Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 28 Januari 2011

ANWAR IBRAHIM MEMBUAT TREND



INI KUGAN





nota:
hebat - pukul belakang sendiri
tangan keras macam pendang
kah kah kah







KES A KUGAN : MAHKAMAH PERINTAH KONSTABEL DIBEBASKAN
– berita hairan

PETALING JAYA: Mahkamah Sesyen di sini pagi ini memerintahkan bebaskan Konstabel V Navindran dilepas dan dibebaskan daripada dua pertuduan mencederkan tahanan A Kugan sehingga mati, tanpa perlu bela diri.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MESTI LAH BEBAS…. kah kah kah..

kah kah kah… TAK ADIL KALAU MATA MATA INI DI DAKWA… kah kah kah..

kah kah kah… TAK KAN TAK TAHU CERITA…. kah kah ka….

kah kah kah…. KUGAN NI HANTUK KEPALA DIA SENDIRI…. kah kah kah..

kah kah kah… KEMUDIAN DIA CEKIK LEHER SENDIRI…. kah kah kah…

kah kah kah…. TEKNIK CEKIK LEHER SENDIRI INI YANG TEOH BENG HOCK PAKAI….. kah kah kah…

woit… SEMUA INI... CILAKA PENGARUH ANWAR IBRAHIM…. kah kah kah…

kah kah kah…. ANWAR INI LAH YANG MEMULA TEKNIK INI…. kah kah kah..

kah kah kah…. ANWAR HANYA TUMBUK MATA SENDIRI…. kah kah kah..

kah kah kah…. BUDAK BUDAK NI… BUAT LEBIH LEBIH … kah kah kah


23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kugan mati terkejut... tidak bunuh diri dan tidak dibunuh. Dia mati terkejut sebab terserempak dgn anak badak

LibangLibu berkata...

Tn. TT,

Altantuya?

dia lagi hebat, C4 kan diri sendiri!!!

KAH KAH KAH!

Jack Lingam berkata...

bai.

lancap sendiri boley.
pukul sendiri boley.
berak sendiri boley
kencing berdiri boley.
bancuh teh sendiri boleh.
jilat telur gantung sendiri belom tau boley

Amuraria berkata...

MESIA BOLE' !

Tanpa Nama berkata...

Akhirnya!
Berakhirlah kematian tanpa pembelaan dalam sebuah negara yang berkerajaan.
Selepas ini, siapa pula??

mat peon berkata...

dengan anwar aku kesian....cilake punya kpn
Dengan beng hock aku kesian celake punya sprm
Dengan altantuta aku kesian...celakelah sesiapa yang terlibat....
Dengan kugan...aku tak kesian...sapa suruh ko curik keta....buat la keja lain....buat baik dibalas baik...buat jahat curik keta kena beduk la ko sampai mati dalam lokap....

Tanpa Nama berkata...

Saya nama kan kerajaan ini kerajaan "KERAJAAN PUKI MAK"
Yang memileh dan mengundi kerajaan ini ada lah puki mak juga.

Tanpa Nama berkata...

sikit lagi kuar kes arwah aminurasyid tembak diri sendiri semasa tgh drive.

"ARWAH DIPERCAYAI TELAH MERANCANG PEMBUNUHAN DIRI SENDIRI DGN MELETAK PISTOL DI BEBERAPA TEMPAT SEKITAR KEJADIAN & ARWAH TELAH MENEKAN PUNAT SUPAYA PISTOL ITU MENEMBAK DIA SEMASA TGH DRIVE, KEJADIAN INI DIRANCANG DIRINYA SENDIRI"---- peguam negara

HAHAHAHAHAHAHHAKK

opisboi berkata...

lebih cilaka lagi ALANTUNYA menc4kan dirinya hingga hancur semua nya gara2 anwar yg ajar.iskkk...iskkk..iskk

Tanpa Nama berkata...

malaikat maut yg bersalah sebab pi cabut nyawa

Tanpa Nama berkata...

aku ingat kugan ni sudah bosan hidup sama macam si teoh jugak..

apabila sudah bosan, mereka sedaya upaya cuba berhenti bernapas, akan tetapi tidak berjaya cubaan2 sebegini..agak sukar sebenarnya.

akhirnya dengan menggunakan idea anwar menumbuk matanya sendiri, mereka gunakan teknik2 yang diperkenalkan ini.. ternyata berkesan.

aku raser kes aminurrasyid pun sama jugak.. kes teoh anext enquiry semua2 malaun 6 ekor tu akan sepakat menyatakan teoh tidak membunuh diri tetapi teoh ni kene sembelit akut sehingga tidak tahan mencari bilik air, beliau terlihat meloncat2 di tepi bangunan, muncullah pegawai sprm cuba menunjukkan arah ke bilik air.. namun teoh berdegil dan tiba2 tergelincir. pegawai tersebut merasa takut dan hairan benar dengan kejadian itu, semasa teoh tergelincir, teoh sempat menulis nota membunuh diri, dan tak semena2 tangannya telah mencekik dirinya sendiri..

teoh cuba menyelamatkan diri dari tangannya yang sedang mencekik itu.. hanya kerana beliau tidak mahu dituduh cuba membunuh diri.. beliau cuba juga menyelesaikan tulisan nota itu.. selesai sahaja beliau menulis nota tersebut, beliau melipat kemas nota didalam beg sandangnya yang kebetulan tidak berada idsisinya, beliau sempat berpesan supaya nota itu diberikan kepada peguam negara, en gani patail, kemudian beliau menyambung aksi keadaan tergelincir tadi.. itula sebenarnya yang terjadi..

gelinciran yang pertama membuatkan teoh belum mati atau patah kaki, hakikatnya gelinciran yang kelima menyebabkan teoh patah kaki.. teoh belum mati lagi saat jatuhan kelima itu.. beliau cuma sekadar tidak mampu bercakap sahaja.. disebabkan keletihan memanjat bangunan, teoh akhirnya berasa letih dan tertidur... tidur tersebutlah yang menyebabkan teoh mati... dan kes ini diklasifikasikan sebagai kematian mengejut..

jangan bimbang, shahmetal mesti percaya punyer cerita ini, tolonglah .. kalau dia tak percaya, aku akan bunuh diri besok pagi.. shahmetal, percaya engkau atau tidak? sila jawab sebelum besok pagi...

Tanpa Nama berkata...

kesihan kepada keluarga yang kematian orang tersayang dan tercedera.Balasan kepada yang melakukan tetap akan diterima,cuma cepat atau lambat saja.

Tanpa Nama berkata...

jungle law by jungle people

Tanpa Nama berkata...

kes amah kena rogol, amah tu rogol diri sendiri..

Tanpa Nama berkata...

KAH KAH KAH...Gila punya mahkamah..bodoh punya hakim..KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

mahkamah 1malysia ape pun bole..

Bigfish berkata...

aku akan bertambah pelik, hairan bin ajaib dan meloya tiga hari tiga malam kalau malaon calon Bn menang jugak dalam PRK Tenang nanti.

Bila nak sedar wahai rakyat malaysia?

Bangkitlah bangkit. kenapa tido lama sangat?

Tanpa Nama berkata...

tiada kira siapa mereka. humbankan ke dalam penjara, anwar pn humban sama, najib humban sama. kita nak sembab jadi PM. bini dia slim, cun plak, bersih lagi suci...
takda rogol amah...

manifesto pakatan rakyat
tangkap taib
tangkap ahmad hassan
tangkap ibrahim ali
tangkap zul nordin
tangkap najib
tangkap anwar

kerana anwar ajar orang bunuh diri sendiri, pukul diri sendiri...

Tanpa Nama berkata...

Ini la "Mahkamah Kangaroo ala Malaisia".Secara sendiri Kugan cekik lehernya;belakang luka/lebam kerana dia tumbuk sendiri dan Kugan sudah bosan hidup didunia kemudian dia bunuh diri sendiri.

Where is the justice here??

Mari kita buang BE END dalam PRU13 nanti.

Allahuakhbar Allahuakhbar.

manja berkata...

Nyawa rakyat marhaein macam kita tiada nilai bagi mereka. Mereka hanya minta undi kita bila ada PRK/PRU. Selain dari itu sekumin zarah pun tiada niat dihati mereka untuk membela nasib atau menaik taraf hidup rakyat.

Yang bersengkokol,bersubahat, membodek sama sahaja....mengumpul/mengaut kekayaan didunia. Mati esok bawa kain putih sahaja. Terlalu lambat untuk menunggu saat pembalasan mereka ini diakhirat nanti.

ketuanan layu berkata...

Kugan mati bukan kerana dipukul hingga mati @ bunuh diri modus operanti sama mcm TBH yg salah nyawanya sdiri keluar dr jasad kah..kah..kah Malaysia boleh!!!

ImNeO berkata...

Pak Isyam,
Nak mintak tolong sat.
Altantuya dah mati,
Kugan dah mati,
Norita dah mati,
Aminulrasyid dah mati
Teoh Beng Hock pun mati
dan ramia lagi dah lama mati ( May 13 ) atas kekerasan rejim pempmpin2 setan sebab kita manusia penting diri sendiri, jaga pungkok sendir. Sebab byk yang racist membabib buta. Malaysia atau Singapore.
Yg kena rogol tak apa, masih hidup.
Tapi i terbaca kes Vui Khong kat Singapore yg pernah Pak Isayam Post. Ternyata Vui Khong masih lagi hidup. Harap Pak Isyam leh post you tube ttg Vui Khong. Saya tersentuk gak ttg Vui Khong.
http://www.youtube.com/watch?v=6jBagQWcxhc&feature=player_embedded.
Persoalannya apasal tak tangkap Drug King Pin tangkap Drug drug mule buat apa...boleh solve problemkah?.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah... aku punya komen ko tak berani nak siarkan ker? Knp? Potong jari klu aku ada pakai bahasa kasar atau lucah. Xder teloq la lu bro!!! Hahahaha.....
Media harus telus konon!!! Hak phui!