mendatangkan munafaat pader ghakyat.Ghamai lagi ghakyat yg tak ader ghomah,kalau yg ader ghomah tu,ader yg atap bocor,lantai berlubang.Ader juger yg makan sekali sehaghi sbb tak berduit.Munkin juger semaser jaghi teman ataih keyboard ni pon,ader ghakyat Malaysia yg masih belom dapat menjamah makanan lagi.Tp,puaker2 ni tak nampak susah ghakyat,yg penting,aper yg demer ndak,tercapai.Tak payah ler kiter simpan spesis mcm ni lagi kalau kiter sayangkan anak cucu kiter.Getek benor nengoknyer.

Tanpa Nama berkata...

boodooh lu..kongkek sedap tu..banyak air banjir..lu apa tau sham..pegang teloq tembak cicak...kah..kah..kah..jangan marahhhh...

Tanpa Nama berkata...

lawak lawak

apa apa pun ok berkata...

tanpa nama 11:41!! air mmg banyak tapi kalah air lombong... kahh.. kahh.. kahh.. goyang dombret x boleh buat, takut patah kahhh.. kahh.. kahh.. 69 lg seksa kahh... kahh... kahh.. bayangkan bik mama pakai baju kelawar kahhh... kahh.. kahh... asal nak balik ghumah, menung!! kahh... kahhh.. kahh... takut kena rogol kahh... kahh.. kahh.. dahlah fat fat short short perangai pulak buruk kahh.. kahh.. kahh.. pikir brader pikir, sanggup ke kahh.. kahh.. kahh..

Tanpa Nama berkata...

Dalam banyak2 posting ko....aku paling suke yang ni.....gambor tu class yop!!!

Tanpa Nama berkata...

TAK DOSAKE KORANG MENGUMPAT ORANG NI? TAUBAT LA WAHAI SAUDARA KU.

Tanpa Nama berkata...

Tak habis2 menghabiskan duit rakyat. Malaysia nie kalu pemimpin amanah dari sejak merdeka dulu, semua rakyat dah kaya-raya. Dah xde yang miskin dah. Semua dah senang-lenang. Tapi sayang ramai yang x sedar lagi.