Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 16 Januari 2011

LU TOLONG GUA ... GUA TOLONG LUUU



MEMBUKA HUTAN!



nota:
siap dengan parang dan kapak
datang membuka hutan bukit cerakah
cuba mencari bulu bulu
yang tertinggal untuk
ciuman terakhir kah kah kah








PM: KERAJAAN BANGUNKAN SEMUA KAWASAN LUAR BANDAR
-mkini

Najib Razak hari ini mengulangi kenyataannya bahawa kerajaan akan terus memberi perhatian serius kepada pembangunan di semua kawasan luar bandar.

"Petunjuknya ialah dengan peruntukan besar diberikan bagi melaksanakan lebih banyak projek pembangunan luar bandar di bawah Rancangan Malaysia Kesepuluh (RMK-10) dan program-program Bidang Keberhasilan Utama Negara (NKRA)," kata Najib sebelum merasmikan pembukaan klinik Kesihatan Belaga berharga RM46 juta, di Belaga.

"Kerajaan juga sedar bahawa ia akan menelan lebih banyak belanja untuk membawa lebih banyak projek pembangunan ke kawasan luar bandar terutamanya kerana kos pengangkutan dan jarak jauh yang terbabit seperti di kawasan pedalaman Sarawak dan Sabah.

"Tetapi semua itu tidak akan menjadi penghalang kerana ia adalah untuk manfaat rakyat," katanya.

Sebagai balasannya, katanya, kawasan seperti ini sentiasa menjadi kubu kuat kerajaan sejak zaman merdeka.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... SELURUH NEGARA DALAM BAHAYA... kah kah kah..

kah kah kah... SEKARANG INI PUN KITA TAK TAHAN DENGAN KERENAH RASUAH.... kah ah kah

kah ka kah.. BANYANGKAN NAK BANGUNKAN SEMUA KAWASAN LUAR BANDAR ?.... kah kah kah..

kah kah kah... HABIS LUNGKUP.. HABIS TANAH RAKYAT KENA REMBAT... kah kah kah..

wout... HABIS HUTAN DARA.. DI REMBAT JANDA.... kah kah kah...

kah kah kah... BANJIR.. TANAH RUNTUH... SAWAH KERING... AKAN SAMPAI...kah kah kah..

kah kah kah... UDARA CEMAR... KOTOR .. DAN OXYGEN KURANG.... kah kah akh...

nota:
betul ke malaysia ada
menteri pelajaran yang baru?
bika muhyiddin kena tendang?
kah kah kah


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau dengar cakap memang murni jiwa PM tapi Talk is Cheap.
Di belakang rakyat rembat habis dari anak bini sampai adik beradik semua pulon tak kira siang malam.
"Lu Tolong Gua...Gua Sapu Habis"

Tanpa Nama berkata...

TT..betul ke khabar angin mengatakan apabila najib bubarkan parlimen...pkr akan dibuba..ahli parlimen melayu dlm pkr akan diserap dlm PAS dan ahli bukan melayu PKR bersatu dengan DAP..kerana dengan cara ini pakatan rakyat dpt tumbangkan BN dengan cara TKO...

Fikry berkata...

tgh muka najib frust menonggeng http://www.facebook.com/photo.php?fbid=489603412893&set=a.339721787893.153092.331569417893&comments

Anti Fasha berkata...

Semak samun kat belakang rumah tu pun nak ditebas ke? Lepas tu boleh buat kondiminium kat belakang rumah aku! Kah! Kah! Kah! Buat jamban konkrit lagi bagus! Kah! Kah! Kah!

masaimara berkata...

Tengok muka dia pun dah tak semenggah lagi, ni lah kita dapat pemimpin yang paling terserlah kehipokritan dan cetek ilmu.cakap ikut sedap mulut dan mulut pun dah tak seberapa nak merah lagi.