Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 5 Disember 2010

PERLAWANAN MENENTANG PENSWASTAAN !





AIR HAK ASASI













DI BANTAI



















DISERANG



8 ulasan:

Lau Tze berkata...

diaorang serang guna air gak..tapi beracid..takleh minum huhu

pedih mata berkata...

polis dan rakyat berpisah tiada,
cepat, betul dan berhemah

Tanpa Nama berkata...

Satu lagi bukti yang FRU tak ada otak menyiram/menyembur air kimia terhadap rakyat yang membuat perhitungan rasional menuntut sesuatu untuk kebaiakn mereka. Tak ada otak.Di satu upacara lain pemimpin BN tak ada kerja lain asik nak hentam PR, tak habis-habis antinasionallah, penderhakalah tapi tak pula kata perasuah! BN sedang menggali kuburnya sendiri. Kita ajar habis pada kotak undi PUke-13 nanti. Syabas yang turun ke padang membuat demo dan go to hell FRU bangan!

Tanpa Nama berkata...

Bilalah kita akan belajar ada benda asas yang tidak boleh diswastakan: air, udara dan elektrik.

Dan bilalah kita akan belajar bahawa demo jalanan bukan mengancam keselamatan (kecuali jika pendemo mula merosakkan harta benda dan orang ramai yang tidak terlibat)

Tanpa Nama berkata...

Bro TT......
Lu duduk kat mana time tu?
Lu kena mandi air kimia jugak ker?

Gua nak tanya sikit
Haji Mustapa kamel ayob ada datang sama ker? Ker balik kampong jengok pengundi?

Gua tengok azmin ada jugak datang bagi support. Gua salut sama azmin! Azmin memang cool!

Mata gua pedih lagi bro!!

askar pencen berkata...

bodoh anak haram punya polis /fru!!.. ingatkan ketua polis yg baru tak kena cucuk hidung!! rupa-rupanya sama jugak mcm musang hassan.. bila dah tak sambung kontrak baru laa nak kecoh ada tangan ghaib!! lanchow laa

buat malu orang kulim jaa..

Tanpa Nama berkata...

GAPS ni menatang ape? nak susun 30 penyelewengan kerajaan Selangor pun tunggang terbalik.. hantar memo x tersusun tu kat sultan kene gelak je nanti.. haha

Tanpa Nama berkata...

GAPS=Gang Anak Penyamun Selangor