Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 1 Februari 2011

BASUH KAKI SEBELUM TIDOR



SILA HINDARI KANAK KANAK DARI MENONTON





AMARAN UNTUK IBU BAPA

nota:
adalah dinasehatkan
ibu bapa agar lebih
bertanggung jawab
dengan anak-anak
jangan biarkan anak anak
menonton tv sepanjang masa !

13 ulasan:

LibangLibu berkata...

Tn. TT,

'basuh kaki sblm tidur' - petua arwah nenek aku, teringat aku kat dia.

zman berkata...

KAH!KAH!KAH!
HANTU FLOM!
FLOMMMMMMM!!!

pakcik felda berkata...

hehehe cam gampang! memang menakutkan.. ngeri.. sadis.. dan teramat flom.

Tanpa Nama berkata...

Salam bro TT..

KahKahKah...lu mmg brengseK laa...hahaha...

mosabit berkata...

itu bukan hantu.....itu puaka sundal bolong.......

kalau ada pompuan yg susah beranak dan takut kena bedah...sila tonton tayangan itu.....gerenti terberanak punyaaa.....

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah
macam ni punya lawak pon ada ka wei TT
kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

aku sakit perut gelak...leh jual game maze versi flom ni...kahkahkah

apa apa pun ok berkata...

satu lagi kahhh kahhh kahhh
FLOM a.k.a. ustazah al-BADAKiah-camBABI ni tentu tention kahhh kahhh kahhh

Tanpa Nama berkata...

itu bukan sebarangan hantu, hantu flom ni adalah kepala para hantu kat malaysia ni... perlembagaan hantu malaysia adalah dibawah kuasa hantu flom ni....

hantu flom sundal siang dan malam...

small mama berkata...

Penyakit yang bakal bunuh UMNO dikenalpasti.


R1N1 - Rosmah Satu, Najib Satu.

Enche berkata...

terFLOM aku memalam nie demnnn ko TT

Bigfish berkata...

Apa laaa TT nih, bikin ana terkejut sampai x lalu nak pegi jamban.

Lain kali jangan kasi ini hantu mak mah keluar kat TT daaaa

Acap4Bullet berkata...

hwhwhwhwhw.... takut betul anak sapa tu tengok rosmah...