Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 6 Disember 2010

BAGAIMANA MELAYU KENA TIPU




INI BUKTI MELAYU KENA TIPU





nota:
selalu kita terbaca kemaangan jalan raya
selalu kita terbaca berita mayat rentung
tapi tak ada laporan kereta apa yang terbakar

cuba fikirkan apakah kereta jepun buatan malaysia
ini betul betul selamat?

kenapa selalu terbakar apabila berlaku
perlangaran?

kalau di negara kapir yang rakyatnya makan babi
jika berlaku kebakaran ketika kemalangan berlaku'
maka akan diadakan kaji siasat sehinnga di temui
punca kebakaran ini.

kereta berlanggar tidak semestinya terbakar
melainkan kereta ini memakai minyak
kapal terbang

pemilik kereta cuba fikirkan,
tt pejalan kaki


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak ada pilihan la, beb.. TT bole le. Jalan kaki je ...

Tanpa Nama berkata...

bro isham...outdated sgt dah video tu...ni latest video jeremy clarkson top gear kutuk kereta keluaran kroni tercinta.
http://www.youtube.com/watch?v=tLLrSx-HdGs

Tanpa Nama berkata...

tapi raso2 sobab minyak ron95 la..sebab seblom ni jarang kito donga keto tebakar..skang eksiden sikit..sure rentung..kang tak pakai ron95..tu yg temampu..ron95+accident=rentung...org2 kayo mesti pakai 97..rm5 seliter pun takde hal...1malaysia kono bangang & tipu2 kek united munafikin national organisation..fcuk them all..

Tanpa Nama berkata...

jangan bandingkan perodua dengan jaguar...

Datuk berkata...

Betul betul ..sy slalu pikir camne bleh tebakar.. terlalu mustahil tuk terbakar cam tu jer.. mungkin enjin.. mungkin minyak murah..mungkin bateri,elektik caj..mungkin org dlm tu merokok..

Tanpa Nama berkata...

bodo punya oang puteh,mcm ni kereta kebal pun jahanam

MonkeyShooter berkata...

Bro TT. Ini bukannya negara kafir yang rakyatnya makan babi. Ini adalah negara Islam yang pemimpin korupsinya berperangai macam babi. Itu yang tepatnya...