Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 29 Januari 2011

SELAMATKAN MALAYSIA DARI FLOM



JANGAN KHAYAL NAK BUAT SUP




MP GOBALAKRISHAN LEPASKAN SEMUA JAWATAN PKR - minsider

Bekas calon naib presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), N. Gobalakrishnan, yang juga anggota Parlimen Padang Serai, hari ini mengumumkan melepaskan semua jawatannya di dalam PKR.

Pengumuman itu yang dibuat menerusi akaun Twitter beliau, juga menyebut bahawa beliau akan meneruskan kerja-kerjanya melalui sebuah badan bukan kerajaan (NGO) yang baru.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

nota:
jumpa ular
jumpa madey
jumpa chua soi lek
jumpa gobala
ketuk kepala gobala dulu
kemudian ketuk kepala madey
beri sarong untuk adik chua soi lek
dan selamatlkan ular dari dimakan oleh chua
kah kah kah


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ada lagi beberapa ekor orang PKR yang telah ditanam oleh UBN ke dalam parti UBN. Itu sebabnya N. Gopalakrisnan tidak pernah mendapat hukuman berat walaupun buat kecoh menentang UBN selama ini. AI pun kena belajar jangan lurus bendul menerima orang-orang seperti ini dan sudah 5 Ahli Parlimen PKR telah keluar kerana mereka jenuh menunggu tapi projek kemewahan tak juga dipberi oleh PKR dan akhirnya kutuk kepimpinan duo AI dan Azmin Ali. Mereka lima ini sebelum ini berlagak bagaikan orang bijak PKR tapi sebenarnya adalah orang UBN. Pada akhir-akhir waktu mereka dalam PKR mereka banyak bicara NONSENSE yang membenggongkan orang ramai.

Amuraria berkata...

CAMNA PULAK ADIK TAMBI TAK BESAK ? KAH KAH KAH !

Tanpa Nama berkata...

Terbaru...

'Ketika diwawancara akhbar sinar, calon BN Tenang beritahu dia suka baca Majalah Asia Week...' sumber Tranungkite.

Ada lagi ke Majalah Asia Week tu TT. Setahu aku dah pupus tahun 1998 @ 1999 dulu.

Nak tipooo haaaa!

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah, itulah keberkatan kita sebenar, akhirnya musang yang berbulu ayam ini dengan sendiri melarikan diri dengan bulu-bulunya sekali. Penjaga reban PKR, bersabar biarlah bertempat, ada banyak lagi musang muda, tua dalam reban kita.PRU 13 ni apa kata dipelawa tt, edyes bakal jadi YB pula ?

opisboi berkata...

go go go go BALA......bala utk pkr DAH go go..dia ponya kapla batu atas taruk....ayuih deiy nanti uncle samy give you some GOODYlah..ulaq dah keluaq pilah cari makan kat MIC@KITA@GERAKAN@PPP@MAKKAL SAKTi...cari opper yg paling tinggi

Tanpa Nama berkata...

bila gobala bising bising bererti lelongan dirinya semakin tinggi nilainya dibeli oleh UMNOAPCOBN jadi beliau ikut cara zul kulim, untung poket penuh, harapan rakyat pada yb ini sudah kena tipu, PKR parti sampah untuk semua parti politik yang kecewa dengan BN, Bagus lah Pemimpin PKR terkini sebuah parti yang semakin sehari semakin terhina kerana UMNOAPCOBN dapat menbeli ahlinya dengan mudah dan tiada semangat perjuangan parti, UMNOAPCOBN untung kerana ada PKR parti bodoh yang tiada pendirian.
Parti pakatan rakyat akan jadi mangsa..

parti UMNOUPCOBN pandai, paarti PKR semakin BOdoh..

Rakyat pilihlah.. UMNOAPCOBN tipu rakyat dan PKR pun dah Mula memiliki alhi yang penipu.
hanya penting diri sendiri.
yang rugi PAKATAN RAKYAT.

Tanpa Nama berkata...

Biarlah dia nak buka NGO! ini membuktikan negara kita bebas untuk memilih parti atau pertubuhan dan bebaas untuk keluar parti. Jika dia merasakan prinsipnya betul. Biarkanlah dia buat keputusannya. Ini kah negara demokrasi. Jangan PR / PKR berbau macam UMNO Pulak. UMNO kalau ahli berhenti atau keluar parti kutuk bekas ahli macam2!

SEKALI LAGI DIULANGI.. PR dan PKR JANGAN JADI SEPERTI UMNO!!

Achmad Abdollah
notoracist@gmail.com

albinjayie berkata...

ulasan bangang sekor mp....nak meneruskan kerja ikut ngo, kan mp ada pusat khidmat...teruskan kerja hotak dia, masa persidangan asyik kutuk orang, tak pernah bawa masalah parlimen dia...cit poodah...inilah dalam interlok panggil paria

letak jawatan mp la, baru rakyat untung ada pilihanraya kecil...ini baru membela rakyat

mosabit berkata...

CUMA DIA TAKNAK BERKORBAN UNTUK ADAKAN PILIHANRAYA KECIK JER...

POOORAHHHHH...LETAK SEMUA JAWATAN KUNUN.....

KALAU JUMPA ULAR DENGAN GOBALA...
SURUH FLOM TELAN GOBALA DULU....

KAH KAH KAH KAH KAH KAH....