Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 1 Februari 2011

RAMALAN TEPAT DARI TUKAR TIUB




RAKYAT MESIR NAIK MINYAK



nota:
bila harga minyak naik di mesir
rakyat mesir naik minyak

bila harga gamdun naik di mesir
rakyat mesir masih naik minyak






HARGA PETROL RON97 NAIK 10 SEN
- meloya

Harga petrol RON97 naik 10 sen menjadi RM2.50 seliter mulai tengah malam tadi, kata Timbalan Presiden Persatuan Penjual Pengusaha Stesen Minyak Malaysia (PDAM) Zulkifli Mokti.

Beliau berkata kenaikan itu berlaku akibat peningkatan harga minyak mentah kepada US$105 setong minggu ini berbanding US$100 sebelum ini.
"Penggunaan minyak mentah meningkat mendadak di Amerika Syarikat dan Eropah akibat cuaca sejuk melampau di sana sekaligus menimbulkan kebimbangan kekurangan minyak mentah,” katanya ketika dihubungi Bernama malam tadi.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… BETUL TAK… TEPAT RAMALAN TIKAR TIUB ….kah kah kah

kah kah kah… YANG MENGUMUMKAN BUKAN MENTERI TAPI TOWKAY KEDAI MINYAK… kah kah kah..

woit… TAK KAN TAK FAHAM FAHAM…. kah kah kah..

kah kah kah…..GEROMBOLAN NAK LARI DARI TANGGUNG JAWAB… kah kah kah..

ALASAN:
1 – ini harga pasaran
2 – harga minyak naik
3 – harga minyak di sweden lagi mahal
4 – harga minyak di malaysia termurah di asean
kah kah kah


woit… ESOK BILA HARGA MINYAK MENTAH TURUN…. HARGA MINYAK TURUN TAK?... kah kah kah..kah kah kah





MAK CIK DAN PAK CIK FELDA KENA LEBONG LAGI!!!





nota:
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BABI PUNYA RON 97!!!
Banjir pun ko naik harga!

tobat aku benci umno berkata...

pergi mampusss umno!!!

Tanpa Nama berkata...

aku masih hairan....banyak lagi orang yang tak sedar2....

hairan bin ajaib...

anis berkata...

lain kali boleh buat piliharaya musim tengkujoh.apa kata pas buat cadangan pilihanraya diadakan dgn mengerah penduduk keluar kat padang, siapa sokong pas masuk belah A dan sebaliknya...kalau tidak tak payah buang masa sebab kalau spr jujur dah ada dakwat dan peti undi tidak payah bawa sana sini,sialan spr .

Tanpa Nama berkata...

harga minyak turun pak menteri berlumba nak umumkan

Tanpa Nama berkata...

Hadiah kepada pengundi kerana memileh
BN di Labis. Rakyat didahulukan untuk hidup menderita pemimpin UMNO hidup senang lenang.
Rakyat kurus kering nak mencari makan
pemimpin UMNO tembun dan montok kekenyangan.

Tanpa Nama berkata...

lancau la bn.. takde keje lain dari menipu rakyat... dalam sepuluh satu pun takleh pakai.... .

dalam utusan meloya tahun lepas ada bgtau yang minyak taknaik..., memang la taknaik tinggal 10 hari je lagi nak masuk tahun baru..., tak abis2 nak menipu... mampussss la meloya, rtm tv3...

kerajaan nampaknya betul2 main taik dgn rakyat...

mahaza berkata...

- Nigua tulis kat blog gua -
Mungkin saya sudah silap? saya meletakkan harga minyak disebelah kanan blog untuk pemantauan mudah dan belum pernah mencecah USD100 pun bagi tempoh 2 minggu ini. Malaysia menggunakan harga pasaran berlainan kah? Paling pelik kenaikan dikatakan kerana harga minyak naik dari USD100 kepada USD105. Semasa saya menaip ini harganya adalah USD92. Kalau ikut harga OPEC pun paling tinggi naik semalam Isnin diparas USD100.88, tertinggi semenjak 2008. Sefaham saya harga RON97 dinaikkan pada JAN 2011 kerana harga minyak dunia pada paras USD89 sebab itu naik RM0.10. MAGIC apa KERAJAAN pakai agaknya? Malas nak cerita fasal keuntungan PETRONAS kemana dibelanjakan pula? Untuk FLOM?

Tanpa Nama berkata...

puki babi anjing cibai lancau pundek setan haramjadah iblis mangkuk punya Kerajaan BN..fuck to you mama

Non-Governmental Individual berkata...

PEGI LANCHOW LA! INI STRATEGI HUBUNGAN AWAM ZIONIS APCO. ^___^

MENTERI TAK BOLEH BUAT PENGUMUMAN, ^____^

YG KENA BUAT PENGUMUMAN IALAH TOWKEY KEDAI MINYAK ^___^

SEOLAH OLAH YANG MENAIKAN HARGA MINYAK IALAH TOWKEY KEDAI MINYAK, BUKAN MENTERI ^___^

DENGAN ITU KEMARAHAN RAKYAT AKAN DIPINDAHKAN KEPADA TOWKEY KEDAI MINYAK, ^___^

TIU NA SENG!!!!! MENTERI PEGI MANA???? PEGI T.F.K?? KAH KAH KAH!
TAHU MAKSUD TFK??

TANYA BUDAK2 CINA. APA MAKSUD TFK.! ^___^ KAH KAH KAH!!

asri berkata...

Lepas diorg menang kat Tenang, rega ron97 naik..kalo Merlimau diorg menang ron95 plak naik...opss kali ni bank mana plak kuar belanja jutaan rm utk Tenang..merlimau??

Tanpa Nama berkata...

api dlm kaco..air dlm bosi..apo lai nak..pangkah dacing yo la..

opisboi berkata...

mengasmuk kat blog t.t branilah cube kat jalan raya ade brani "tulur dalam masuk" baru seposen nak nak nyalak, kalau naik 50 posen makcik pelda tak heran pon, yg makcik pelda heran kalau masa PRU tak kasi kain batik.

Tanpa Nama berkata...

harga petrol ron97 telah diselaras sebab ikut harga pasaran dunia
harga petrol ron95 akan diselaras sebab ikut jarak harga ron97
harga gula akan diselaras sebab ikut harga pasaran asean
harga kuih&minuman akan diselaras sebab ikut jarak harga gula
harga tepung akan diselaras sebab ikut harga pasaran wilayah
harga roti akan diselaras sebab ikut jarak harga tepung

harga rakyat tak akan diselaras
sebab KERA BoNgok-UMNgOk masih bebas!

-average joe-
klakka-la.blogspot.com

ron toron berkata...

banyak sangat berok mat yeh dok dlm kabinet dapoq 1malaysia.....
jaga temolok sendiri saja.......
tak cukup-cukup...
tak kenyang-kenyang....

tak dak duit...penaik..
tak masuk banyak...penaik
haramjadah betoi.........

Tanpa Nama berkata...

Minyak naik????????
ia ke???????
sorri lah tak perasan lah pulak......lagi pon..
Apa ada hal minyak naik...
Sikit punya hal...
Nak kaya??????
JOIN LAH UMNO....
Umno di dahulukan....rakyat p Mamposssslah..sapa suro undi..
ke...ke.....ke....

ImNeO berkata...

guna ron 95 bawak perlahan2, langgar pokok pun boleh meletup sebab byk sangat pemangkin.
enjin pun cepat rosak...
itu semau tipu rakyat.
minyak naik, patut kita untung lagi byk, leh subsisi rakyat leh cikit. tapi naik. minyak turun kata tak untung, pun kena gak.

Tanpa Nama berkata...

apsal cter bdak msia kt mesir ngan mk bpak diorg yg klur kt media lebih byak ttg bdak2 medic? apa cter yg bdak2 ngaji kt al azhar? ka sbb mjoriti kt al azhar tu pro pas? ulas sket TT...

Tanpa Nama berkata...

1malaysia,rakyat di dahulukan,pencapaian di utamakan..last2,1 malaysia di BoNgokkan..