Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 22 Januari 2011

HIDUP DALAM RASUAH - MATI BAGI ORANG SUSAHN SUISAH




INILAH KACAU




nota:
logo macam ini
bagi susah malaikat maut sja
datang ke malaysia ada kerenah gerombolan
di amerika ini pulak kerenahnya kah kah kah





ADUN MERLIMAU DIKEBUMI, KM MARAH PENGERUSI SPR - mkini

Sementara itu, Othman berkata pengerusi SPR, Abdul Aziz Mohd Yusof telah berjumpa dengan Ketua Menteri, Mohd Ali Rustam malam semalam dan dimarahi kerana kesilapan mengumumkan kematian Hidhir semasa beliau masih bernyawa.

"SPR buat silap, tiada kenyataan rasmi daripada saya ataupun ketua menteri.

"Abdul Aziz menjelaskan kepada kami kesilapan itu dibuat oleh seorang daripada pegawainya di Melaka dan beliau telah memohon maaf,” katanya.

Abdul Aziz pernah berkhidmat di bawah pentadbiran Mohd Ali sebagai setiausaha kerajaan negeri.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… SEMUA YB GEROMBOLAN SILA AMBIL PERHATIAN… kah kah kah..

kah kah kah… KALAU NAK MATI MINTA KEBENARAN KETUA MENTERI DULU… ATAU BIK MAMA….kah kah kah..

kah kah kah… KALAU TIDAK TAK BOLEH MATI…. kah kah kah...

kah kah kah… DULU YB TENANG MB MINTA SULTAN PULAK BERITAHU DULU… kah kah kah…

kah kah kah….. KESIAN MALAIKAT MAUT…. kah kah kah..

kah kah kah.. KERJA INI PUN GEROMBOLAN NAK AMBIL…. kah kah kah…

nota:
adalah diberitahu
bahawa semua mati telah
dibatalkan oleh spr kah kah kah


7 ulasan:

LibangLibu berkata...

Tn. TT,

ejaan byk salah daaa...

leceh la, anak asyik nak merefer kat bapak bila baca blog tuan..KAH KAH KAH!

tuan kena buat blog dl jawi ni, amacam?

pakcik felda berkata...

hehehe mcm gampang!

Tanpa Nama berkata...

nak mati pun susah
Sbb makan rasuah
Dlm kubur kena belasah
Kat akhirat kena sesah

Payah jadi spr nih
Cakap kena marah
Tak cakap pun kena marah
Diam pun kena marah
Letak jawatan aje laaa

Itu pasal jangan bagi umngook ikat telo kita
Sudah kena ikat telo, selalu kena marah

Tanpa Nama berkata...

huhahuha... bumi ini milik gerombolan... mana pulak milik yang maha esa.. produk2 gerombolan memang ramai..dari kumpulan rakyat biasa hinggalah ke pemuzik2 rock... dari mufti2 auta hingga ke rajagopal2..

mereka2 ini tidak segan silu menyembah gerombolan sehingga ke akhir hayat mereka.. allah taala cuma dibuat kawan2 saja.. kalo nak mampos pun, tu la pasal kene ikut kemahuan dan kehendak gerombolan..

sudahlah bodoh masih menjadi ahli agama islam.. pergi mampos la pejuang2 islam cenggini.. main golf pun nak bawa aspirasi islam? ala2 mengentot robengah untuk dibuat bini.. hahaha tu la pasal wujud islam lanchow dan macam2 islam ada la..

Bigfish berkata...

kalau macam tu susahlah nak tentukan mana satu berita sahih dan mana satu berita auta. yang pastinya berita auta adalah dpd gerombolan dan seangkatan dengannya dan berita sahih adalah drpd diri sendiri.

macam dlm cite p ramlee, pak mertua dia offer, sapa yg dpt bgtau sapa yg mati dulu, orang tu dpt duit seratus, orang mati pun bangun sanggup ngaku kahkahkah

anti penipu berkata...

Biarlah mati dri hidup menyusahkan orang. Macam sorang makhluk ni nama mohd shahrul bin shaari, no tel : 014-7399495, iklankan dalam mudah.my nak jual bedside tables, chest drawer & orthopaedic double bed...rupa-rupanya jual temberang. Barang tak ada...deposit bawak lari.....Didoakan biarla cepat mati dari hidup mengumpul dosa menganiaya orang.

Tanpa Nama berkata...

mana si hisham ni...?

tak ada internet kat tenang ke?

kena tipu ajer....kata jalurlebar semua tempat boleh tembus....

memang hampehhhhhh!

hisham....lu tak tulis kat tukartiub....ramai org macam mati kucing lerrrr.....hahahahah