Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 31 Januari 2011

MARI SELAMATKAN MALAYSIA




SELAMATKAN MALAYSIA DARI FLOM






SILING DI KAWASAN LOBI UTAMA HOSPITAL SERDANG
- meloya

Siling berukuran di kawasan lobi utama Hospital Serdang dilaporkan runtuh tengah malam tadi, dipercayai insiden pertama seumpamanya yang berlaku di hospital itu sejak ia mula beroperasi pada Disember 2005.

Insiden yang berlaku kira-kira 12.30 malam itu telah mengakibatkan bahagian-bahagian dan serpihan siling bertaburan di kawasan lantai lobi.

Jurucakap hospital tersebut ketika dihubungi berkata, tiada kecederaan yang berlaku kerana ketika kejadian tiada orang awam atau pelawat berada di sekitar lokasi.

"Kami juga telah kerahkan pengawal untuk menutup kawasan itu sebaik sahaja kejadian sampai kepada pengetahuan kami. Satu lencongan juga telah dibuat bagi tujuan keselamatan,” katanya.

Jurucakap itu berkata, satu siasatan terperinci sedang dilakukan bagi mengenal pasti punca sebenar kejadian.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH Kah


woit… SATU LAGI PROJEK KRONI….kah kah kah

woit... INI MESTI SYARIKAT BUMIPUTERA... kah kah kah..

kah kah kah...INI MESTI BUKAN SYARIKAT ORANG ASLI... kah kah kah..

kah kah kah... INI MESTI BUKAN KERJA SYARIKAT BENGALI....kah kah kah..

woit... APA JADI DENGAN STADIUM RUNTUH?.... kah kah kah..

kah kah kah... SAMPAI SEKARANG PUN TAK ADA LAPORAN... kah kah ah..

nota:
mari selamatkan malaysia dari flom
mari selamatkan malaysia dari fat lady of malaysia
kah kah kah




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dengan izin ALLAH SAHAJA BOLEH SELAMTKAN MALAYSIA

ygbenor berkata...

FLOM berada di UAE skrg. Apasal nak gi lagi. Najib pegi sudah lah. Ambil barang yg dipesan kot.Bila lah gerombolan ni nak sedar dan bertaubat sedang rakyat merana. Mesir dijatuhkan sedar sedar sikit lah gerombolan hoi!

Amuraria berkata...

MALAYSIA TAK AKAN SELAMAT SELAGI BERSEKONGKOL DENGAN SEKUTU APCO KAH KAH KAH !

Tanpa Nama berkata...

Tak tahu nak ckp apa satu daerah labis banjir tapi penipu masih di undi bila la melayu felda ni nak berubah.

iR berkata...

xnak ulas psai dun tenang ka tuan? senyap menikus aja

Tanpa Nama berkata...

Saudara iR...(Engineer ke ni..?)

Tak perlu lah kita tunggu TT ulas PRK Tenang....rakyat mesia menerima hakikat kebodohan orang2 Johor ni. Bebal takut pada perubahan rela di tipu oleh para penyamun tarbus ni.

Tanpa Nama berkata...

1.layaklah digelar jahil

2.engineer = "Ir." bukan "iR."
samalah jugak mcm doktor = "Dr." bukan "dR." mcm ada org tu yg susahpayah cuba nk mengelentong dan membangangkan org2 yg memanjang layu (layu semangat & layu pemikiran) dgn iklan2 dia kadang2 satu muka penuh dlm akhbar2 layu-lagi-loya, dan seperti biasa juga, maka ramailah yg masih bebal ditipu hidup2 olehnya, samalah juga layak digelar jahil

3.dalam berita televisyen, wawancara makcik tu dah bagitau dia masih terkejut akibat siling yg jatuh, tapi masih bersyukur dan bernasib baik tidak menimpa dia atau keluarga; tapi akhbar layu-lagi-loya takde langsung lapor pasal makcik tu dan yg sewaktu dgnnya - seolah ini bukanlah isu penting tetapi hanya perkara biasa sahaja - oh, lupa pulak, siling atau bumbung runtuh ni mmg pun perkara biasa dalam mana2 projek "kebanggaan" (baca: kebangangan) KERAjaan BoNgok-UMNgOk kahkahkahkah!

keruh sukar jadi jernih
legam sukar jadi cerah
penat sudah mulut berbuih
katak bawah tempurung tetap jahiliyah

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY